Siis setti jossa on sekä näytön lasi että digitizer, jolloin ei tarvitse lämmittää tuota lasin liimaa. Ebaystä hakusanalla galaxy s3 lcd digitizer löytyy useampia vaihtoehtoja, tosin hintataso näyttää pikaisella haulla olevan vähän korkeampi kuin muistelin, esim. Lumioihin ja iPhoneihin saa n. 25 eurolla ja siitä ylöspäin koko setin. Voi olla että pienellä etsimisellä löytää tuohonkin malliin vähän edullisempia.
Onhan noidenkin hinta tullut alaspäin, syksyllä hinta oli vielä n 110 puntaa, nyt näköjään reilu 83 puntaa. Tämä siis brittien ebayssa. Siihen lisäksi tietty postikulut, jotka ainakin yhdellä myyjällä oli 13 puntaa. Pelkän näyttölasin hinta työkaluineen näyttää olevan vajaa 4 puntaa + saman verran postikuluja.
Itse olen tilannut tuolta yhden kannettavan LCD:n sekä S3:n takakuoren, siis sen missä on kameran linssi kiinni. LCD tuli todella nopeasti 3 päivässä, mutta tuon S3:n takakuoren tulemisessa meni turhan pitkään. Lisäksi ensimmäinen postipaketti katosi johonkin, joten myyjä postitti uuden. Mutta muuten ei ole valittamista, tietty maksu pitää suorittaa heti ja silloin pitää luottaa myyjään, että tuote myös lähtee sieltä.
Jos noita puhelimia tykkää korjailla itse, niin kannattaa hommata ainakin PH000 ja PH00 ristipäämeisselit, pinsetit ja hyvä torx-avainsarja. Niillä on tuntunut pärjäävän hyvin ja kun pari suurempaa ristipäätä vielä hommaa niin kyllähän niillä jo kannettavankin purkaa :)