Anonymous – JYPin koodinpurkuryhmä

  • 71 405
  • 544

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Immonen lopettaa.
 

Ciccarelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos vihje on tarkoituksellisesti upotettu tuohon kuvaan, tulkintarepertoaari voisi olla seuraavanlainen:

1. Tuolin teräsrengas kuvaa kelloa ja jalat kuvaavat tunti- ja minuuttiviisareita. Kellonajoista saataisiin näin neljä numerokombinaatiota (riippuen siitä, kumpi jalka on tunti- ja minuuttiviisari). Tuottaisiko nuo numerot jonkin mahdollisen vihjeen - en tiedä.
Pidempi on minuutti- ja lyhyempi tuntiviisari.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Immonen lopettaa.

Vähän jopa olisi odottanut että ilmoitus olisi tullut ennen kauden loppua tai heti sen jälkeen jos olisi aivan 100% varmaa. Tietenkin voi myös olla että hetki odotellaan jos ulkomailta tulee joku posketon tarjous, mutta jotenkin olisi odottanut että olisi jo tullut ilmoitus jos tullakseen.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Minä olen vuorostani sitä mieltä, että tämä on nerokas markkinointitapa saada porukka pysymään JYP-uutiskirjeen tilaajina. Siitä toki pienet miinukset, että ei mitään hajua miten tuolle sähköpostilistalle pääsisi. Joskus taannoin olin kausikorttilaisena mukana jossain sähköpostiringissä, mutta vuosiin ei ole enää tullut mitään viestejä. Me satunnaiskatsojat emme ole ilmeisesti tarpeeksi kiinnostava kohderyhmä.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä olen vuorostani sitä mieltä, että tämä on nerokas markkinointitapa saada porukka pysymään JYP-uutiskirjeen tilaajina. Siitä toki pienet miinukset, että ei mitään hajua miten tuolle sähköpostilistalle pääsisi. Joskus taannoin olin kausikorttilaisena mukana jossain sähköpostiringissä, mutta vuosiin ei ole enää tullut mitään viestejä. Me satunnaiskatsojat emme ole ilmeisesti tarpeeksi kiinnostava kohderyhmä.
Tätähän tosiaan voisi jalostaa niin, että ennen jotain pelaajajulkistusta erikseen kerrottaisiin, että liittymällä sähköpostilistalle saa tiedon pelaajahankinnasta ensimmäisenä. Nimiä listaan enemmän -> helpompaa myyntiä esimerkiksi sponsoreille uutiskirjenäkyvyyden kautta.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä olen vuorostani sitä mieltä, että tämä on nerokas markkinointitapa saada porukka pysymään JYP-uutiskirjeen tilaajina. Siitä toki pienet miinukset, että ei mitään hajua miten tuolle sähköpostilistalle pääsisi. Joskus taannoin olin kausikorttilaisena mukana jossain sähköpostiringissä, mutta vuosiin ei ole enää tullut mitään viestejä. Me satunnaiskatsojat emme ole ilmeisesti tarpeeksi kiinnostava kohderyhmä.

Jep, pitää vissiin hankkia taas kausari muutaman vuoden tauon jälkeen että saa puuroa (=ei saa kun ei tule mentyä paikalle) ja etuoikeutetun uutiskirjeen.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Aha, no sitten on outoa että osalle kausarin ostaneille tulee postia ja osalle ei, vai riippuuko se kausarin hintavuudesta sitten, en oikein ymmärrä tota logiikkaa..
Ei ole kausaria ollut pariin vuoteen, mutta kyllä itsellekin tippuu nuo uutiset mailiin hieman ennen virallista julkistusta.
 
Suosikkijoukkue
Jyp HT
miten tuolle sähköpostilistalle pääsisi. Joskus taannoin olin kausikorttilaisena mukana jossain sähköpostiringissä, mutta vuosiin ei ole enää tullut mitään viestejä. Me satunnaiskatsojat emme ole ilmeisesti tarpeeksi kiinnostava kohderyhmä.
Ei ole tullut kausikorttilaisillekaan. Kaksi ostin tänä vuonna ja näin ehkä 5-6 peliä kun asiat ei menny niin kuin ajattelin. Ei tosin joulukuun jälkeen ollut niin suurta intoakaan lentää katsomaan konttaamista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös