Sv veinikretski
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Onko mahdollisesti mielipiteitä ja tapahtumia sattunut tälläisen henkilön toimesta, olin tässä viettämässä juhannusta oikein porukalla. En tiedä olenko vielä valmis keskustelemaan teemasta itse, minua suoraan sanoen harmitti lievästi sanoen muutama pikku-seikka. Kysyisinkin näin Eestin kielellä onko sinua mahdollisesti "vetässyt" tässä suhteessa, vai oletko saanut mustapekan käteen ?
Voiko tälläinen henkilö ehkä pilata jotakin, vai pitäisikö kuunnella tarkkaavaisesti hänen mielipiteitään ja oppia ? Minulla itselläni on vielä hieman myöhemmin asiaa aiheen tiimoilta, annan kuitenkin pallon muille vielä vähäksi aikaa. Täytyykin lopettaa tietokoneen lähelle on tulossa kyseinen henkilö kurkistelemaan suu auki ! Kommenteja ja keskustelua kiitos !
Voiko tälläinen henkilö ehkä pilata jotakin, vai pitäisikö kuunnella tarkkaavaisesti hänen mielipiteitään ja oppia ? Minulla itselläni on vielä hieman myöhemmin asiaa aiheen tiimoilta, annan kuitenkin pallon muille vielä vähäksi aikaa. Täytyykin lopettaa tietokoneen lähelle on tulossa kyseinen henkilö kurkistelemaan suu auki ! Kommenteja ja keskustelua kiitos !