Olen osittain S-S:n kanssa samaa mieltä. Koska paras mahdollinen mies heti Tynin jälkeen oli saatavilla, ei SBS:n toiminnalle voi antaa muuta arvostusta kuin ns. persetifon. Kuitenkaan en osaa pettymystäni purkaa Lievemaahan, koska mies kuitenkin veti ihan ok selostuksen. Loppujen lopuksi en ole edes yllättynyt SBS:n ratkaisusta, koska olen kyseisen yrityksen toiminnasta saanut vasemmalla kädellä tekemisen kuvan. Todennäköisesti ne laskentamerkonomit ovat päätyneet halvempaan vaihtoehtoon, mutta eivät ole keksineet mitään hyvää tapaa perustella vaihdosta, kun eivät kehtaa sanoa ongelman olevan raha.
Olen samalla linjalla S-S:n kanssa myös.
Eikä se Lievemaan vika ole jos ottaa tarjotun pestin vastaan, ei tietenkään.
Mutta ei se tee minusta silti tyytyväistä vaikka Lievemaa onkin Kukkaselaa parempi tai muistutukset Järviradion ajasta, ne ei liity mitenkään tähän.
Vain se on olennaista ettei Ritari selosta enää tiettyjen syiden vuoksi.
Paras mahdollinen sössittiin siis ihan tarkoituksella, sellaiseen minä en osaa tyytyä.
Kritiikki kohdistuu ihan SBS:n/Radio JKL:n suuntaan, täysin käsittämätöntä perseillä asiat ettei optiota voitu käyttää esitettyjen syiden perusteella, julkisuuteen esitetyt syytkin oli niin surkuhupaisia että olisi voinut edes keksiä jotain vakuuttavampaa tai kertoa vaikka ihan suoraan totuuden, se vaan joskus kirpaisee joten on helpompaa valita ollaan hiljaa saadaan kalaa ennemmin tai myöhemmin teema.
Mutta tämä kiti kiti vali vali loppuu nyt tästä aiheesta minun osaltani, uusi selostaja on valittu ja onnea hänelle valitsemallaan tiellä.
Seuraavaksi voisi keskittää kitinät vaikkapa JYPin kotisivuihin...kun katselee joidenkin muiden vastaavia niin alkaa jopa nolottaa.