Jomppa_Koo
Jäsen
Viisi? Itse laskeskelin, että neljä, voi kyllä olla että en muista kaikkia...
Getzlaf, Perry, Niedermayer, Ryan, Whitney...
Kyllä siinä viisi on.
Viisi? Itse laskeskelin, että neljä, voi kyllä olla että en muista kaikkia...
Getzlaf, Perry, Niedermayer, Ryan, Whitney...
Kyllä siinä viisi on.
En jaksa lähteä nyt tarkistamaan, mutta ihan mielenkiinnosta onko jollain tietoa, kaikki seurajoukkueet mukaanlukien, olikohan Anaheimista eniten Olympia-kiekkoilijoita?
No sieltähän sen vastauksen sitten sain, Detroit, San Jose ja Anaheim jaetulla ykkössijalla, jotain tälläistä olisin itsekkin arvellut...Big Bad Bruins väsäsi ja linkitti "yleisesti NHL:stä"-ketjuun taulukon olympiakiekkoilijoista. Täysin varmaksi en osaa sanoa onko lista täysin oikein, mutta varmasti hyvin lähelle ainakin.
Lubolla on tosin soppari jo 2012/13 asti. Vai mitä tarkoitit?Luulenpa etttä tuloee saamaan kesällä jatkoa jos pelit jatkuvat samaan tahtiin.
Ryan Whitney ei ole Edmontonissa oikein vakuuttanut, tosin ei muukaan joukkue..
Visnovsky > Whitney, tällä hetkellä näyttää siltä että Anaheim voitti tässä kaupassa muissakin asiossa kuin palkkakuluissa, Vinovsky on noussut Edmontonissa esittämänsä paskan pelin jälkeen taas huipputasolle, paukuttaen maaleja jo 5 vain 7 ottelussa.
...
Ryan Whitney ei ole Edmontonissa oikein vakuuttanut, tosin ei muukaan joukkue..
Joo täytyy myöntää että ei vakuuttanut on on ainoan näkemäni Columbus pelin perusteella..Menee off-topiciksi mutta mitä olen juttuja lukenut niin Whitney nimenomaan on vakuuttanut Edmontonissa. Ollut heidän paras pakkinsa ja vakuuttanut ennen kaikkea puolustuspelillään ja fyysisyydellään!
Pleijarit jäävät haaveeksi joka on harmi ottaen huomioon viimeiset kolme ottelua jotka ovat olleet vakuuttavia.
Vielä ei tietysti toivoa ole menetetty mutta vaikeaa tulee olemaan vaikka kaikki loput pelit voittaisi.
Juuri tätähän Teemu on monta kertaa korostanut että alkukauden olivat liian hapoilla, kun Carlyle veti liian kova harjoutusleirin ennen kauden alkua. Sitten päälle vielä loukkaantumiset.Harmittaa vaan ettei koko kausi mennyt näissä merkeissä Sakun, Teemun ja koko ankkalauman osalta kuin viimeisimmät pelit.
Saku ja Teemu ovat aivan liekeissä ja Ankkojen ketjussa on hiirenhiljaista. No, ymmärrän kai syyn, Ankkojen kausi on ohi vaikka kuinka yrittäisivät pelata loppuun asti. Miksipä eivät Saku ja Teemu esittäneet tällaisia otteita aiemmin kaudella kun olisi voinut ottaa ne tarvittavat pisteet play-offeihin. No, kai hyvillä mielin voivat kaverit sitten jättää Anaheimin kun ovat lopussa sentään näyttäneet joitakin tehojakin. Harmittaa vaan ettei koko kausi mennyt näissä merkeissä Sakun, Teemun ja koko ankkalauman osalta kuin viimeisimmät pelit.
Onko muuten kukaan pistänyt merkille, että Blake-Koivu-Selänne -ketjun kaikki pelaajat ovat Masterton-palkittuja?
Ei hätää Calgaryssä on osattu ryssiä jo vähän pitempäänkin ihan itse, mutta sen sijaan en usko että Colorado häviäisi kaikki loput matsinsa.Colorado jotenkin ihmeellisesti häviäisi kaikki matsinsa niin Calgarynkin pitää ryssiä jotta Ducksit pääsisivät jatkoon.