Olen varmaan yksin tämän mielipiteen kanssa, mutta en olisi ollenkaan yllättynyt, että Panthers lähettäisi Lundellin vielä takaisin Stadiin ensi kaudella. Sen sallitun ottelumäärän jälkeen, jonka saa pelata ilman, että tulokassopimuksen ensimmäinen vuosi palaa. Olisi aikainen joulu silloin IFKlle. Panthersin keskikaista ja rosteri alkaa olla jo sen verran kova, että siellä pitää alusta asti olla todella kovaa tasoa, että lunastaa itselleen pelipaikan. Toisin kuin jossain rebuild-vaiheen jengeissä, jossa on aikaa harjoitella NHL pelaamista ilman paineita. Salmelaisella käsitykseni mukaan myös hyvät välit GM Zitoon, joten sekin varmasti auttaa asiaa (lisäksi Zito on velkaa Salmelaiselle, että otettiin Koules tänne TETiin
Toki, Lundell saattaa ottaa niin hurjia kehitysaskeleita, että raivaa itselleen sentterinpaikan Panthersin miehistöstä. Lisäksi mahdollinen treidi laajennusdraftin hulinoissa saattaa sotkea tätä yhtälöä.
Lundell on kuitenkin mielestäni vielä raakile verrattuna esimerkiksi Heiskaseen ja Granlundiin heidän lähtiessään rapakon taakse. Hyvän ja huonon päivän ero on vielä melkoinen ja minulle ainakin vielä todistettavaa tuloksentekijänä näissä kovissa peleissä.
Toki, Lundell saattaa ottaa niin hurjia kehitysaskeleita, että raivaa itselleen sentterinpaikan Panthersin miehistöstä. Lisäksi mahdollinen treidi laajennusdraftin hulinoissa saattaa sotkea tätä yhtälöä.
Lundell on kuitenkin mielestäni vielä raakile verrattuna esimerkiksi Heiskaseen ja Granlundiin heidän lähtiessään rapakon taakse. Hyvän ja huonon päivän ero on vielä melkoinen ja minulle ainakin vielä todistettavaa tuloksentekijänä näissä kovissa peleissä.