Jos ei vaan puskis täysillä sumppuun, niin ehkä siellä vois nähdä joskus jonkun hyvänkin paikan lainata sitä kiekkoa. Mutta jos minimivaatimuksena on viis metriä luistelua tai vähintään kolme veiviä ennen kun voi nostaa pään ylös, niin ymmärrän kyllä ettei niitä syöttöpaikkoja löydy.Niin saisi, mutta kenelle? Eilen ripitti Vuorisaloa, kun se ampui yv:llä ilman maskia 5 metriä ohi plekseihin.
Lähtikö se nyt? Matukka sai potkut, siitä korvaaja.Kiitos peleistä ja onnea tulevaisuuteen AHL puolella!
Yksilönä liian hyvä Liigaan ja pelasi juuri siten, jonka vuoksi kannattajille ei tule koskaan näyttäytymään minään ikonina.
Tulee yksinkertaistamaan huomattavasti änärissä ja tulee siellä pärjäämään kolmosparin roolissa, koska ei omaa merkittäviä puutteita, mutta on kaikissa keskeisissä jutuissa hyvä.
1-1 tilanteissa omassa päässä liigan parhaita ellei paras, taklaajana innokas ja hyvä, kiekollisesti ja luistelussa liigan kärkipäätä ja joukkuepelissä hyvin keskinkertainen.
Joukkueelle lähtö tulee olemaan helpotus, kun porukassa ei ole enää sitä ylikylän jätkää joka vetää omilla säännöillä omaan pussiin.
Ihmettelisin jos ei tulevan tauon jälkeen joukkueen viisikkopeli ja -puolustus ottaisi merkittäviä askeleita eteenpäin.
Mä uskallan väittää, että kaveri ei NHL 3 ekaan kenttään tule mahtumaan pysyvästi. Varmasti muutamia otteluita saa kokeilla, jos loukkaantumisia tulee sitten tilanne eri.
Borgman oli hyvä pelaaja liigaan ilman muuta, mutta eise tarkota sitä, että mahtuu NHL vaikka nyt poistuukin harjoitusleirille.
Mä uskallan väittää, että kaveri ei NHL 3 ekaan kenttään tule mahtumaan pysyvästi. Varmasti muutamia otteluita saa kokeilla, jos loukkaantumisia tulee sitten tilanne eri.
Borgman oli hyvä pelaaja liigaan ilman muuta, mutta eise tarkota sitä, että mahtuu NHL vaikka nyt poistuukin harjoitusleirille.
Kiitän Borgmania Ässä otteluista, mutta pikkasen olisi myös parannettavaa ollut. Toivotan myös onnea, jos NHL pääsee pysyvästi.
Oon ihan samoilla linjoilla. Todennäköisesti on pakotettu pelaamaan yksinkertaisemmin NHL pelityylin ja joukkueen vaatimuksen vuoksi. Ja todennäköisesti ainakin jonkun verran pystyy peliään sopeuttamaan.Siinähän väität ja kun kausi siellä alkaa, nähdään kuinka homma etenee.
Borgmanin osalta näkemykseni perustuu sekä nähtyyn taitotasoon, että oletukseen pelityylin muuttamisesta.
Oli kuitenkin kokonaisuutena taidoiltaan paras pakki Ässissä sitten Lindellin, eikä ollut merkittävästi missään osa-alueella säännöllisesti änärissä joukkueensa isoimpia minuutteja vetävää Lindelliä heikompi.
Toki jos pelaa itselleen myös änärissä, niin sitten vakiokokoonpanon paikka jää todennäköisesti ottamatta.
Oon ihan samoilla linjoilla. Todennäköisesti on pakotettu pelaamaan yksinkertaisemmin NHL pelityylin ja joukkueen vaatimuksen vuoksi. Ja todennäköisesti ainakin jonkun verran pystyy peliään sopeuttamaan.
No ei ainakaan mulla. Jätkä pelaa pakin paikalla ja on Ässissä pistepörssin jaetulla 3. sijalla. 19 ottelua 3+10=13 on huikeet tehot pakille.Loistava pelaaja, jonka taitotaso yksi kovimmista mitä on Ässienkään pakistossa ikinä nähty. Ne todella useat tolpat ja rimat, kun olisivat olleet napsun sivussa, olisi monella arvostelijalla eri ääni kellossa. Liikaa kikkaili välillä, ja se himmensi hänen arvoaan.
Toivon pysyvää uraa NHL:ssä.
Olisko valmennuksen pitänyt peluuttaa hyvää varmistavaa pakkia taiteilijan rinnalla, sillä tällaisia Matukan tyylisiä pakkeja myös tarvitaan, ja ovat viihdyttäviä ukkoja katsella (välillä vastaavasti menee kahvit väärään kurkkuun, kun tulee mokailuja). No minä tykkäsin, sinä et, ja ymmärrän kyllä kantasi täysin.No ei ainakaan mulla. Jätkä pelaa pakin paikalla ja on Ässissä pistepörssin jaetulla 3. sijalla. 19 ottelua 3+10=13 on huikeet tehot pakille.
Edellä mainittu ei silti poista joukkuepelin ongelmia ja siksi en Borgista pitänyt. Kukin naattikoon lätkän katsomisesta tavallaan. Minä arvostan yli kaiken joukkuepelitaitoja.
No ei ainakaan mulla. Jätkä pelaa pakin paikalla ja on Ässissä pistepörssin jaetulla 3. sijalla. 19 ottelua 3+10=13 on huikeet tehot pakille.
Edellä mainittu ei silti poista joukkuepelin ongelmia ja siksi en Borgista pitänyt. Kukin naattikoon lätkän katsomisesta tavallaan. Minä arvostan yli kaiken joukkuepelitaitoja.