Piikkiperse
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Voin suositella tuota HTC Desire Z puhelinta. Ollut käytössä nyt viikonpäivät, ja olen vielä 100% tyytyväinen hankintaani. Akunkesto on tietenkin huonohko aiempiin puhelimiin verrattuna, mutta se oli tiedossa jo tilausta tehdessä. Ja onhan tuolla tullut "leikittyä" aika paljon, jonka takia akkua kuluu, kun näyttö vie niin paljon virtaa.
Kaverilla on sitten tuo HTC Desire HD, ja hänkin on puhelimeensa täysin tyytyväinen. Testasi myös minun puhelinta, ja tykkäsi siinä olevasta fyysisestä näppiksestä(kuten tykkään myös itse, sen takiahan päädyinkin kyseiseen puhelimeen).
Että jos HTC:n hankit, niin mieti haluatko siihen fyysisen näppäimistön vai et, ja tee valinta sen mukaan. Hyviä puhelimia molemmat.
Desire Z mallin kohdalla kannattaa miettiä myös sitä, että alkaako huonosti toteutettu slider-mekanismi ottamaan aivoon vai ei. Mennee käytössä säälittävään kuntoon. Muutamassa liikkeessä olen tuollaista käpistellyt ja jokaisessa ollut reilusti välystä.
Eli mielestäni Desire Z:n rakenteet eivät oikein vakuuta, varsinkin kun tiedossa on, kuinka rakenteellisesti laadukkaita luureja htc normaalisti puskee ulos. Tässä vielä pätkä(youtube), jossa näkyy mitä tuo välys kai pahimmillaan voi olla. Joo, eikä ole tosiaankaan tarkoitus mainostaa tuota E7, mutta sattuipa olemaan vertailukohteena.