Mainos

Anssi Kela

• 5 736
  • 50

Onko Anssi Kela Hyvä?

• On, Aivan Pirun Hyvä!

Ääniä: 32 21,5%
  • Onhan Se Ihan Kuunneltavaa.

Ääniä: 48 32,2%
  • Ei, Aika Huono.

Ääniä: 10 6,7%
  • Täysin Perseestä.

Ääniä: 48 32,2%
  • En Kommentoi.

Ääniä: 11 7,4%

• Äänestäjiä
    149

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Huuhaa
Jotkut haukkuvat Kelaa, koska hän on nykyään liian suosittu/trendikäs. Samalla täällä Jatkoajassa on kuitenkin trendi haukkua Kelaa.

Meinaatko siis että Kela on absoluuttisesti hyvä ja Nummelan naukujaa haukkuvat eivät vaan myönnä sitä?

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti JanJ

Meinaatko siis että Kela on absoluuttisesti hyvä ja Nummelan naukujaa haukkuvat eivät vaan myönnä sitä?

No en, tosin voi sekin joidenkin kohdalla pitää paikkaansa.

Se on vaan jostain syystä niin, että täällä Jatkoajassa on trendikästä haukkua Kelaa, konemusiikkia ym.

Tässä vaan yleisesti ihmettelin ja totesin, että miksi juuri jääkiekkopiireissä tämä Kela on niin "vihattu". Samaten ihmettelen sitä, että miksi konemusiikki on nimenomaan jääkiekkofanien keskuudessa niin halveksuttua. Kyllä minäkin rock-miäs olen, mutta em mää silti konemusiikkia yleisesti ala haukkumaan, sillä koneet ovat varsinkin nykyään varsin mainio lisä. Myös rock-yhtyeillä!.... :)

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Huuhaa
Jotkut haukkuvat Kelaa, koska hän on nykyään liian suosittu/trendikäs. Samalla täällä Jatkoajassa on kuitenkin trendi(kästä) haukkua Kelaa.

Trendejä on monia.... :)
Tai voihan sitten olla myös niinkin, että kela on oikeasti ihan /c:stä.
:D

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan kerran olen jo vastannut vastaavaan, mutta menköön uudelleen.

Anssi Kela on nyt sellaista tyypillistä aika tyhjänpäiväistä suomipoppia. Albumia en ole edes harkinnut ostaa, ainoa biisi, joka kokoelmistani löytyy, on BonusCD 11:lla oleva Nummela. Biisissä on oikeastaan kohtalaisen hyvä sanoitus, mutta sävellyksenä ei kovinkaan ihmeellinen. Onpa noita omaelämänkerrallisia biisejä tehty aiemminkin, esim. Hectorin Viimeinen Unelma, ettei se siinä mielessä kovin ihmeellinen ole.

Eli, verrattuna näihin limppiskitteihin ja kaiken maailman europoppareihin Kela on ihan ok, mutta ei pärjää "paremmissa" sarjoissa.

Antti.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä, juuri sieltä. Kappaleet ovat kopioita toisistaan, ja niitä tulee joka tuutista. Anssilla on ilmeisesti ollut melkoisen ankea lapsuus, sen verran apaattisia nuo herran sanoitukset ovat. Ja teinit tykkää..

Ande

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Huuhaa

Tässä vaan yleisesti ihmettelin ja totesin, että miksi juuri jääkiekkopiireissä tämä Kela on niin "vihattu". Samaten ihmettelen sitä, että miksi konemusiikki on nimenomaan jääkiekkofanien keskuudessa niin halveksuttua. Kyllä minäkin rock-miäs olen, mutta em mää silti konemusiikkia yleisesti ala haukkumaan, sillä koneet ovat varsinkin nykyään varsin mainio lisä. Myös rock-yhtyeillä!.... :)

En vihaa Kelaa, en erityisemmin pidä.
Ihan kuunneltavaa peruskamaa, mutta radioasemat pilaavat artisteja soittamalla kokoajan samoja biisejä.

Kuuntelen päivittäin töissä Novaa. Kun sanotaan, että "seuraavaksi tulee esim. Faith Hill", niin tietää varmasti että biisinä on There You'll Be. Jos seuraava artisti on Kela, niin tuutista tulee Nummela, 2 siskoa tai Puistossa. Mikan Faijan BMW ei soi enää niin paljon, koska se soitettiin jo loppuun kesällä.
Mikäli taas artistina on Bryan Adams, niin biisinä on Have You Really Ever Loved A Woman.

jne jne

Minulle on sinäänsä ihan sama, vaikka "biisin sanoma olisi loppuunkulutettu" tai jos "biisit ovat mitäänsanomattomia ja aikaisemminkin tehtyjä", jos vain biisi kolahtaa juuri minulle.
Oma lempimusiikkini on kaikenlainen rock musiikki, päälimmäisenä AC/DC, hard rock ja rockabilly. Toki kaikenlainen musiikki menee, kunhan se vain kuulostaa hyvältä minun mielestäni.

Yleisesti ottaen käsitän konemusiikin technona tai trancena, josta en pidä. Toki esin keyboardit ovat koneita ja niillä tehty musiikki konemusaa, jos nyt saivartelemaan ruvetaan.

Jäähalliin sopii yksinkertaisesti rock musiikki, koska se herättää ja luo itsessään tunnelmaa. Tätä tukee monet mielipidekyselyt ja myös "ei rock ihmisten" lausunnot.
HIFK on tämän tajunnut jo ajat sitten. Ilveksessä ollaan menossa oikeaan suuntaan.
Kyllä jännässä tilanteessa 3. erässä sopii tunnelmaan paljon paremmin Bryan Adamsin We're Gonna win tai CCR:n Up Around The Bend, kuin Tik Takin Leijailen taas tai Kelan Nummela.

" Rock'n Roll Ain't Noise Pollution "

Huuhaa

Jäsen
Viestin lähetti Ande
Jäähalliin sopii yksinkertaisesti rock musiikki, koska se herättää ja luo itsessään tunnelmaa. Tätä tukee monet mielipidekyselyt ja myös "ei rock ihmisten" lausunnot.
HIFK on tämän tajunnut jo ajat sitten. Ilveksessä ollaan menossa oikeaan suuntaan.
Kyllä jännässä tilanteessa 3. erässä sopii tunnelmaan paljon paremmin Bryan Adamsin We're Gonna win tai CCR:n Up Around The Bend, kuin Tik Takin Leijailen taas tai Kelan Nummela.

" Rock'n Roll Ain't Noise Pollution "

Joo, tosta olen kyllä samaa mieltä, että jäähallissa soitettavan musiikin pitää olla pääasiassa nimenomaan rockia. Arvaa vaan onko minulla mennyt menneillä kausilla hermot, kun melkein jokaisen Ilveksen ottelun erätauolla on soitettu kahden viime kauden aikana, tai ainakin viime kaudella jatkuvasti Britney Spearsia. HIFK:llä tosiaan on ollut liigan parhaat musiikit jo kauan, ja Ilveksenkin musiikit ovat parempaan päin.

Sitä minä tässä vain, että kyllähän minäkin (paljon) enemmän ja mieluummin rockia kuuntelen, kuin konemusiikkia, mutta minua häiritsee vain joidenkin jyrkkä kanta konemusiikkiin....

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Tykkäsin jopa Puistossa-biisistä,mutta nyt sekin Anssi Kelan biisi alkoi ärsyttää.En kyllä pahemmin diggaa koko jätkästä...

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Vanha mies kun kävelee pimeässä syysillassa rakkaassa Järvenpäässään,niin fiilis on juuri että mun täytyy kävellä näin.
Ei sitä voi paremmin laittaa,kyseessä on täydellinen pop-säe.

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Joku kuolee, viinaa juodaan ja melankolisia sävelmiä jotka saavat ainakin allekirjoittaneen huonolle tuulelle. Aivan totaalista paskaa sanon minä.
-ipa rules

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Mutta, oli musiikki mitä oli, Anssi perheineen maksaa meille eläkkeet, opintotuet yms. korvaukset. Kuinka paha sellainen mies voi olla?

Kiekkomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja HPK.
Kiekko-Vantaa.
Se on vaan niin paska

Se nyt on vain niin, että Anssi Kela ei osaa mitään. Se sävellykset on aika samanlaisia ja helvetin yksinkertaisen kuuloisia, puhumattaakaan sanotuksista. Jopa Ultra Bra osaa paremmin sanottaa kun tämä Kela. Kela ei oikein osaa kelaa, hemmetin tyhmä äijä, joka köyhyytensä takia tahtoi saada jostain imettyä rahoja, joten kuitenkin ymmärsi, että joillekin päättömille nuorille tämä paska musiikki voi iskeä sisään. Ihmettelenpä vain, tai siis kysympä vain, että kuka hemmetti noita levyjä ostaa?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Se on vaan niin paska

Viestin lähetti Kiekkomies
Ihmettelenpä vain, tai siis kysympä vain, että kuka hemmetti noita levyjä ostaa?

Samaa olen ihmetellyt minäkin... ilmeisesti kyseessä on joku rikas hyväntekijä, joka yrittää ostaa kaikki markkinoille tulevat Anssin levyt ja tuhota ne, ennen kuin ne ehtivät aiheuttaa traumoja muille ihmisille... valitettavasti ihan kaikkia levyjä tämäkään setä ei ole saanut ostettua.:D

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Missä Anssi Kela on? Ei ole julkaissut kolmeen vuoteen uutta musiikkia kotisivujensa mukaan. Kysymykseen Antti Tuiskun sanoin "En Kommentoi".

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
Pidin Anssi Kelaa ihan perusmuusikkona, kunnes näin hänet vuosi sitten livenä firman tilaisuudessa. Mies on livenä todella kova.

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Missä Anssi Kela on? Ei ole julkaissut kolmeen vuoteen uutta musiikkia kotisivujensa mukaan. Kysymykseen Antti Tuiskun sanoin "En Kommentoi".
Kyllähän Ilves soi radiossa jatkuvalla syötöllä.

Ja Kela on tosiaan kova livenä.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Uutta albumia ei ole tullut vuosiin.

Oma muisti ei pettänyt ja google vahvisti asian, eli syyskuussa näyttää tulleen uusi albumi josta löytyy myös Ilves-biisi.

Samaan aikaan vapaan puolen ketjuista aktivoitui "Anssi Kela" ja "Suuri ja mahtava KELA", ajattelin että nyt siellä on joku isompi fani perustanut ketjun kun ei ole perus anssikela riittänyt.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Arvostan Kelaa sikäli, että hän kävi Nummelan menestyksen jälkeen todella pohjalla mutta onnistui elvyttämään uransa ja pitämään levymyynnin ollessa hiljaisempaakin itsensä ihmisten mielissä. Siihen ei moni pysty.

Vähän itseään toistaviahan Kelan biisit ovat aina olleet, mutta mikäs minä olen sanomaan, kun Kaija Koosta tykkään.

EDIT:

Mikäli taas artistina on Bryan Adams, niin biisinä on Have You Really Ever Loved A Woman.
Hieman näköjään maailma muuttunut sitten vuoden 2001. Nova ja Bryan Adams tarkoittaa nykyisin biisiä Please Forgive Me.

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Kelan discografia -sivu ei näköjään ollut ajan tasalla.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä miksi, mutta joku siinä vain inhottaa ja ärsyttää siinä musassa. Joku Milla-kappale on varmaan ainut jonka pystyn kuulemaan ilman pahoinvointia. Kaikki muut on ihan kidutusta. Lyriikat on ehkä suurin syy tähän. Jostain ruokakaupastakin olen melkein paniikissa juossut pihalle, kun kauriit nuolee öisin autoja.

Tuossa välissä oli joku viitisen vuotta kun Kelaa ei kuulunut eikä näkynyt missään. Se oli elämäni parhainta aikaa.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Samaa olen ihmetellyt minäkin... ilmeisesti kyseessä on joku rikas hyväntekijä, joka yrittää ostaa kaikki markkinoille tulevat Anssin levyt ja tuhota ne, ennen kuin ne ehtivät aiheuttaa traumoja muille ihmisille... valitettavasti ihan kaikkia levyjä tämäkään setä ei ole saanut ostettua.:D

Tuollaista on joku reilu parikymppinen kaiken tietävä kirjoitellut kauan aikaa sitten. Hohhoijaa... Nyt vajaa nelikymppinen mistään mitään ymmärtävä joutuu toteamaan hieman toisin. En minä musiikista vieläkään pidä, mutta kyllä kaverin uraa täytyy kunnioittaa. Hän on tehnyt paljon asioita oikein. Lisäksi se mielikuva, mikä minulla on miehestä henkilönä, on pelkästään positiivinen. Paljon turhempiakin persoonia pyörii viihdemaailmamme huipulla.

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Omasta mielestäni Anssi Kela on hajuton, väritön, mauton artisti vailla minkäänlaista karismaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy