Amerikanihme
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Ei paljon lisättävää edellisiin kommentteihin. Koivu ja Selänne tosiaan olivat samassa ketjussa jokseenkin koko ajan, useimmin laidalla Calder, joka mielestäni sai ne avoimimmat maalintekopaikat tuossa ketjussa. Ei toiminut Koivu-Selänne magiikka ainakaan vielä. Oliskohan tähän ollut syytä panostaa harjoituksissa? Tietty pojat voivat vetää omia harjoituksiaan eri aikana tiimin harjoitusten jälkeen, kyllä jäätä varmaan ostamalla saa. Tai sitten Carlyle voikin todeta, että tämä pari ei toimi ja kokeilla muita kombinaatioita. Mulla vaan oli suuret odotukset kun pari on voittanut kahdet olympiakisojen pistepörssit yhdessä, mutta tietty tilanne on isolla jäällä vähän erilainen ja siellä on helpompi Sakun ja Teemun dominoida, näin näkisin, kun tilaa ja aikaa on vähän enemmän. NHL:ssä se on edelleen mielestäni sellaista vähän hutilointia ja sättäämistä se peli, kun aikaa ei ole. Tietty vauhtia riittää, mutta ehkä pelin nautittavuuden kustannuksella. No, se on kai makuasia.
Mielestäni Parros otti yllättävän isoa roolia. Tai ehkä mies sitten vaan on niin isokokoinen, että hänet huomaa helposti kentällä. Eihän niissä taidoissa kauheasti kehumista ole, mutta ihmeesti mies vaan kuskaa kiekkoa ja tietenkin välillä hakkaa vastustajia, mikä on se varsinainen tehtävä. Tuskin rooli kuitenkaan on muuttumassa.
Giguere oli kuulemma puuskuttanut treeneissä entiseen tapaan luisteluharjoituksissa muista molareistakin pitkälti perässä. Oiskohan nyt niin, että Gigueren aika on jo mennyt ohi? Veikkaan näin, todistakoon JS minun olleen väärässä.
Mielestäni Parros otti yllättävän isoa roolia. Tai ehkä mies sitten vaan on niin isokokoinen, että hänet huomaa helposti kentällä. Eihän niissä taidoissa kauheasti kehumista ole, mutta ihmeesti mies vaan kuskaa kiekkoa ja tietenkin välillä hakkaa vastustajia, mikä on se varsinainen tehtävä. Tuskin rooli kuitenkaan on muuttumassa.
Giguere oli kuulemma puuskuttanut treeneissä entiseen tapaan luisteluharjoituksissa muista molareistakin pitkälti perässä. Oiskohan nyt niin, että Gigueren aika on jo mennyt ohi? Veikkaan näin, todistakoon JS minun olleen väärässä.