Saatinhan se Niedermayerin päätöskin sieltä loppujen lopuksi. Tästä tarinasta tullaan kyllä esittämään vielä jälkikäteenkin spekulaatio jos toinenkin tyyliin mitä Burke ja Niedermayer olivat oikeasti sopineet, kun kaikki tietävät Anaheimin kamppailevan palkkakaton kanssa tänä ja eritoten ensi vuonna.
Oli miten oli, Niedermayerin paluu on mahtava juttu. Saa nähdä, miten käy C-kirjaimen kanssa? Itse antaisin Prongerin pitää sen, ihan vain luottamuksen osoituksena.
Samalla tässä alkukaudesta on nähty, että Selänteen tasoisia armottomia viimeistelijöitä ei kasva puissa. Selänne on sellainen maalipyssy, että vaikka hän ei itse saisikaan onnistumisia, muille tulee aina enemmän tilaa, sillä hänen läsnäoloonsa jäällä on vastustajan pakko reagoida joka ikinen vaihto.
Burke on jo jossain haastattelussa kuulemma sanonut, että joku pelaaja lähtee. Puolustajia olisi tällä hetkellä yllin kyllin, ja heistä varmasti kauppatavaraa ovat O'Donnell, Hnidy ja DiPenta. Kahdesta jälkimäisestä ei taida olla helppo päästä eroon, mutta O'Donnelille luulisi löytyvän ottajia. Schneiderin en usko liikahtavan, mutta kun on Burkesta kyse, ei minun uskomuksillani ole ennenkään ole ollut mitään pohjaa. Mies tekee, minkä katsoo parhaaksi ja sillä selvä.
Marchantin lähtö vapauttaisi rahaa, mutta samalla heikentäisi alivoimaa. Toisaalta Scottin paluu kompensoi tätäkin. Voi olla, että kohta liikahtaa useampikin pelaaja seuraavien viikkojen aikana.