Voitteko neuvoo, tablettia ostamassa. Mikä Android-versio tukee appsien siirtoa muistikortille ja mikä ei.
Kokeiles tätä: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.olivephone.officeSuosituksia otetaan vastaa pätevästä Office-sovelluksesta. Lähinnä Word-tiedostot pitäisi saada juttelemaan keskenään. Voi olla myös maksullinen.
Perheessä on Galaxy Tab 2 ja 3. Miksi kolmosessa Katsomon sovellus ei ole yhteensopiva?
Ensisijaisesti pitäisi löytää oletuskalenteria parempi kalenterisofta, kun olen ollut tosi tyytyväinen S3:n omaan kalenteriin, jossa kuukausinäkymässäkin näkee tapahtumia teksteinä pelkkien värien sijaan. Ehdotuksia?
Näyttää ihan mainiolta, pitänee ottaa kokeiluun. Itse löysin tässä välissä käyttööni aCalendar appsin, joka on ihan tyydyttävä ratkaisu.Itse halusin teksti-ilmoitukset sekä ison kuukausinäkymäwidgetin ja Calendar Pad ja siitä nykyisin vielä maksullinen Pro (jossa on vähän enemmän säätömahdollisuuksia, eikä kuitenkaan ollut kuin joitain kolikoita) toimii siihen asti, että joku paremman ehdottaa.
Tosin ainakin omassa puhelimessa (LG G2) turhat sovellukset saa asetuksista poistettua käytöstä, mikä voi nopeuttaa puhelinta hieman.
Joskus käytin Tune in Radio -sovellusta vanhassa androidissani. Silloin ainakin oli hyvä sovellus, josta löytyi liki kaikki mahdolliset radiokanavat. Olin tässä välissä Nokian käyttäjänä, enkä ole ainakaan vielä kokeillut tuota sovellusta uudessa androidissani, joten en tiedä miten sovellus nykyään toimii.Suositelkaapa joku toimivaa radiosovellusta Galaxy S5:lle.
Kotimaiset nettiradiot kokoava https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.radiosoitinsuomi.radiotfi&hl=fi. Käytössä täällä päivittäin, tosin kotona. Ongelmasi nettiradioiden kanssa kuulostaa ihan siltä, että luurisi säästää virtaa katkaisemalla datayhteyden x ajan kuluttua ruudun sammuttamisesta. En omista Samppaa, joten en tiedä säätömahdollisuuksia, mutta tsekkaapa virranhallinnan asetukset, josko sieltä saisi valtuuttaa appsin käyttämään dataa.Suositelkaapa joku toimivaa radiosovellusta Galaxy S5:lle.
-
Nuo netin kautta kuunneltavat (esim. radioiden omilta kotisivuilta) toimivat niin epävarmasti ja vaihtelevasti, että usein jää sitten kuuntelematta kokonaan. Oikeastaan Yle Puhe on ainoa, jonka nettiversio pelittää hienosti. Tässäkin käy usein niin, että kun sen radiokanavan virittää kuulumaan kotiovella, puhelin käyttää kodin langatonta verkkoa ja kun sadan metrin päästä verkko häviää, häviää radiokin, eikä palaudu vaikka kuinka olisi kolmea tai neljää geetä ilmassa.
Kotimaiset nettiradiot kokoava https://play.google.com/store/apps/details?id=fi.radiosoitinsuomi.radiotfi&hl=fi. Käytössä täällä päivittäin, tosin kotona. Ongelmasi nettiradioiden kanssa kuulostaa ihan siltä, että luurisi säästää virtaa katkaisemalla datayhteyden x ajan kuluttua ruudun sammuttamisesta. En omista Samppaa, joten en tiedä säätömahdollisuuksia, mutta tsekkaapa virranhallinnan asetukset, josko sieltä saisi valtuuttaa appsin käyttämään dataa.
Kyllä minun virranhallinta-asetukset sallivat datan käytön, mutta nuo perkuleen verkon vaihdot (langattomasta dataverkkoihin) katkaisevat lähetyksen ....
Miksi kukaan nykyaikana suomessa käyttää wifiä, ellei ole apple käyttäjä, joilla laite on urpo? Itse en kytke käynnykästä ikinä wifiä päälle, koska se ei juuri koskaan olisi nopeampi ja vie enemmän sähköä kuin normi 4G.
Kyllä täällä ainakin puhelimen data vie enemmän akkua kuin wifi.
Miksi kukaan nykyaikana suomessa käyttää wifiä, ellei ole apple käyttäjä, joilla laite on urpo? Itse en kytke käynnykästä ikinä wifiä päälle, koska se ei juuri koskaan olisi nopeampi ja vie enemmän sähköä kuin normi 4G.