Viestin lähetti Huuhaa
Tässä vaan yleisesti ihmettelin ja totesin, että miksi juuri jääkiekkopiireissä tämä Kela on niin "vihattu". Samaten ihmettelen sitä, että miksi konemusiikki on nimenomaan jääkiekkofanien keskuudessa niin halveksuttua. Kyllä minäkin rock-miäs olen, mutta em mää silti konemusiikkia yleisesti ala haukkumaan, sillä koneet ovat varsinkin nykyään varsin mainio lisä. Myös rock-yhtyeillä!.... :)
En vihaa Kelaa, en erityisemmin pidä.
Ihan kuunneltavaa peruskamaa, mutta radioasemat pilaavat artisteja soittamalla kokoajan samoja biisejä.
Kuuntelen päivittäin töissä Novaa. Kun sanotaan, että "seuraavaksi tulee esim. Faith Hill", niin tietää varmasti että biisinä on There You'll Be. Jos seuraava artisti on Kela, niin tuutista tulee Nummela, 2 siskoa tai Puistossa. Mikan Faijan BMW ei soi enää niin paljon, koska se soitettiin jo loppuun kesällä.
Mikäli taas artistina on Bryan Adams, niin biisinä on Have You Really Ever Loved A Woman.
jne jne
Minulle on sinäänsä ihan sama, vaikka "biisin sanoma olisi loppuunkulutettu" tai jos "biisit ovat mitäänsanomattomia ja aikaisemminkin tehtyjä", jos vain biisi kolahtaa juuri minulle.
Oma lempimusiikkini on kaikenlainen rock musiikki, päälimmäisenä AC/DC, hard rock ja rockabilly. Toki kaikenlainen musiikki menee, kunhan se vain kuulostaa hyvältä minun mielestäni.
Yleisesti ottaen käsitän konemusiikin technona tai trancena, josta en pidä. Toki esin keyboardit ovat koneita ja niillä tehty musiikki konemusaa, jos nyt saivartelemaan ruvetaan.
Jäähalliin sopii yksinkertaisesti rock musiikki, koska se herättää ja luo itsessään tunnelmaa. Tätä tukee monet mielipidekyselyt ja myös "ei rock ihmisten" lausunnot.
HIFK on tämän tajunnut jo ajat sitten. Ilveksessä ollaan menossa oikeaan suuntaan.
Kyllä jännässä tilanteessa 3. erässä sopii tunnelmaan paljon paremmin Bryan Adamsin We're Gonna win tai CCR:n Up Around The Bend, kuin Tik Takin Leijailen taas tai Kelan Nummela.
" Rock'n Roll Ain't Noise Pollution "