Expendable
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Tampa Bay Lightning
Ja Saukkonen kommentaattoriksi?Ihan ookoo, mutta kyllähän näihin koviin kansainvälisiin peleihin tarvittaisiin ehdotomasti Antero Mertarannan kokemusta ja rautaista ammattitaitoa.
Ja Saukkonen kommentaattoriksi?Ihan ookoo, mutta kyllähän näihin koviin kansainvälisiin peleihin tarvittaisiin ehdotomasti Antero Mertarannan kokemusta ja rautaista ammattitaitoa.
En ole kauheasti Saukkosen selostamia pelejä katsonut viime vuosina, joten en osaa tähän kommentoida.Ja Saukkonen kommentaattoriksi?
Myös Ilkka Mikkola viiletti kentällä.Siellä oli Antin mukaan tänään Erik Kakko taistelemassa.
Saattais tulla kiire vaikka hieno peluri olikin.
Ellen ihan väärin muista niin Nelonen taisi parina keväänä laittaa jopa sekä SM-liigan finaaleihin, ja Stanley cup-finaaleihin Alkion ja Mäkisen selostamoon kahdestaan, mikä kyllä muistaakseni toimi ihan hyvin.Ei pysty muistamaan noin kauas, mutta hyvä jos näin ollut.
Saisi tulla uudestaan liigaselostajaksi.
Oli juuri tuo mainitsemani työsulkukausi 2012–13.Ellen ihan väärin muista niin Nelonen taisi parina keväänä laittaa jopa sekä SM-liigan finaaleihin, ja Stanley cup-finaaleihin Alkion ja Mäkisen selostamoon kahdestaan, mikä kyllä muistaakseni toimi ihan hyvin.
Ellen ihan väärin muista niin Nelonen taisi parina keväänä laittaa jopa sekä SM-liigan finaaleihin, ja Stanley cup-finaaleihin Alkion ja Mäkisen selostamoon kahdestaan, mikä kyllä muistaakseni toimi ihan hyvin.
Mäkinen ei tosin selostanut kuin ensimmäisessä liigafinaalissa tuolloin keväällä 2013.Oli juuri tuo mainitsemani työsulkukausi 2012–13.
Seison sitten korjattuna. Itsellä on joku hatara mielikuva, että Mäkinen olisi ollut äänessä myös ainakin siinä aika monenteen jatkoerään venyneessä ottelussa, mutta voihan se olla joku valemuistokin noin pitkän ajan takaaMäkinen ei tosin selostanut kuin ensimmäisessä liigafinaalissa tuolloin keväällä 2013.
Ihan ookoo, mutta kyllähän näihin koviin kansainvälisiin peleihin tarvittaisiin ehdotomasti Antero Mertarannan kokemusta ja rautaista ammattitaitoa.
Olen itse asiassa kanssasi samaa mieltä, mutta kyseessä on Mäkistä laajempi ilmiö.Miksi Mäkinen selostaa kuin radioon? Ihmisillä yleensä on silmät ettei tarvi ihan kaikkea kertoa mitä näkee.
Jossain kohtaa meni Lundell ja Lindell sekaisin
Enemmän tuo minusta oli hauskaa kuin jotenkin ”noloa” tai moka.
Se on juuri näin! Eihän näitä pelejä pysty katsomaan ilman, että joka erään kuulee kolme kertaa sanan kiistatta, joka toinen laukaus on tulinen, tai kuulla sitä kuinka väkevästi luistellaan, taklataan ja karvataan.Ihan ookoo, mutta kyllähän näihin koviin kansainvälisiin peleihin tarvittaisiin ehdotomasti Antero Mertarannan kokemusta ja rautaista ammattitaitoa.
Anttihan otti itsekin kiinni tuohon. Sanoi, että menee Lindellit ja Lundellit sekaisin, ihan hauska :DJossain kohtaa meni Lundell ja Lindell sekaisin, se on kyllä varsin ymmärrettävää.
Matala laukaus yli maalin!Se on juuri näin! Eihän näitä pelejä pysty katsomaan ilman, että joka erään kuulee kolme kertaa sanan kiistatta, joka toinen laukaus on tulinen, tai kuulla sitä kuinka väkevästi luistellaan, taklataan ja karvataan.
Itse kuulin "svärldens basta".Erik ”världens pasta” Karlsson
Se on "världens bästa", jos Katto-Kassista on joskus ruotsiksi lukenut.Erik ”världens pasta” Karlsson
No sinähän serlokki olet.Se on "världens bästa", jos Katto-Kassista on joskus ruotsiksi lukenut.
Erik ”världens pasta” Karlsson
Mun mielestä kärlekens väska.Mun mielestä se sanoi bärldens västa.
Olen samaa mieltä, että hän osaa ja uskaltaa kehua itseään, mutta tuossa en näe itsensä nostamista jalustalle. Suomen ottelut sopivat Mäkiselle paljon enemmän kuin tammikuiset seattlephiladelphia-ottelut. Tuon tyyppisissä otteluissa hän eniten nostaa itseään jalustalle.Mäkinen vetänyt ihan siedettävällä tasolla mutta kyllä taas nauratti tämä Antin twiitti, on tuo itsensä jalustalle nostaminen vaan syvälle iskostunut mieheen.
Mäkinen vetänyt ihan siedettävällä tasolla mutta kyllä taas nauratti tämä Antin twiitti, on tuo itsensä jalustalle nostaminen vaan syvälle iskostunut mieheen.