Mainos

Anna Nicole Smith kuollut

• 12 348
  • 73

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Master Chief kirjoitti:
Siis tytär. Mielenkiintoista muuten että CNN:n Larry Kingissä ANS:n sisko ei uskonut tämän asianajaja poikaystävän olleen tyttären isä ja aikovansa pitää huolen tytöstä.

Ai se 5 kk ikäinen poika onkin tyttö? Minä olen tässä asiassa ihan radion varassa ja siinä mun mielestä puhuttiin pojasta mutta voi olla että sotkin ihan itse asiat keskenään koska siinä uutisessa puhuttiin myös tuosta muutama kuukausi takaperin kuolleesta pojasta.

scholl

Jäsen
Kun luin tekstitv:stä illalla Anna Nicole Smith har avlidit niin se ei tullut todellakaan samalla tavalla yllätyksenä kuin Kirka-case. Tässä on nyt kai lähinnä kyse siitä, että Amerikan kansa kokee helpotuksen. Myötähäpeän aika on ohi. Tuo tonyhalmeen ja valaan risteytys ei enää kiertele huume/lääke/brenkkusekoituksissa katselemassa asuntoja ja vittuilemassa ihmisille. Itse en usko tippaakaan tuohon flunssateoriaan. Tulee ennemminkin mieleen se Bond-leffan kohta maanantaina, missä se kaljupää kertoi, että hän on erikoistunut julkkisten yliannostuscaseihin.

No joo ei tule ikävä sitä tv-ohjelmaa. Tosin mielipide voi olla monella toinen vuonna 2019, jolloin eräs suomalainen kaapelikanava juhlistaa Susan ja pojat -ohjelman 12. tuotantokautta strippaavalla karhulla, kännipuheluilla naimisissa oleville kansanedustajille ja tekstiviestein Ike Kanervalle. Jos Ike vastaa niin viestit tulevat automaattisesti tv-ruudulle.

scholl

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
Jokainen teini-iän läpikäynyt on varmasti kokenut nousuja ja laskuja tyttöjen suhteen, ja ollut rakastunut lehtien sivuilla tissejään heilutelleeseen kaunottareen.

onneksi scholl ei ole kokenut teini-ikää
Golden AWe kirjoitti:
Marilyn Monroe kun oli täysin oman aikansa Anna Nicole Smith, pillereiden kanssa pelaillut epävarma tissiblondi.

No ei heitä voi verrata toisiinsa. Marilyniä voi verrata johonkin Zsa Zsa Gaboriin tai vastaavaan. Hänellä oli vientiä menestyvienkin miesten keskuudessa. Anna Nicole sen sijaan joutui varmaankin maksamaan seurasta. Lisäksi on kukin sitten mitä tahansa mieltä Marilynin laulu- ja näyttelijän taidoista niin tekihän hän uraa ihan eri tavalla kuin tämä Anna Nicole. Eikä ollut läski.

Juhaht kirjoitti:
Olihan Anna Nicole tuossa myöhemmässä kuvassa todella nätin näköinen. Ja ne tissit, jää helposti kaikenmaailman tusina-Frostellit kakkoseksi.
Janina Frostell on kaikilla mittareilla 1000 kertaa kauniimpi ja seksikkäämpi kuin joku nappeja syövä silikonihuora. Mutta sinähän ilmeisesti rankkaat tissejä vain koon perusteella. :)

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
scholl kirjoitti:

Et niin, ajelit taksilla jo 11-vuotiaana vapunviettoon Helsingin keskustaan, mutta et ilmeisesti demariteinien tyyliin pussikaljalle vaan hyppäsit ilmeisesti suoraan veneilemään Pärnun saaria kohti brenkkua repussa, pitkähihainen Espana-paita päällä.

scholl kirjoitti:
No ei heitä voi verrata toisiinsa. Marilyniä voi verrata johonkin Zsa Zsa Gaboriin tai vastaavaan. Hänellä oli vientiä menestyvienkin miesten keskuudessa. Anna Nicole sen sijaan joutui varmaankin maksamaan seurasta. Lisäksi on kukin sitten mitä tahansa mieltä Marilynin laulu- ja näyttelijän taidoista niin tekihän hän uraa ihan eri tavalla kuin tämä Anna Nicole. Eikä ollut läski.

Helposti voi verrata.

Marilyn oli aika läski nykymittojen mukaan, ei tosin silmään pahasti. Samalla tavalla Marilynia kustiin silmään ja käytettiin hyväksi. Rooleihin sängyn kautta, kukin kuksii tavallaan. Jos tuohon aikaan olisi ollut tosi-tv:tä (onneksi ei ollut), Marilyn olisi ollut ensimmäisiä oman shown saaneita, ehkä muutaman boheemin rokkarin ohella. Ajat muuttuvat, blondit eivät.

EDIT: saavia ---> saaneita, emme puhu muoviastioista vaan ainoastaan saman äo:n omistavista.

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Groove Armada kirjoitti:
Enemmän tämä satutti kuin Kirkan poismeno.
Kumpaakaan en tuntenut, kirka teki paskaa musaa

Kirkahan ei tehnyt musaa - hän vain lauloi.

Juu, sääli tämä Annan kuolema. Yli 180-senttisiä amatsoninaisia ei maailmassa ole koskaan liikaa. Muutaman kerran kyseisen naikkosen tosi-tv-sarjaa tuli katsottua silmä kovana, vaikka kiloja olisi voinut olla vähän vähemmänkin.

Viimeksi muokattu:

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
douppi kirjoitti:
Hyvä.

Vaikka ei Kirkan tai Juicen musiikkia kuuntelisikaan, niin en kovin äkkiä pistäisi samalle viivalle pitkää ja jokseenkin merkityksellistä musiikki-ikoniuraa ja sekopäistä pillerinarkkaria amerikasta.

Mutta jos kerran SergeiK on runkannut Annan edessä, niin pakkohan sen poismenon on koskettaa.

Ei ne kuvat netistä mihinkään katoa...

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
B1 kirjoitti:
Traagistako jos vetää itseltään hengen popsimalla lääkkeitä ja huumeita?

Mielestäni on aika traagista jos äiti menettää silmiensä edessä ensimmäisen lapsensa juuri kun on synnyttänyt tälle pikkusiskon.

scholl kirjoitti:

Kyllä se tulee kun maltat odottaa, siinä sanotaanko 15 ikävuoden paikkeilla.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ruma terveellisen elämän todennäköisesti jo teininä hylännyt blondi on poissa. Ei hetkauta minun elämääni pätkääkään. En toki ryhdy kuitenkaan mollaamaan heitä, joiden elämää rva Smith on koskettanut.

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Eipä tämä paljoakaan hetkauta. Mutta se ihmetyttää, että puhutaan vain Juicen ja Kirkan poismenoista ja unohdetaan Esko Nikkari. Siinä ainakin allekirjoittaneelle koskettavin uutinen näistä viime aikojen uutisista, Juice sitten kakkosena ja Kirka peesissä. ANS:stä nyt ei voi edes puhua samana päivänä.

Koira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juhaht kirjoitti:
Olihan Anna Nicole tuossa myöhemmässä kuvassa todella nätin näköinen. Ja ne tissit, jää helposti kaikenmaailman tusina-Frostellit kakkoseksi.

Nätin näköinen? Huh, ämmä on kuin pystymettästä repäisty. Eikö kukaan muu itseaan kunnioittava sovinisti laske ilmettä (=se miten nämä silikonitusinauittublondit naamavärkkiään vääntävät) kauneuden asteeksi? Hirveän näköinen kuvatus.

Hazardipakki kirjoitti:
Janina Frostell on kaikilla mittareilla 1000 kertaa kauniimpi ja seksikkäämpi kuin joku nappeja syövä silikonihuora. Mutta sinähän ilmeisesti rankkaat tissejä vain koon perusteella. :)
Ja tässä toinen turbolutka. On nimittäin niin ärsyttävä akka että toista ei löydy edes allekirjoittaneen taloudesta. Niin ja ennenkuin joku kommentoi, niin on tämä kotka tullut useampaankin kertaan tullut tavattua IRL.

Onko miehinen asenne nykyään se että kauneus on täysin ja pelkästään kuvista irtoava? Kuvottavaa sanon minä. ANS oli niin kuvottava otus että maailma muuttui juuri astetta paremmaksi paikaksi.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
mice kirjoitti:
Eipä tämä paljoakaan hetkauta. Mutta se ihmetyttää, että puhutaan vain Juicen ja Kirkan poismenoista ja unohdetaan Esko Nikkari. Siinä ainakin allekirjoittaneelle koskettavin uutinen näistä viime aikojen uutisista, Juice sitten kakkosena ja Kirka peesissä. ANS:stä nyt ei voi edes puhua samana päivänä.

Viihdettä nyt on monenlaista, toisille aivoton seksi ja sopiva törky on parempaa kuin suomalainen musiikki tai suomalaiset äijänäyttelijät.

Koira kirjoitti:
Onko miehinen asenne nykyään se että kauneus on täysin ja pelkästään kuvista irtoava? Kuvottavaa sanon minä. ANS oli niin kuvottava otus että maailma muuttui juuri astetta paremmaksi paikaksi.

Mitenkä se että jonkun fantasia on isotissinen blondi tai Janina liittyy siihen että "kauneus on täysin ja pelkästään kuvista irtoava?"

Kuvien kautta välittyy osa sellaisista positiivisista mielleyhtymistä joihin normaalielämässä ei törmää. Vaikka eläisi kuinka kauniiden naisten keskellä on aina jossain muualla lisää kiinnostavaa, jotain joka luo kuvitteellisen mielleyhtymän jollain tietyllä hetkellä, ts. antaa kicksejä.

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
mice kirjoitti:

Minua taas ihmetyttää, jos tässä ketjussa puhutaan Juicen, Kirkan, Esko Nikkarin, Freddie Mercuryn, Kassi-Alman tai Maija Poppasen poismenosta. Ne kun eivät millään tavalla liity ketjun otsikkoon. Vielä enemmän minua ihmetyttää joidenkin ihmisten tarve provosoiden morkata tai väheksyä kuollutta henkilöä, kuten useassa aiemmassa (ja varmasti tulevassa) viestissä. Arvostellaan ihmisen ulkonäköä ja/tai hänen saavutuksiaan ja/tai hänen epäonnistumisiaan.

Eivätkö kaikki ihmiset ole saman arvoisia? Joku tykkää tisseistä, toiset vatkaavat kahvojaan "hengaillaan" biisin tahdissa ja varmasti joku käsi sydämellä seuraa Eskon suoritusta "Talvisodassa".

Taidan tästä mennä peilin eteen kysymään että "mitä sinä olet tehnyt?" ja "sinullako on oikeus päättää kenen kuolema on merkittävämpi tapaus ihmiskunnalle?"

Minua ei juuri hetkauta kenenkään em. henkilön kuolema, koska he eivät olleet minulle läheisiä, osan heistä olen tavannut ohimennen. Suon silti tasapuolisesti heille ja kaikille muillekin maan alle tai savuna ilmaan siirtyneille oikeuden levätä rauhassa.

scholl

Jäsen
LexaMan kirjoitti:
Eivätkö kaikki ihmiset ole saman arvoisia?

Kuoleman ollessa kyseessä vastaus on, että periaatteessa ei. Läheisen kuolema koskettaa enemmän tai sellaisen, johon on suhtautunut positiivisesti. Samoin ehkä sellainen, mikä on äkillinen, eikä siihen ole itse myötävaikutettu.

Eli siis vaikka jokainen kuolema pitäisi olla samanarvoinen niin se ei vain ole niin. Itse en ainakaan pystynyt tai halunnutkaan ottaa ongelmaa esim. Tsunamista. Sen sijaan joissain muissa katastrofeissa tunnelmat ovat erilaiset. Eikä mulkku kuten Saddam tai Palme muutu hyväksi jätkäksi kuollessaan. Tottakai he lepäävät siellä jossain, mutta en ala heitä palvomaan kuoleman jälkeen. Sama juttu tämän juuri kuolleen henkilön suhteen.

Samaa mieltä olen siitä, että muiden kuolemiin sinänsä turha verrata, mutta sekin on inhimillistä.

Suosikkijoukkue
HIFK
scholl kirjoitti:
mulkku kuten Saddam tai Palme
Niin, Palmehan oli aikoinaan suorastaan Ruotsin Saddam, nämä kaksi ovat täysin rinnastettavissa toisiinsa. Ja Anna Nicole on näistä kaikista se pahin. Jep jep.

Trolli-scholli is alive and kicking.

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
scholl kirjoitti:
Kuoleman ollessa kyseessä vastaus on, että periaatteessa ei. Läheisen kuolema koskettaa enemmän tai sellaisen, johon on suhtautunut positiivisesti. Samoin ehkä sellainen, mikä on äkillinen, eikä siihen ole itse myötävaikutettu.

Eli siis vaikka jokainen kuolema pitäisi olla samanarvoinen niin se ei vain ole niin. Itse en ainakaan pystynyt tai halunnutkaan ottaa ongelmaa esim. Tsunamista. Sen sijaan joissain muissa katastrofeissa tunnelmat ovat erilaiset. Eikä mulkku kuten Saddam tai Palme muutu hyväksi jätkäksi kuollessaan. Tottakai he lepäävät siellä jossain, mutta en ala heitä palvomaan kuoleman jälkeen. Sama juttu tämän juuri kuolleen henkilön suhteen.

Samaa mieltä olen siitä, että muiden kuolemiin sinänsä turha verrata, mutta sekin on inhimillistä.

Eipä minunkaan henkiseen hyvinvointiin tsunamit ym. ole juuri vaikuttaneet, vaikka toki sellaiset tapahtumat aina sympatiaa herättävätkin. Enkä tarkoittanut että kuolleita kohtaan pitäisi tuntea minkäänlaista ylimääräistä kunnioitusta, varsinkaan jos puhutaan joukkomurhaajista ym.

Tarkoitin vain, että täytyykö heistä jotka tuolla puolen kulkevat, käyttää loukkaavaa ja herjaavaa kieltä. Kuten esim. nim. Blackie, joka tosin ehti jo viestinsä poistaa. Haluaisitko sinä nim. Blackie, että vaikka mummostasi tai äidistäsi puhuttaisiin siihen tyyliin juuri heidän kuoltuaan, tai yleensäkin?

Eivät varmaan kaikki kommenteillaan mitään sen kummemmin tarkoita, mutta näitä "mukahauskuuksia" voisi ehkä viljellä jossakin muussa ketjussa jos on pakko.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hazardipakki kirjoitti:

Muun muassa joo. Janina Frostellilla ei ole _mitään_, paitsi tissit. Anna Nicolella oli tissit, asennetta ja helvetisti röyhkeyttä.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
LexaMan kirjoitti:
Kuten esim. nim. Blackie, joka tosin ehti jo viestinsä poistaa. Haluaisitko sinä nim. Blackie, että vaikka mummostasi tai äidistäsi puhuttaisiin siihen tyyliin juuri heidän kuoltuaan, tai yleensäkin?
Ehditkö lukea edes tuota viestiäni? Ajattelin, että näiden sääntöjen puitteissa se oli mauton rivouden takia. Kysyin siinä muunmuassa, että eikö Anna Nicole Smith laihduttanut sen TV-sarjan jälkeen ja mainitsin, että neitokaisen takapuoli näytti aika isolta siinä sarjassa jne. On sitä suurempiakin mauttomuuksia viljelty.

Anteeksi, jos loukkasin jotakuta.
LexaMan kirjoitti:
Eivät varmaan kaikki kommenteillaan mitään sen kummemmin tarkoita, mutta näitä "mukahauskuuksia" voisi ehkä viljellä jossakin muussa ketjussa jos on pakko.
No joo. Itse yritin olla mukahauska ja pilailin epäsuorasti Anna Nicolen kiloilla, mutta en sentään iloinnut kuolemasta, mikä olisi ollut TODELLA mautonta ja typerää.

Viimeksi muokattu:

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
Blackie kirjoitti:
Ehditkö lukea edes tuota viestiäni? Ajattelin, että näiden sääntöjen puitteissa se oli mauton rivouden takia. Kysyin siinä muunmuassa, että eikö Anna Nicole Smith laihduttanut sen TV-sarjan jälkeen ja mainitsin, että neitokaisen takapuoli näytti aika isolta siinä sarjassa jne. On sitä suurempiakin mauttomuuksia viljelty.

Anteeksi, jos loukkasin jotakuta.

Kiitos kysymästä, ihan hyvin ehdin. Sen (itsemoderoimattoman) jossa kysyttiin että eikö ANS laihduttanut sen TV-sarjan jälkeen. ja sen jälkeen puhuttiin perseestä jonne mahtuu kaksi penistä. Siksipä juuri esitin sen kysymyksen johon et vastannut.

Ps. Olen aina elänyt siinä kuvitelmassa, että itse reiän koko ei kulje käsi kädessä pakaroiden koon kanssa?!

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
LexaMan kirjoitti:
Kiitos kysymästä, ihan hyvin ehdin. Sen (itsemoderoimattoman) jossa kysyttiin että eikö ANS laihduttanut sen TV-sarjan jälkeen. ja sen jälkeen puhuttiin perseestä jonne mahtuu kaksi penistä. Siksipä juuri esitin sen kysymyksen johon et vastannut.

Ps. Olen aina elänyt siinä kuvitelmassa, että itse reiän koko ei kulje käsi kädessä pakaroiden koon kanssa?!

Ps-kysymykseen: Ei niin, mutta se on hämäävää.

Ja siihen ekaan kysymykseen: En välttämättä, mutta ajattelin, ettei Anna Nicole Smithin sukulaisia lue Jatkoaikaa (ja Anna Nicole on muutenkin etäinen hahmo), joten heitin sen mukahauskan läpän.

Edit: Loppuunkäsitelty asia osaltani. Kenellekään äidille ei suo sellaista kohtaloa, että oma poika lähtee tuonpuoleiseen 20-vuotiaana.

LexaMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FPS
Blackie kirjoitti:
Edit: Loppuunkäsitelty asia osaltani.

Samoin, eikä tämä niin vakavaa ole, tietyt asiat vaan välillä kiehuttavat. Rattoisaa kiekkokevättä, vaikkakin se taitaa olla yhtä lyhyt ja vähähelteinen kuin minunkin ykkösjoukkueella..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy