Antti Mäkinen

  • 1 392 155
  • 4 505

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Minkä takia tämä Nieminen tunkee noita parin minuutin mittaisia filosofisia jargoneitansa eetteriin kesken ratkaisuhetkien?
 

Juhisjuhis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Minkä takia tämä Nieminen tunkee noita parin minuutin mittaisia filosofisia jargoneitansa eetteriin kesken ratkaisuhetkien?
Ei saatana onko se otettu takaisin sinne selostuskoppiin? Eikös se nyt ole todettu jo, että pää ei leikkaa tarpeeksi nopeesti siihen hommaan. Studiossa homma puolestaan toimii, siellä on selkeä lisäarvon tuotto.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Ihan oikeasti näistä Nemotismeistä tai Nemoteeseistä voisi tehdä kirjan ja se kamppailisi sisällöltään tasavertaisesti Kiiran Korven runokirjan kanssa.

Tämä ei ole kehu
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselin BOS-FLA-seiskapelin nukahtamislääkkeenä ja mulla meni pasmat sekaisin ja nukahtaminen viivästyi, kun satuin kiinnittämään huomiota, että Mäkinen puhui Mäkävoista. Siis MÄKÄvoista. Ja kun näitä väsyneenä katselee, niin jäin ihan jumiin tohon. Ja nyt Charlie McAvoy on mulle Tsaali Mäkävoi. Mäkämäkä.

En varsinaisesti edes kritisoi mitään, havainnoin vain.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Katselin BOS-FLA-seiskapelin nukahtamislääkkeenä ja mulla meni pasmat sekaisin ja nukahtaminen viivästyi, kun satuin kiinnittämään huomiota, että Mäkinen puhui Mäkävoista. Siis MÄKÄvoista. Ja kun näitä väsyneenä katselee, niin jäin ihan jumiin tohon. Ja nyt Charlie McAvoy on mulle Tsaali Mäkävoi. Mäkämäkä.

En varsinaisesti edes kritisoi mitään, havainnoin vain.
Sanothan nykyään myös Florida Panthers muodossa Florida Pänthöös?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Ongelma Antin mukaan Torontolle on se, että bisnesäijät ostaa liikaa lippuja peleihin. Tunnelma jää hallissa kuulemma tämän vuoksi vajaaksi. Tuosta pystyi ymmärtämään jopa niin, että heikko tunnelma on Leafsille este playoffeissa menestymisen tiellä. Mitä helvettiä?

No mitä itse nyt olen näitä Toronton kotimatseja playoffeista katsonut, niin ei voi kyllä kukaan tulla sanomaan, että se siitä kiinni jää. Ihan NHL:n kärkipäätä on nuo Toronton pelit.

Saipahan Antti kuitenkin taas ujutettua torontolaiset ystävänsä mukaan tarinaan.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunteeko Antti siis useita torontolaisia bisnesmiehiä?
Torontossa ei olisi bisnesmiehiä ilman Antti Vihtoria. Antti on siellä käynyt vähän antamassa vinkkejä hyvän ystävänsä Voren Bafetin kanssa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ongelma Antin mukaan Torontolle on se, että bisnesäijät ostaa liikaa lippuja peleihin. Tunnelma jää hallissa kuulemma tämän vuoksi vajaaksi. Tuosta pystyi ymmärtämään jopa niin, että heikko tunnelma on Leafsille este playoffeissa menestymisen tiellä. Mitä helvettiä?

No mitä itse nyt olen näitä Toronton kotimatseja playoffeista katsonut, niin ei voi kyllä kukaan tulla sanomaan, että se siitä kiinni jää. Ihan NHL:n kärkipäätä on nuo Toronton pelit.

Saipahan Antti kuitenkin taas ujutettua torontolaiset ystävänsä mukaan tarinaan.
Eihän Antti mitenkään sanonut, että tunnelma olisi Leafsille este. Eikä muutenkaan nostanut aihetta esiin vaan Kime, joka ihmetteli valjua tunnelmaa. Ja jos olet katsonut Leafsin toisen kierroksen ensimmäisen matsin, niin ihmettelin itse samaa. Ja faktahan se on, että esimerkiksi Torontossa ja MSG:llä hinnat ovat kysynnästä johtuen niin ylhäällä, että se on enemmänkin rikkaiden leikkiä - rikkaiden, jotka ovat enemmän katsojia kuin kannustajia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Liitteet

  • Keijo & Pänthöös.jpg
    Keijo & Pänthöös.jpg
    194,6 KB · kertaa luettu: 420

Lubeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Anaheim Ducks
En malttais oottaa, miten Mäkinen aikoo selittää Toronton tilanteen :D
Siinä vaiheessa kun Antin hyvä ystävä Sassa alkaa pelaamaan niin ei Torontolla ole palaakaan.

Olipa muuten hyvä tuo Wiskarin vierailu, saisi käydä vielä useamminkin juttelemassa. Tuntuu seuraavan todella tarkasti NHL:ää ja ymmärtää pelistä vähintään yhtä paljon kuin vakiokaksikko yhteensä. Tiukkojen analyysien oheen ujuttaa mukaan vielä aivan timanttista läppää, putosin pari kertaa pahemmin kuin Kimmopoika.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Silkkaa sexyä Kimmo Timosen ahmimista kuvaava ääni, kun vertasi Radko Gudasin kulmapeliä Pac-Maniin viime jaksossa. Nauroin ääneen
 

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Silkkaa sexyä Kimmo Timosen ahmimista kuvaava ääni, kun vertasi Radko Gudasin kulmapeliä Pac-Maniin viime jaksossa. Nauroin ääneen
Antti nauroi vähän väkinäisemmin kun on antanut niin paljon kuraa Gudaksen suuntaan. Toronton tiputtaneen maalin jälkeen nauraa vielä väkinäisemmin.

Tais olla Kimanttia siinä kohtaa kun Boston johti ja Antti heitti et "ei sellainen joukkue voi voittaa, jolla on Gudas takalinjoilla"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös