Ihan ok ilta Lunkalla menossa :)
Mäkin olen ja mä olen myös samaa mieltä.Saako sanoa, että Lundell on kuuma? Vaikka olenkin hetsku.
Oliko Vainio vai Kaksonen? No oli kuka oli, niin oli kuin nöösipoika ”pojan” näyttäessä, miten jääkiekkoa pelataan. Tuli mieleen ihan Kousa puolustusalueella. Vähän sellainen ”no jos mä nyt edes johonkin tästä...” Lundell ratkaisi tämän ottelun kuin Pavel Bure aikanaan Suomea vastaan jossain arvokisoissa. Joukkueena ei erityinen suoritus, mutta yksi pelaaja ylitse muiden.Olipas kylmänviileitä rankkareita Lundellilta. Myös tuo soolomaali oli upea, vaikka siinä SaiPa-pelaajan puolustaminen olikin luokkaa "koominen" ja näytti enemmän joltain divaritason suoritukselta kuin Liiga-tasolta
Ihan sama tuli heti pelin jälkeen mieleen: Jos Lunkka poistetaan kuvasta, niin paljon ei jää jäljelle. Lundell on kyllä hyvä reality check näille vonabee änärimiehille. Tuosta voi nyt ottaa mallia siitä, mikä on vaadittava taso ja kysehän ei ole edes NHL-pelaajasta. Itselle se Lundellin vertailukohta liigapelureista pelaajatyyppinsä puolesta on ollut Barkov tosin ei Anton yhtä hyvä ole, mutta nyt hassusti esimerkiksi rankkarit alkaa olemaan aika tutun kliinisiä. Jännä nähdä mitä tästä tulee.Neljännen häkin jälkeen olis voinut ihan perustellusti kysyä: Voisko joku muukin osallistua näihin talkoisiin?
Oliko Vainio vai Kaksonen? No oli kuka oli, niin oli kuin nöösipoika ”pojan” näyttäessä, miten jääkiekkoa pelataan. Tuli mieleen ihan Kousa puolustusalueella. Vähän sellainen ”no jos mä nyt edes johonkin tästä...” Lundell ratkaisi tämän ottelun kuin Pavel Bure aikanaan Suomea vastaan jossain arvokisoissa. Joukkueena ei erityinen suoritus, mutta yksi pelaaja ylitse muiden.
Anton Lundell U20 joukkueen mukana Ruotsiin. 5.–7.11.2020 pelaavat kolme peliä.
Joku voinee pistää linkkejä tänne, kun en itse jaksa ruveta tarkemmin kaivelemaan. Tuskinpa on mitään karanteenia, kun ei ole naapurissa pelaavilla ammatinharjoittajillakaan, kun palaavat matkustuskieltoalueelta vieraspelistä.Täytyy myöntää etten ole ihan pysynyt kärryillä koronarajoituksista, mitä tulee matkustamiseen, mutta joutuuko ruotsinreissusta parin viikon karanteeniin? Olisi aika ikävä juttu IFKlle jos näin kävisi.
Täytyy myöntää etten ole ihan pysynyt kärryillä koronarajoituksista, mitä tulee matkustamiseen, mutta joutuuko ruotsinreissusta parin viikon karanteeniin? Olisi aika ikävä juttu IFKlle jos näin kävisi.
Ei ole enää mitään näytettävää, joten ihmettelen että miksi edes lähtee mihinkään höntsäämään. Sama koskee EHT-turnausta. Ihan järjenvastaista edes pelata tällaisella kaudella, mutta jos pelataan, niin hoitakoot sen jokeripelaajilla. Liiga on tosiaankin jo muutenkin vaikeuksissa, joten se ei tarvitse enää kyllä mitään lisärasitetta kontolleen. Ja edelleen sanon, että kaikista ilmastoon, koronaan, makkaransyömiseen sekä siihen urheilun eettisyyteen edellä mainitun valossa suhteutettuna, olisi järkevää lopettaa kaikessa urheilussa jokavuotiset arvokisat. Kyllä kerran neljässä vuodessa pitäisi oikein hyvin riittää, ja sillä olisi globaalistikin jo iso merkitys turhassa kuljeskelemisessa ja niidne makkaroiden myynnissä, että voisi järkiperäistää toimintaa muualla.Leijonat - U20 Nuoret Leijonat kohtaa kolme kertaa Ruotsin – Tässä joukkueen kokoonpano!
Alle 20-vuotiaiden maajoukkue valmistautuu vuodenvaihteessa Edmontonissa pelattaviin Nuorten MM-kisoihin kohtaamalla kolme kertaa Ruotsin Malmössä 5.–7.11.2020 pelattavissa maaotteluissa. Kyseessä ovat Nuorten Leijonien kauden ensimmäiset maaottelut. Samalla ne ovat viimeis...leijonat.fi
Anton Lundell U20 joukkueen mukana Ruotsiin. 5.–7.11.2020 pelaavat kolme peliä.
Tarkoitin lähinnä, että eipä tuossa ole mitään pakkoa mennä nuortenkaann kisoihin enää, ja ei varsinkaan mihinkään ylimääräisiin koitoksiin. Höntsä-EHT:stä en tiedä, että onko kaveria sinnekin kaavailtu?Täysin pomminvarma U20 kisapelaaja on Lundell niin miksi ihmeessä pitää raahata höntsäämään mukaan? En käsitä. Koko jääkiekkoliitto on vitsi ja rasite Liigalle.
Ehkä Anton haluaa mennä? Kannattaako IFK:n estellä?Täysin pomminvarma U20 kisapelaaja on Lundell niin miksi ihmeessä pitää raahata höntsäämään mukaan? En käsitä. Koko jääkiekkoliitto on vitsi ja rasite Liigalle.