Olen Samsung Galaxy S:n todella tyytyväinen omistaja. Tällä hetkellä puhelimesta löytyy mm. seuraavia sovelluksia (kaikki ilmaisia):
Dolphin - vaikuttaa ihan hyvältä selaimelta
Mabilo Wallpapers - summassa ladattu sovellus josta löytyy paljon taustakuvia
SugarSync - Näppärä pilvipalvelu, 5 gigaa ilmaista tilaa. Koulujutut mukavasti synkassa koneen ja puhelimen välillä.
MixZing - Matkapuhelinfoorumilla suositeltu musiikkisoitin jota olen tottunut nyt käyttämään ja tyytyväinen olen.
Facebook
ES File Explorer - Resurssienhallintaohjelma
Time Calculator - ajanmuunnoslaskin tms.
Andropas - Ihan näppärä sovellus bussiaikataulujen ja -reittien tarkistamiseen. Toimii Helsingin seudulla ja Tampereella.
Enidroid - Suosikki.
Evernote - Tietokoneella ja puhelimella käytettävä muistilappu jne.-sovellus, ei ole ollut paljoa käyttöä. Vaikuttaa kuitenkin ihan helppokäyttöiseltä.
Ampparit - tulee tosin käytettyä lähinnä selaimelta
Sudoku Free
Dropbox
FLV Player - Flash-soitin
Angry Birds
RingTone
Gmote - Voit tehdä kännykästäsi kaukosäätimen.
Posti - Tilauksien seuranta, NetPosti.
SM-liigan tulosseuranta
TuneIn Radio - Kuulemma hyvä löytämään suomalaisia kanavia
Listen - Podcasteja varten
Enmondo - Lenkkimotivaattori
Google-kääntäjät yms.
AppBrain App Market
Paljon on tullut kokeiltua erilaisia sovelluksia, mutta tykkään poistella turhimmat aika äkkiä.
Dolphin - vaikuttaa ihan hyvältä selaimelta
Mabilo Wallpapers - summassa ladattu sovellus josta löytyy paljon taustakuvia
SugarSync - Näppärä pilvipalvelu, 5 gigaa ilmaista tilaa. Koulujutut mukavasti synkassa koneen ja puhelimen välillä.
MixZing - Matkapuhelinfoorumilla suositeltu musiikkisoitin jota olen tottunut nyt käyttämään ja tyytyväinen olen.
ES File Explorer - Resurssienhallintaohjelma
Time Calculator - ajanmuunnoslaskin tms.
Andropas - Ihan näppärä sovellus bussiaikataulujen ja -reittien tarkistamiseen. Toimii Helsingin seudulla ja Tampereella.
Enidroid - Suosikki.
Evernote - Tietokoneella ja puhelimella käytettävä muistilappu jne.-sovellus, ei ole ollut paljoa käyttöä. Vaikuttaa kuitenkin ihan helppokäyttöiseltä.
Ampparit - tulee tosin käytettyä lähinnä selaimelta
Sudoku Free
Dropbox
FLV Player - Flash-soitin
Angry Birds
RingTone
Gmote - Voit tehdä kännykästäsi kaukosäätimen.
Posti - Tilauksien seuranta, NetPosti.
SM-liigan tulosseuranta
TuneIn Radio - Kuulemma hyvä löytämään suomalaisia kanavia
Listen - Podcasteja varten
Enmondo - Lenkkimotivaattori
Google-kääntäjät yms.
AppBrain App Market
Paljon on tullut kokeiltua erilaisia sovelluksia, mutta tykkään poistella turhimmat aika äkkiä.