Antti Mäkinen

  • 1 470 758
  • 4 700

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Harrisin kohdalla voidaan varmasti myös todeta ”kutsun häntä ystäväksi”.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Haluaisin nähdä Mäkisen ja Varainkerjuumiehen vaaliväittelyn, nyt kun Trump ja Harris eivät kohtaa enää livenä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Haluaisin nähdä Mäkisen ja Varainkerjuumiehen vaaliväittelyn, nyt kun Trump ja Harris eivät kohtaa enää livenä.

Mutta eikös herrat ole keskenään ystäviä?

Mieluummin vapaapainista tunnettu handicap-ottelu, mutta vain väittelyn muodossa, eli Mäkinen & Valavuori vs Sihvonen.

Väittelyn lämmittelyaktiksi Jetin ja Kiven välinen nyrkkeilymatsi.
 

ristoffer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Meidän peli
Antti on puolensa valinnut ja toivoo sydämensä pohjasta että veikkasi oikeaa heppaa. Taustallahan tässä on se, että mihin puolustava nhl:n mestari saa kutsun?
Aivan aivan, Valkoiseen taloon. Jos ja kun Joe ei muista kutsua lähettää, menee se helposti uuden vuoden puolelle. No mitä jos talossa on tällöin kutsujana uusi emäntä?
No nythän he ovat Antin, tai Andyn, kuten Kampsu häntä amerikkalaisittain kutsuu jo tuttuja vaalikampanjan ajalta ja helppo lykätä dm ja mennä toisen hyvän ystävän kanssa käymään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jotenkin en oo koskaan kasvanut suureksi stand up-komiikan ystäväksi, joitain helmiä lukuunottamatta. Sen sijaan oon kuluttanut senkin edestä ison veden takaisten koomikoiden podcasteja joissa eri alojen viihdetaiteilijat ovat vierailleet. Pääsee hahmon ja roolihahmojen taakse, ilman kiirettä tai poseerausta. Yhdistyy pidäkkeetön huumori ja syvä ihmisyys.

Siihen lokeroon putoilee hiljakseltaan elinvoimaistuva kotimaisten urheilupodien kirjokin. Vaikkapa Sihvonen 1vs1.

Laitan harkintaan josko jopa ottaisi Kimanttia-podin kuunteluun, jos se on vielä voimissaan.
 
Meni vähän ohi tuo Sihvosen nostaminen tähän keskusteluun, mutta koska PS itse on käynyt paikalla, niin kiinnostaisi tietää oliko haastettu otsikon henkilöä samaan kehään vai mistä mahtoi olla kyse? Tuo viesti on jälkikäteen poistettu, joten siksi arvuuttelin.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meni vähän ohi tuo Sihvosen nostaminen tähän keskusteluun, mutta koska PS itse on käynyt paikalla, niin kiinnostaisi tietää oliko haastettu otsikon henkilöä samaan kehään vai mistä mahtoi olla kyse? Tuo viesti on jälkikäteen poistettu, joten siksi arvuuttelin.
Sihvonen ja Mäkinen ottavat verbaalisesti yhteen Apu-lehden podcastissa. Tai no, en tiedä ottavatko kuinka pahasti yhteen verbaalisesti, kun en ole kuunnellut kyseistä pätkää. Nimimerkki P.Sihvonen oli mainostanut tässä ketjussa siis kyseistä podcast-jaksoa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Meni vähän ohi tuo Sihvosen nostaminen tähän keskusteluun, mutta koska PS itse on käynyt paikalla, niin kiinnostaisi tietää oliko haastettu otsikon henkilöä samaan kehään vai mistä mahtoi olla kyse? Tuo viesti on jälkikäteen poistettu, joten siksi arvuuttelin.
Laittoi pelkästään linkin oman podcastin mainoksesta, ei tekstiä tai muuta kuvausta.

Katsoin viestihistoriasta, että tuo oli toinen vastaava viesti häneltä peräkkäin, niin tulin sitten öyhöttämään asiasta. Modet varmaan näki viestin tai joku raportoi ja sitten poistettiin.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
On muuten sinällään ihan hauskaa, että jos vaikka minä olisin laittanut tuon linkin niin se olisi ollut OK, nyt se oli mainostamista…
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kohta julkaistaan modeille rankkua henkilöllisyyden arvailusta.
No juu, nimim. P. Sihvonen’han on kyllä kertonut palstalla avoimesti kuka kys. nimimerkin takaa löytyy, joten tuskin on iso issue.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
No mistäs ne Mäkinen ja Sihvonen sitten ylipäätänsä juttelivat, onko kukaan kuunnellut tuota Aition juttua? Vissiin maksumuurin takana, tai ainakin olisi pitänyt ruveta tunnusta tuonne virittelemään että pääsee kuuntelemaan niin vähän jäi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
No mistäs ne Mäkinen ja Sihvonen sitten ylipäätänsä juttelivat, onko kukaan kuunnellut tuota Aition juttua? Vissiin maksumuurin takana, tai ainakin olisi pitänyt ruveta tunnusta tuonne virittelemään että pääsee kuuntelemaan niin vähän jäi.
Villinä veikkauksena, että onko Sassa maailman paras pelaaja ja millä perusteella?
 

Lucius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Mäkisen vierailu Sihvosen haastateltavana oli yllättävän hyvä. Ei egoilua tai väkisin väännyttyä haastamista vaan sivistynyttä keskustelua.

Vähän turhan kauan käytettiin aikaa Mäkisen selostajauralle päätymiseen Juha Lindgrenin ja Juha Hiitelän avustama. Tämä siksi, että varmasti suuri osa kuulijoista on kuullut saman tarinan jo useasti eri julkaisuissa ja muissa podcasteissa.

Uutta ja mielenkiintoista oli kuulla Mäkisen ja Mertarannan keskustelusta MM-kisoissa.

Enemmän olisi voinut käydä läpi aihetta liian tuttavallisista väleistä pelaajiin, josta Mäkistä on syytetty. Mäkinen kertoi ystävyydestä Laineeseen ja siitä, ettei se voi olla vaikuttamatta. Sihvonen tämän ymmärsi ja aihe jäi siihen. Mielenkiitoista olisi ollut kuulla Mäkisen mielipide miten tuttavuus pelaajiin vaikuttaa selostamiseen, miten se saa näkyä ja missä vaiheessa se menee yli, jolloin ammattimaisuus kärsii.

Hyvä, että Mäkisen ja Sihvosen vanhoja kiistoja myös perattiin.

Minulle jäi vaikutelma, että Mäkinen oli tässä paljon enemmän oma itsensä kuin Kimanttia-podcastissa.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
No juu, nimim. P. Sihvonen’han on kyllä kertonut palstalla avoimesti kuka kys. nimimerkin takaa löytyy, joten tuskin on iso issue.
Tämäkin on kyllä palstan erikoisimpia sääntöjä koska modet eivät voi oikeasti tietää, kuka sieltä nimimerkin takaa kirjoittaa.

Enkä siis epäile, että kukaan jaksaisi täällä esiintyä P. Sihvosena mutta mitään henkilöllisyyden vahvistamista jatkoaika ei tee mutta täysin mahdollista täällä olisi kirjoittaa mitä vain tuubaa, jonkun tunnetun jääkiekkovaikuttajan ”nimissä”.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
No juu, nimim. P. Sihvonen’han on kyllä kertonut palstalla avoimesti kuka kys. nimimerkin takaa löytyy, joten tuskin on iso issue.
Itse olen säännöt tulkannut siten, että on issue vaikka omalla nimellään esiintyisi. Se on kuitenkin nimimerkki.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Tämäkin on kyllä palstan erikoisimpia sääntöjä koska modet eivät voi oikeasti tietää, kuka sieltä nimimerkin takaa kirjoittaa.

Enkä siis epäile, että kukaan jaksaisi täällä esiintyä P. Sihvosena mutta mitään henkilöllisyyden vahvistamista jatkoaika ei tee mutta täysin mahdollista täällä olisi kirjoittaa mitä vain tuubaa, jonkun tunnetun jääkiekkovaikuttajan ”nimissä”.
Toimiikohan tämä muuten niin päin, että jos sanon, että Jalosen se ja se täältä Oulusta nimimerkin takaa kirjoittelee, Moi!
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Villinä veikkauksena, että onko Sassa maailman paras pelaaja ja millä perusteella?
Onhan se, johan itse Antti huusi pelin lopussa, että Barkov voittaa kannun. Florida ja muut hyvänä taustatukena.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On muuten sinällään ihan hauskaa, että jos vaikka minä olisin laittanut tuon linkin niin se olisi ollut OK, nyt se oli mainostamista…
Ei se olisi sellaisenaan ollut ok, jos siis olisit pelkän linkin laittanut ja ei mitään mainintaa siitä mitä se sisältää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös