Zetterberg - Datsyuk - Samuelsson
Franzen - Filppula - Cleary
Nyquist - Andersson - Brunner
Bertuzzi - Emmerton - Eaves
Kronwall - Ericsson
Quincey - Smith
Lashoff - Kindl
Howard
Siinä Detroitin kentät yön pakkovoittoon.
Tuleva ottelu on tavallaan elämän ja kuoleman ottelu ja mikäli joukkue sen häviää niin en enää usko, että joukkue nousee sarjan voittoon vaan sen jälkeen sarja menee varsin selkeästi ankoille - sanoisin, että 4-1. Mutta voitto tulevasta pelistä ja kaikki on mahdollista, jopa sarjan voittaminen.
Kaksikosta Tootoo Bertuzzi Babcock valitsi siis Bertuzzin ja onhan hän kokonaisvaltaisesti varmasti joukkueelle hyödyllisempi pelaaja kuin Tootoo mutta mielellään minä olisin Tootoonkin pelaavassa kokoonpanossa nähnyt.
Kenties minulle on kertynyt joitain antipatioita Brunneria kohtaan mutta en oikein pidä hänestä. Vaikka hän pisteitä runkosarjassa tekikin ihan kiitettävästi, niin tästä huolimatta hän ei minun pelaavaan kokoonpanoon olisi mahtunut mutta kenties hänet oli pakko ottaa mukaan, koska Abdelkader on sattuneesta syystä johtuen poissa pelaavasta kokoonpanosta. Jokin hänessä ei vaan sytytä minua ja näen hänet tappion ruumiillistumana - kaipa syy löytyy peilistä eikä Brunnerista kun en hänestä pidä.
Haista vittu Shannahan! Nyt pelataan pudotuspelejä!...
Mutta kyllä tuo puolustus näyttää aika - onnettomalta, asia lievästi ilmaistuna. Se kaipaisi kyllä yhtä DeKeyseriä mutta vielä enemmän se kaipaisi yhtä numero viitosta. Mutta pakko todeta, että näkemieni pelien perusteessa DeKeyser on ehdoton vahvistus joukkueelle ja kuuluu jo nyt - minusta - joukkueen kolme parhaimman puolustajan joukkoon. Olenko aivan väärässä?
vlad.