Mainos

Antti Mäkinen

• 1 493 821
  • 4 744

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Se on Antti Mäkinen, joka saa toisena tämän kannun tänään!

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Se on Antti Mäkinen, joka saa toisena tämän kannun tänään!

Toivottavasti on pyyhkinyt Hookin siipikastikkeet pois sormista muutenkin kuin nuolemalla ne.

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Hyvä juontaja Mäkinen tilaisuuteen oli, mutta hymähdytti kyllä, kun kutsui Barkovin sohvalta arvailemaan pantomiimiesityksiä: "Ja Sasha voi tulla sieltä seisomaan arvovaltaiseen seuraan tähän minun viereeni."

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Tavallaan hienoa, että nyt Kimanttia-podcastin molemmat osapuolet voivat jakaa muistonsa kuuntelijoille, miltä se päivä kannun kanssa oikein lopulta tuntui.

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat. NHL - Suomipelaajat
Olikohan Antin muistilapuissa jokin vika vai kuulinko väärin, mutta sanoiko siinä alussa, että nyt Floridassa oli kolme suomalaista kannua voittamassa?

Ehkä tarkoitti Barkovin lisäksi.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Oli kyllä upea juhla ja ihan juhlitun sankarin näköinen. Hienoa että paikalle pääsi myös Stanley Cupin juuri voittaneet kapteeninsa johdolla. Onnea vielä kerran Antti!

Kuvien perusteella siellä oli Nieminenkin nostamassa pyttyä ilmaan. Toki hänellä on siihen oikeus, kun on voittanut sen mutta itse en välttämättä olisi ottanut roolia toisen juhlissa.

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Kuvien perusteella siellä oli Nieminenkin nostamassa pyttyä ilmaan. Toki hänellä on siihen oikeus, kun on voittanut sen mutta itse en välttämättä olisi ottanut roolia toisen juhlissa.
Onko sielä nostaneet kannua ilmaan semmoisetkin ketkä eivät Floridassa kannua voittaneet?

Aikamoista pelleilyä minun mielestä...

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Onko sielä nostaneet kannua ilmaan semmoisetkin ketkä eivät Floridassa kannua voittaneet?

Aikamoista pelleilyä minun mielestä...
Nojaa. Mun mielestä oli ihan hieno juttu, kun kuitenkin Nemo on toiminut Sashan mentorina + ystävä. Ja tavallaan ympyrä sulkeutu, kun Sasha toi pytyn Tampereelle, jossa Ville sitä 2001 nosteli.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Siinä vaiheessa kun nimi koristaa sen kannun kylkeä, sillä ansaitaan niin halutessaan nosto-oikeus. Loppuelämäksi.

Tilanteessa kuin tilanteessa.
Mäkisen nimi taitaa jostain syystä puuttua kannusta, mutta ehdottomasti sen kuuluisi olla siinä, joten nosto-oikeus on aivan perusteltu. Kaikki ne vuosien mittaan finaaleissa lennetyt mailit jo riittävät meriiteiksi, vaikka tänä keväänä jäikin väliin. Se on vaatinut uhrauksia sekä kovaa työtä ja harva pelaajahan on edes ollut finaaleissa yhtä monta kertaa kuin entinen autokauppias. Pulinat pois ja kannu kohti kattoa.

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Monelta tässä varmaan tuppaa unohtumaan se että Antti Mäkisellä itsellään ei varmasti ollut sen isompaa osaa eikä arpaa noissa juhlissa, esiintyjistä puhumattakaan, oli vain valittu juontamaan kyseinen tilaisuus ja ohjelmanumerot tuskin olivat hänen ideoitaan. Ja toisekseen se valinta on varmasti tullut siltä kantilta että on tamperelainen ja selostaa NHL:ää yhdessä Nemo Niemisen kanssa, joten kaupunki, pelaajat ja sarja ovat hänelle tuttuja.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Monelta tässä varmaan tuppaa unohtumaan se että Antti Mäkisellä itsellään ei varmasti ollut sen isompaa osaa eikä arpaa noissa juhlissa, esiintyjistä puhumattakaan, oli vain valittu juontamaan kyseinen tilaisuus ja ohjelmanumerot tuskin olivat hänen ideoitaan. Ja toisekseen se valinta on varmasti tullut siltä kantilta että on tamperelainen ja selostaa NHL:ää yhdessä Nemo Niemisen kanssa, joten kaupunki, pelaajat ja sarja ovat hänelle tuttuja.
Tästä joku voisi päätellä, että AMV ei kutsu Sassaa ystäväksi?

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Tästä joku voisi päätellä, että AMV ei kutsu Sassaa ystäväksi?
No toisaalta Mäkinenhän on tutustunut Barkoviin selostaessaan hänen pelejään ja tamperelaisuus on vain sattumaa. Toki Mäkinen on sitä ikäluokkaa että on nähnyt isä-Barkovin pelaajana ja tutustunut poikaan mahdollisesti isän kautta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy