Haluaisin nähdä Mäkisen ja Varainkerjuumiehen vaaliväittelyn, nyt kun Trump ja Harris eivät kohtaa enää livenä.
No niin. Turha edes pitää mitään vaaleja enää. Antti on puhunut.
South Parkissa oli tämä jakso jossa omahyväisyyspilvien yhteentörmäys uhkasi tuoda maailmanlopun. Tässä voi olla moinen katastrofi aika lähellä.
AMV varmasti ensimmäisessä Kimanttia-jaksossa tokaisee sinusta: ”kutsun häntä ystäväksi”.
Kuka mainostaa Jallua?Mukava että saadaan tarjottua apu-lehdelle ilmaista mainostilaa. Valavuori voisi tulla omaan ketjunsa mainostamaan Alibia.
Sihvonen ja Mäkinen ottavat verbaalisesti yhteen Apu-lehden podcastissa. Tai no, en tiedä ottavatko kuinka pahasti yhteen verbaalisesti, kun en ole kuunnellut kyseistä pätkää. Nimimerkki P.Sihvonen oli mainostanut tässä ketjussa siis kyseistä podcast-jaksoa.Meni vähän ohi tuo Sihvosen nostaminen tähän keskusteluun, mutta koska PS itse on käynyt paikalla, niin kiinnostaisi tietää oliko haastettu otsikon henkilöä samaan kehään vai mistä mahtoi olla kyse? Tuo viesti on jälkikäteen poistettu, joten siksi arvuuttelin.
Laittoi pelkästään linkin oman podcastin mainoksesta, ei tekstiä tai muuta kuvausta.Meni vähän ohi tuo Sihvosen nostaminen tähän keskusteluun, mutta koska PS itse on käynyt paikalla, niin kiinnostaisi tietää oliko haastettu otsikon henkilöä samaan kehään vai mistä mahtoi olla kyse? Tuo viesti on jälkikäteen poistettu, joten siksi arvuuttelin.
Kohta julkaistaan modeille rankkua henkilöllisyyden arvailusta.On muuten sinällään ihan hauskaa, että jos vaikka minä olisin laittanut tuon linkin niin se olisi ollut OK, nyt se oli mainostamista…
No juu, nimim. P. Sihvonen’han on kyllä kertonut palstalla avoimesti kuka kys. nimimerkin takaa löytyy, joten tuskin on iso issue.Kohta julkaistaan modeille rankkua henkilöllisyyden arvailusta.
Villinä veikkauksena, että onko Sassa maailman paras pelaaja ja millä perusteella?No mistäs ne Mäkinen ja Sihvonen sitten ylipäätänsä juttelivat, onko kukaan kuunnellut tuota Aition juttua? Vissiin maksumuurin takana, tai ainakin olisi pitänyt ruveta tunnusta tuonne virittelemään että pääsee kuuntelemaan niin vähän jäi.
Tämäkin on kyllä palstan erikoisimpia sääntöjä koska modet eivät voi oikeasti tietää, kuka sieltä nimimerkin takaa kirjoittaa.No juu, nimim. P. Sihvonen’han on kyllä kertonut palstalla avoimesti kuka kys. nimimerkin takaa löytyy, joten tuskin on iso issue.
Itse olen säännöt tulkannut siten, että on issue vaikka omalla nimellään esiintyisi. Se on kuitenkin nimimerkki.No juu, nimim. P. Sihvonen’han on kyllä kertonut palstalla avoimesti kuka kys. nimimerkin takaa löytyy, joten tuskin on iso issue.
Toimiikohan tämä muuten niin päin, että jos sanon, että Jalosen se ja se täältä Oulusta nimimerkin takaa kirjoittelee, Moi!Tämäkin on kyllä palstan erikoisimpia sääntöjä koska modet eivät voi oikeasti tietää, kuka sieltä nimimerkin takaa kirjoittaa.
Enkä siis epäile, että kukaan jaksaisi täällä esiintyä P. Sihvosena mutta mitään henkilöllisyyden vahvistamista jatkoaika ei tee mutta täysin mahdollista täällä olisi kirjoittaa mitä vain tuubaa, jonkun tunnetun jääkiekkovaikuttajan ”nimissä”.
Onhan se, johan itse Antti huusi pelin lopussa, että Barkov voittaa kannun. Florida ja muut hyvänä taustatukena.Villinä veikkauksena, että onko Sassa maailman paras pelaaja ja millä perusteella?
Ei se olisi sellaisenaan ollut ok, jos siis olisit pelkän linkin laittanut ja ei mitään mainintaa siitä mitä se sisältää.On muuten sinällään ihan hauskaa, että jos vaikka minä olisin laittanut tuon linkin niin se olisi ollut OK, nyt se oli mainostamista…