mice kirjoitti:
Eipä tämä paljoakaan hetkauta. Mutta se ihmetyttää, että puhutaan vain Juicen ja Kirkan poismenoista ja unohdetaan Esko Nikkari. Siinä ainakin allekirjoittaneelle koskettavin uutinen näistä viime aikojen uutisista, Juice sitten kakkosena ja Kirka peesissä. ANS:stä nyt ei voi edes puhua samana päivänä.
Minua taas ihmetyttää, jos tässä ketjussa puhutaan Juicen, Kirkan, Esko Nikkarin, Freddie Mercuryn, Kassi-Alman tai Maija Poppasen poismenosta. Ne kun eivät millään tavalla liity ketjun otsikkoon. Vielä enemmän minua ihmetyttää joidenkin ihmisten tarve provosoiden morkata tai väheksyä kuollutta henkilöä, kuten useassa aiemmassa (ja varmasti tulevassa) viestissä. Arvostellaan ihmisen ulkonäköä ja/tai hänen saavutuksiaan ja/tai hänen epäonnistumisiaan.
Eivätkö kaikki ihmiset ole saman arvoisia? Joku tykkää tisseistä, toiset vatkaavat kahvojaan "hengaillaan" biisin tahdissa ja varmasti joku käsi sydämellä seuraa Eskon suoritusta "Talvisodassa".
Taidan tästä mennä peilin eteen kysymään että "mitä sinä olet tehnyt?" ja "sinullako on oikeus päättää kenen kuolema on merkittävämpi tapaus ihmiskunnalle?"
Minua ei juuri hetkauta kenenkään em. henkilön kuolema, koska he eivät olleet minulle läheisiä, osan heistä olen tavannut ohimennen. Suon silti tasapuolisesti heille ja kaikille muillekin maan alle tai savuna ilmaan siirtyneille oikeuden levätä rauhassa.