Saisiko tuosta referaatin tänne, kun ei kykene nyt radiota kuuntelemaan.
Lievemaa kertoi aikaisemmilta vuosilta saaneensa mielestään erittäin hyvää palautetta värikkäästä selostustyylistään. Palautteen sisältö oli jotakuinkin sellainen, että vaikkei ymmärrä jääkiekosta tai pesäpallosta mitään niin hehkutusta täynnä olevaa selostusta on tosi mukava kuunnella. Epäselväksi minulle jäi se, että kummalla lajitietämystä ei ollut kuuntelijalla vai selostajalla vai ei kummallakaan. Aikoo kuulema jatkaa samaa kehuja saanutta linjaa jatkossakin.
Se tästä vielä puuttuisi että Ritari palaa takaisin selostamaan kalpan pelejä..
Mahtuu, todellakin mahtuu. Tarvitseeko mainita sukunimeä jos mainitsen vain: Eero..uskomattoman huonojakin mahtuu joukkoon.
Kyllä Ritari luo peleihin parhaimman tunnelman. Harmittaa kovasti jos Ritaria ei saada selostuskoppiin. Nyt kaikki laittamaan palautetta radio JKL:lle.
Tässä linkki, josta itse laitoin palautetta menemään toimitukselle:
http://www.radiojyvaskyla.fi/?area=palaute
Ei tuollaisella nettisivuadressilla saa mitään aikaan. Se pitää olla kylmää paperia jossa on nimet ja paikkakunnat. Siinä paperissa pitää olla nimiä vähintään se muutama tuhat. Eikä tuokaan paperi välttämättä auttaisi...Voisiko joku tehdä adressit.comiin adressin jossa Anssi Ritaria vaaditaan takaisin selostajaksi. Itse en osaa oikein tehdä. Ajattelin että jos tätä kautta köytyisi allekirjottajia. Radio Jyväskylä ei ole potkuja mitenkään kommentoinut.
LOISTAVAA!Radio Jyväskylä lähettää suoran selostuksen tämän päivän ottelusta JYP-SaiPa. Näin kertoo Radio Jyväskylä.
LOISTAVAA!
...
Kaikenkaikkiaan tämä on minulle kauden avaus.
Aivan varmasti tulee, vaikkakin osansa masentavasta tunnelmasta tuo outo kaikuefekti ja typötyhjän tuntuinen halli.Alun perusteella tuntuu, että voi tulla kauden aikana iso ikävä Ritaria.
Alun perusteella tuntuu, että voi tulla kauden aikana iso ikävä Ritaria.
Taisi olla Lievemaalla hieman kesäterää ja jännitystä, nyt alkaa jo hieman irrota toisen erän puolessa välissä. Toivotaan, että Lievemaa kehittyy ja saadaan nautinnolliset selostukset ensikaudella. Kotipeleissä toki hoidan selostuksen itse paikan päällä, mutta vieraspelit tulee kuunneltua radiosta.
Josko SBS saisi vaikka ensikaudella sössittyä niin, että Lievemaalle ei viitsitä soittaa kun se ei tullut kysyneeksi jatkuuko sopimus. Sitten ei kun Ritari takaisin.
Kyllä minä näkisin, että Radio Jyväskylän JYP-lähetyksiä pystyy tulevana kautena ihan ilman sen suurempaa myötähäpeää tuntematta kuuntelemaan. Hyvä hyvä.