Tarinankertoja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Kävisit peleissäMyrrän ”totaalipaskalla” oltiin ykkösiä.
Kävisit peleissäMyrrän ”totaalipaskalla” oltiin ykkösiä.
Ahdistaa että ihmiset jauhaa tota mutta kun oltiin hei ykkösiä.. Väitän, että sitä hokevat eivät seuraa Ilveksen otteita, kun txt tvstä tai korkeintaan liiga.fi sivustolta.
Tuo on uskomatonta että Myrrän ilvesajan rekordilla jauhetaan tämän surkeutta!!Ahdistaa että ihmiset jauhaa tota mutta kun oltiin hei ykkösiä.. Väitän, että sitä hokevat eivät seuraa Ilveksen otteita, kun txt tvstä tai korkeintaan liiga.fi sivustolta.
Kolme kautta Liigan ykkösvalmentaja. Nolla finaalisarjaa. Aikamoista.Tuo on uskomatonta että Myrrän ilvesajan rekordilla jauhetaan tämän surkeutta!!
Ehkä paras rekordi valmentajista tuolta kolmelta vuodelta.
Onko niin että kun Myrrä oli 14 vuotta ilvesvalmentaja niin kirjoittajissa on melkoisen monta Myrrän ajan joukkueista pudotettua pelaajaa.
Ei tuota oikein mikään muu selitä.
Kolme kautta Liigan ykkösvalmentaja. Nolla finaalisarjaa. Aikamoista.
Tiedoksi, että mun jääkiekko ura loppu aikaisemmin, kun Myrrän ura pelaajana. Kyllä Myrrä oli hyvä valmentaja ja iso tekiä Ilveksen nousussa, mutta mua ahdistaa, että jankutetaan siittä kuinka oltiin ykkösinä. Ilveksen peli ei ollut niin hyvää,kun sijoitus antoi ymmärtää. Alkukaudesta pisteitä tuli lähinnä hyvällä maalivahdilla ja yksilöiden yksittäisillä onnistumisilla. Peli itsessään ei toiminut ja itse olen vahvasti sitä mieltä, että Myrrä ei sitä peliä olisi saanut toimimaan. Samaa pelin toimimattomuutta oli havaittavissa jokaisella Myrrän kaudella. Pelissä oli tiettyjä bugeja, joita toiset valmentajat alkoivat löytämään. Näihin bugeihin Myrrä ei löytänyt toimivaa korjausta. Tästä hyvänä esimerkkinä Ahokkaan TPS joka karvasi Ilvekseltä tilan ja ajan pois.Tuo on uskomatonta että Myrrän ilvesajan rekordilla jauhetaan tämän surkeutta!!
Ehkä paras rekordi valmentajista tuolta kolmelta vuodelta.
Onko niin että kun Myrrä oli 14 vuotta ilvesvalmentaja niin kirjoittajissa on melkoisen monta Myrrän ajan joukkueista pudotettua pelaajaa.
Ei tuota oikein mikään muu selitä.
Myrrän ”totaalipaskalla” oltiin ykkösiä
Todennäköisesti olen sinua enemmän käynytkin.Kävisit peleissä
Pennanen?Kuinka moni on mennyt kolmella ekalla kaudellaan finaaleihin poislukien joku Suikkanen?
En tiedä menenkö johonkin miinaan, mutta tulee nyt äkkiseltään mieleen päävalmentajista Summanen, Jortikka, Kivi, Tapola, Marjamäki ja Ahokas ainakin.Kuinka moni on mennyt kolmella ekalla kaudellaan finaaleihin poislukien joku Suikkanen?
En tiedä menenkö johonkin miinaan, mutta tulee nyt äkkiseltään mieleen päävalmentajista Summanen, Jortikka, Kivi, Tapola, Marjamäki ja Ahokas ainakin.
Mitä nyt ison osan viesteistä lukenut, niin eihän kukaan varsinaisesti halveksu Myrrää. Myrrä teki todella paljon Ilveksen eteen ja on iso syy Ilveksen nousulle.Todennäköisesti olen sinua enemmän käynytkin.
Pennanen on loistava valmentaja.
En vain ymmärrä pitkän linjan ilveskannattajana Jouko Myrrän täysin perusteetonta halveksuntaa.
Jos ei keväällä olla finaaleissa, laitetaanko pihalle Pennanen, Koskela vai joukkue?
Todennäköisesti olen sinua enemmän käynytkin.
Pennanen on loistava valmentaja.
En vain ymmärrä pitkän linjan ilveskannattajana Jouko Myrrän täysin perusteetonta halveksuntaa.
Jos ei keväällä olla finaaleissa, laitetaanko pihalle Pennanen, Koskela vai joukkue?
Ok.. vuodesta 77 lähes joka kotimatshi, joten jos vieraissa paljon oot kiertäny, nii sitte.. tosin sellasilla nähdyillä pelimäärillä luulis oppineen peliä katsomaan niin, että ymmärtää näkemänsä. Jännää löytää poikkeus tästä säännöstä.Todennäköisesti olen sinua enemmän käynytkin.
Myrrä valmentanut nämä kolme kautta liigassa.Mitä nyt ison osan viesteistä lukenut, niin eihän kukaan varsinaisesti halveksu Myrrää. Myrrä teki todella paljon Ilveksen eteen ja on iso syy Ilveksen nousulle.
Pelissä oli valtavia aukkoja kaudesta toiseen eikä mitään korjausliikkeitä tehty asiaan. Tämän takia varmasti moni "haukkuu" Myrrää. Aina voidaan jossitella, ehkä Myrrän kanssa oltaisiin edelleen ykkösenä tai sitten vaikka kutosena.
En ainakaan paljoa jää omista tilastoistasi.Ok.. vuodesta 77 lähes joka kotimatshi, joten jos vieraissa paljon oot kiertäny, nii sitte.. tosin sellasilla nähdyillä pelimäärillä luulis oppineen peliä katsomaan niin, että ymmärtää näkemänsä. Jännää löytää poikkeus tästä säännöstä.
Tämä ketju ei tule hiljenemään ikinä, sillon kun Ilves voittaa niin omat fanit ovat täällä ja sillon kun Ilves häviää niin muut ovat kirjoittelemassa. Eli eiköhän tää ketju ole ainakin tämän kauden pinnalla. :)Kappas, ketju hiljentynyt. Eiköhän se taas aktivoidu, kun hävitään kaksi putkeen.
Noh, ei nyt vielä laiteta mitään kaulaan. Voidaan pudota vaikka vielä sääleissä suoraan pihalle. Kauden jälkeen olemme viisaampia.Erittäin hyvältähän tämä Ilveksen kannalta nyt näyttää! Vaihdon riskit eivät näytä realisoituneen (ei tarkoita silti etteikö riskiä olisi ollut). High risk, high reward ja tällä kertaa näyttäisi osuvan jälkimmäiseen. Eiköhän killutinta laiteta taas kaulaan keväällä. Ehkä jopa se kirkkain.
Tällä kaudella mennään normaalilla systeemillä, eli Ilves ei ole sarjakärki. Ei eilen eikä tänään.Hups, taas omalla paikallaan eli sarjakärjessä.
"Miten tässä näin pääsi käymään *itkupotku*" -palstan energiajuomajonnet.
No katsotaan nyt mennäänkö, kun Tappara ei tunnu saavan mihinkään peliin edes 15 tervettä pelaajaa.Tällä kaudella mennään normaalilla systeemillä, eli Ilves ei ole sarjakärki. Ei eilen eikä tänään.