No itse pidän tuollaista oman selostamisen ennätyksen tuomista esiin jo lähtökohtaisesti erikoisena. Mutta tosiaan siedettävällä tasolla operoinut nämä kisat ja toivottavasti huomenna taso säilyy.Mitenkäs tässä nyt nostellaan itseä jalustalle?
No itse pidän tuollaista oman selostamisen ennätyksen tuomista esiin jo lähtökohtaisesti erikoisena. Mutta tosiaan siedettävällä tasolla operoinut nämä kisat ja toivottavasti huomenna taso säilyy.Mitenkäs tässä nyt nostellaan itseä jalustalle?
Tuo on pientä verrattuna siihen, mitä vaikka Linkedinistä saa lukea päivittäin. Mielestäni ei mitenkään nosta itseään jalustalle, vaan fiilisteli peliä.No itse pidän tuollaista oman selostamisen ennätyksen tuomista esiin jo lähtökohtaisesti erikoisena. Mutta tosiaan siedettävällä tasolla operoinut nämä kisat ja toivottavasti huomenna taso säilyy.
Mäkinen onnistunut maajoukkueessa joka kerta ja minä en ole sieltä mitään hillitöntä itsekehua löytänyt. Luodaan tunnelmaa, kritisoidaan kun on aihetta ja selostetaan hyvin.Tuo on pientä verrattuna siihen, mitä vaikka Linkedinistä saa lukea päivittäin. Mielestäni ei mitenkään nosta itseään jalustalle, vaan fiilisteli peliä.
Mäkinen-JJ kombo toimii kyllä hyvin, muistaakseni vetivät jo viime MM-kisoissa yhdessä ja silloinkin palaute oli positiivista. Mäkinen osaa tunnelman luonnin ja Jokinen omalla rauhallisella tyylillään osaa kommentoida peliä asiantuntevasti. Ja kyllähän Mäkisen lajituntemus on aivan eri tasolla verrattuna vaikka Mertarantaan. Mäkinen & Jokinen uskaltavat myös kritisoida suomalaisten pelaajien ratkaisuja, kuitenkaan liikaa kaatamatta täyttä lokasaavia kenenkään niskaan.
Puolestani voivat vetää tulevatkin turnaukset.