No itse pidän tuollaista oman selostamisen ennätyksen tuomista esiin jo lähtökohtaisesti erikoisena. Mutta tosiaan siedettävällä tasolla operoinut nämä kisat ja toivottavasti huomenna taso säilyy.Mitenkäs tässä nyt nostellaan itseä jalustalle?
No itse pidän tuollaista oman selostamisen ennätyksen tuomista esiin jo lähtökohtaisesti erikoisena. Mutta tosiaan siedettävällä tasolla operoinut nämä kisat ja toivottavasti huomenna taso säilyy.Mitenkäs tässä nyt nostellaan itseä jalustalle?
Tuo on pientä verrattuna siihen, mitä vaikka Linkedinistä saa lukea päivittäin. Mielestäni ei mitenkään nosta itseään jalustalle, vaan fiilisteli peliä.No itse pidän tuollaista oman selostamisen ennätyksen tuomista esiin jo lähtökohtaisesti erikoisena. Mutta tosiaan siedettävällä tasolla operoinut nämä kisat ja toivottavasti huomenna taso säilyy.
Mäkinen onnistunut maajoukkueessa joka kerta ja minä en ole sieltä mitään hillitöntä itsekehua löytänyt. Luodaan tunnelmaa, kritisoidaan kun on aihetta ja selostetaan hyvin.Tuo on pientä verrattuna siihen, mitä vaikka Linkedinistä saa lukea päivittäin. Mielestäni ei mitenkään nosta itseään jalustalle, vaan fiilisteli peliä.
Mäkinen-JJ kombo toimii kyllä hyvin, muistaakseni vetivät jo viime MM-kisoissa yhdessä ja silloinkin palaute oli positiivista. Mäkinen osaa tunnelman luonnin ja Jokinen omalla rauhallisella tyylillään osaa kommentoida peliä asiantuntevasti. Ja kyllähän Mäkisen lajituntemus on aivan eri tasolla verrattuna vaikka Mertarantaan. Mäkinen & Jokinen uskaltavat myös kritisoida suomalaisten pelaajien ratkaisuja, kuitenkaan liikaa kaatamatta täyttä lokasaavia kenenkään niskaan.
Puolestani voivat vetää tulevatkin turnaukset.
Samaa skrivasin tuolla aiemmin, mutta AMV itse linjaa olevansa laajan pelaaja - ja valmentajakokemuksensa (samanlainen junnupelaaja ja faijavalmentaja kuin sadat muutkin suomalaiset) ansiosta myös asiantuntija!Mutta Mäkinen oli todella hyvä. Voi kun hän muistaisi aina olla selostaja, eikä asiantuntija.
Samaa skrivasin tuolla aiemmin, mutta AMV itse linjaa olevansa laajan pelaaja - ja valmentajakokemuksensa (samanlainen junnupelaaja ja faijavalmentaja kuin sadat muutkin suomalaiset) ansiosta myös asiantuntija!
Niin, kyllähän hän muuten sitä aivan tasantarkkaan onkin. Jussi Jokinen on oiva asiantuntija/kommentaattori hänen viereen, mutta väitän että kovin moni ei edes itseasiassa toisi Mäkisen rinnalle selostamoon mitään lisäarvoa.Samaa skrivasin tuolla aiemmin, mutta AMV itse linjaa olevansa laajan pelaaja - ja valmentajakokemuksensa (samanlainen junnupelaaja ja faijavalmentaja kuin sadat muutkin suomalaiset) ansiosta myös asiantuntija!
Eikö Mäkinen siis ole jääkiekon asiantuntija?Samaa skrivasin tuolla aiemmin, mutta AMV itse linjaa olevansa laajan pelaaja - ja valmentajakokemuksensa (samanlainen junnupelaaja ja faijavalmentaja kuin sadat muutkin suomalaiset) ansiosta myös asiantuntija!
Ei ole, siis sen enempää kuin sadat muut hänen kaltaisensa jääkiekkoihmiset… Onhan hän selostanut kurkku ratatatatata-suorana vaikka kuinka pitkään, mutta niin on moni muukin, eikä sekään tee kenestäkään superosaajaa asiassaan!Eikö Mäkinen siis ole jääkiekon asiantuntija?
Saukkonen kun olisi selostanut tuon finaalin, niin olisi jäänyt 75% pelin tapahtumista kokonaan selostamatta, niin hemmetin kova vauhti siinä oli. Vähän sama, kuin olisi itse 10 vuoden tauon jälkeen vetänyt hokkarit jalkaan ja painellut suoraan TD Gardenin jäälle katsomaan, pysyykö näiden veljien kyydissä.Ja Saukkonen kommentaattoriksi?