http://edition.cnn.com/2007/SHOWBIZ/TV/02/08/anna.nicole.collapses/index.html
Anna Nicole Smith kuoli myöhään torstai-iltana suomen aikaan.
Anna Nicole Smith kuoli myöhään torstai-iltana suomen aikaan.
Cosmo kirjoitti:Vieläkö sen 140-vuotias aviomies elää, jonka taaloja se joskus kärkkyi? No, may them hang in piece ja RIP.
Kgz kirjoitti:Nyt alle vuoden ikäinen lapsi jäi ilman äitiä.
R.I.P Anna
Le Banner kirjoitti:Ei kai.Howadr Hedberg kuoli muistaakseni jokunen vuosi sitten 284-vuotiaana ja tilit pullollaan fyrkkaa.
Eli kaikki tissit eivät muista Annaa, mutta suurin osa kuitenkin.Ted Raikas kirjoitti:Niistä tisseistä varmaan suurin osa tulee tämänkin ihmisen muistamaan
Tahmee kirjoitti:Siis hetkinen. Olikos tällä nyt sitten alle vuoden ikäinen lapsi? Vai eikös kyseisen lapsukainen juuri kuollut epäselvissä oloissa. No ota tästä nyt selvää. Joka tapauksessa ei niin yllättävä päätös entisen huoran ja narkkarin elämälle (jonkunhab se totuuskin on sanottava).
MadTV:n mukaan oli ainakin "lapsi jälkeenjääneen huoran vartalossa" ja "sikahuora". Itse en osaa sanoa.InSideHockey kirjoitti:Itse en muista että Anna olisi huoran ammattia harjoittanut. Menestynyt Playboy-tyttö ja näyttelijä.
Hehhehheh.Vintsukka kirjoitti:Eli kaikki tissit eivät muista Annaa, mutta suurin osa kuitenkin.
Tahmee kirjoitti:No emmiekään sillain muista, mutta jostain lukenut, että olisko jopa 14-vuotiaana aloitellut huoran hommat. Melkein voin pistää pääni pantille.
Master Chief kirjoitti:Taisi olla strippari eikä huora.
Kgz kirjoitti:Nyt alle vuoden ikäinen lapsi jäi ilman äitiä..
InSideHockey kirjoitti:Anna Nicolen parikymppinen poika kuoli ollessaan sairaalassa vierailulla katsomassa äitiään ja vastasyntynyttä pikkusisartaan. Traagista.
B1 kirjoitti:Toki normaali tauti myös voi tulla kyseeseen, mutta kun noin nopeasti lähti, niin harvemmin tappava tauti on sellainen, ettei sitä heti huomata.
Tämä siis vain minun aamuspekulointia.