Just joo. Jos huonosti kävi Antille, niin alkaa viimeistään olla paketoitu Lukon kausi. Tämä loukkaantuminen oli se viimeinen pisara. Kun nyt sentään playoutit vältettäisiin. Vittu että voi olla huonoa tuuria! Loukkaantumiset taitavat sittenkin olla se ratkaisevin peikko tämän vuoden Lukossa. Koko ajan on tärkeitä miehiä poissa. Tukonen ja Laaksonen sekä Kovanen ja Laitinen: nämä poissaolot eivät mitenkään voi olla vaikuttamatta Lukon pelaamisen tasoon.
Jep jep. Käypä nyt vaikka täällä katsomassa, kuinka Bluesin peliesityksiä ylistetään.Noiden loukkaantumisten taakse on tietysti helppo mennä, kun pohditaan miksi Lukon peli on kuraa. Kyllä noita loukkaantumisia on tullut myös muille kuten Bluesille mutta peli on ollut siitä huolimatta aivan eri näköistä.
Jep jep. Käypä nyt vaikka täällä katsomassa, kuinka Bluesin peliesityksiä ylistetään.
Käsittääkseni et aiemmin kommentoinut mitenkään pistetilannetta vaan sitä, miltä peli näyttää. Voi tietysti olla, etten vain osaa lukea.Oletko katsonut sarjataulukkoa? Mun mielestä Bluesilla on 12 pinnaa enemmän ja 2 peliä vähemmän pelattuna. Miltä se sinusta näyttää?
Voihan se Bluesinkin peli huonoa olla mutta ei läheskään niin huonoa kuin Lukon.
Noiden loukkaantumisten taakse on tietysti helppo mennä, kun pohditaan miksi Lukon peli on kuraa. Kyllä noita loukkaantumisia on tullut myös muille kuten Bluesille mutta peli on ollut siitä huolimatta aivan eri näköistä.
Jos vielä kunnon kuntoon pääsisi? Mitähän sinä nyt kirjoitat?
Laaksonen on tehnyt 0.78 pinnaa per peli (14+21=35) tällä kaudella ja se oikeuttaa 21. sijaan liigan pistepörssissä. Antti on vielä parempi pelaaja kuin osasin olettaa. Tätä kaveria en vaihtaisi yhteenkään pelaajaan SM-liigassa. Omissa papereissa Antti on esim. J-P Haataja edellä. En yhtään ihmettele miksi tämä kaveri on pelannut 500 matsia NHL:ssä.
Siltihän hän on erinomainen pelaaja kokonaisuudessaan SM-liigaan, mutta turha ylikorostaa hänen hyökkäystehoja/potentiaalia.
Noiden loukkaantumisten taakse on tietysti helppo mennä, kun pohditaan miksi Lukon peli on kuraa.
Oletko katsonut sarjataulukkoa? Mun mielestä Bluesilla on 12 pinnaa enemmän ja 2 peliä vähemmän pelattuna. Miltä se sinusta näyttää?
Et taida edes itse huomata, miten koomisilta ja epäanalyyttisiltä nuo sinun tilastoperustelusi aina näyttävät. Etenkin silloin kun ne pomppaavat esiin siinä vaiheessa, kun joudut muuttamaan ensimmäistä väitettäsi joka tulee kumotuksi...
Vaikka tuossa ylempänä joku koettikin Laaksosen loukkaantumista vähätellä niin se on selvä että ei Lukon loppukausi ainakaan tästä paremmalta rupea näyttämään jos Antti joutuu sivuun jäämään. Kirottua.
Ei toki pidä ylikorostaa Laaksosen hyökkäystehoja, mutta kyllä hänellä SM-liigassa on näyttänyt olevan paljon annettavaa myös hyökkäyssuuntaan, ja muilla osa-alueillahan hän on aivan eliittiä. Itse asiassa hän on ollut hyökkäyssuuntaan minusta jopa yleisiä odotuksia parempi, eli ei "psychodad" täällä ihan kujalla ollut, kun rohkeni ennen kautta Laaksoselta tehoja odotella. Laaksonen on pelannut tällä kaudella 45 pisteen tahdilla, eikä se ole ollenkaan huonosti.
No niin shaatana. UR:n mukaan alustava arvio poissaolon pituudesta 3-4 viikkoa. Kuvaukset tänään ja sitten selviää lisää. Joka v***n kerta näissä turnauksissa joltain joukkueelta menee pelaaja pidemmäksi aikaa. Eikös IFK:lta mennyt Moskovan turneessa Kuhta kylmäksi? Ja se on vieläkin poissa. Jokatapauksessa Laaksonen missaa kauden tärkeimmät pelit ja huonolla mäihällä veilä mahdolliset pudotuspelit tai ne play-outit...Syö miestä. EHTaa paskaa noi pelleilyottelut. Sinne meni joukkueen tärkein mies. Noh, tänään menee Haataja...
Minä taas toivon kädet ristissä, että pojat tulevat tästä "hevon vitun-turnauksesta" ehjinä takaisin...
Edit: Mites muuten toi korvauspuoli menee, jos Antin kausi pulkassa? Onko Maajoukkueella vakuutukset tällaisten varalle vai meneekö Lukon piikkiin?
Tietääkö muuten kukaan, miksi näitä turnauksia ylipäätään järjestetään? Mua ei kiinnosta ainakaan pätkän vertaa, miten siellä pärjätään. MM-kisoissa pelaa eri miehet, erilaista jääkiekkoa. Se kentällinen Euroopassa pelaavia miehiä oppii kyllä sen uuden pelitavan varmasti sitten viimeistelyleirillä.