Lettermankin piipahti nyt ensimmäistä kertaa takaisin Late Showssa sitten sen jälkeen kuin lopetti 8 vuotta. Tuolta ovista kun kävelee vanhan tunnarin tahdissa niin tulee heti sellainen fiilis, että on monologin aika.
Ja nyt onkin Stewart tehnyt paluun Daily Show'hun ja pääaiheena Biden vs Trump osa II.
Eiköhän siellä ole uusi isoherra pistänyt kulukuurille aivan kaiken.Teamcoco postasi Instassa eilen(tms.) ja siellä sanottiin, että Conan O'Brien must go sisältää 4 jaksoa. Tässä on odoteltu vuosia ja saadaan 4 jaksoa? Alkuunhan Conanin piti saada joku viikoittainen ohjelma HBO:lle, mutta lopputuloksena saadaankin vain neljä jaksoa. No ehkä tulee vielä toinen kausi tai joku muu ohjelma joskus.
Siis eikös tässä välissä ole tullut yli 10 jaksoa tuota Conan Without Bordersia? Veikkaanpa, että tuon sarjan tekeminen ottaa aikaa melko paljon.Teamcoco postasi Instassa eilen(tms.) ja siellä sanottiin, että Conan O'Brien must go sisältää 4 jaksoa. Tässä on odoteltu vuosia ja saadaan 4 jaksoa? Alkuunhan Conanin piti saada joku viikoittainen ohjelma HBO:lle, mutta lopputuloksena saadaankin vain neljä jaksoa. No ehkä tulee vielä toinen kausi tai joku muu ohjelma joskus.
Conan Without Borders tehtiin jo Conanin tv-ohjelmaa varten. Ne vain julkaistiin suoratoistoon vuosia myöhässä, vaikka kaikki oli myös Teamcocon sivuilla ja Teamcocon Youtube-kanavalla. Tuorein Conan Without Borders-jakso julkaistiin marraskuussa 2019 (Ghana).Siis eikös tässä välissä ole tullut yli 10 jaksoa tuota Conan Without Bordersia? Veikkaanpa, että tuon sarjan tekeminen ottaa aikaa melko paljon.
Totta. Ihmettelinkin, kun IMDB:ssä oli kaikki listattu vuodelle 2023. Ajattelin näiden olevan jotain eri jaksoja.Conan Without Borders tehtiin jo Conanin tv-ohjelmaa varten. Ne vain julkaistiin suoratoistoon vuosia myöhässä, vaikka kaikki oli myös Teamcocon sivuilla ja Teamcocon Youtube-kanavalla. Tuorein Conan Without Borders-jakso julkaistiin marraskuussa 2019 (Ghana).
Tuota podcastia tuupataan ulos aika kovalla tahdilla ja se itsessään on jo varmasti aika iso työmäärä. Conan itse varmaan myös arvostaa, ettei tarvitse tv-uran aikaista työtahtia pitää päällä. Muutenkin tuntuu aidosti nauttivan tuosta touhusta, ja on ainakin omissa kirjoissa paras podcast tarjolla (eipä siinä että jaksaisin kauheasti muille antaa edes mahdollisuutta, Bill Burrin podcastia aiemmin tuli pari vuotta kuunneltua).Totta. Ihmettelinkin, kun IMDB:ssä oli kaikki listattu vuodelle 2023. Ajattelin näiden olevan jotain eri jaksoja.
Conan ei ole ilmeisesti puuhannut oikein mitään tässä välillä? Ehkäpä ei ole ollut suurta halukkuutta myöskään Conanin puolelta, kun rahan perässä tuskin tarvitsee kauheasti hommia enää tehdä.
Joo podcastista toki tiesinkin ja olen sitä satunnaisesti seurannut, mutta en usko sen tuottavan hirvittävää määrää töitä Conanille.Tuota podcastia tuupataan ulos aika kovalla tahdilla ja se itsessään on jo varmasti aika iso työmäärä. Conan itse varmaan myös arvostaa, ettei tarvitse tv-uran aikaista työtahtia pitää päällä. Muutenkin tuntuu aidosti nauttivan tuosta touhusta, ja on ainakin omissa kirjoissa paras podcast tarjolla (eipä siinä että jaksaisin kauheasti muille antaa edes mahdollisuutta, Bill Burrin podcastia aiemmin tuli pari vuotta kuunneltua).
Joo podcastista toki tiesinkin ja olen sitä satunnaisesti seurannut, mutta en usko sen tuottavan hirvittävää määrää töitä Conanille.
Mutta Conanille kyllä suo pienen tauon tai jopa hiljalleen eläköitymisen, jos mies sitä itse haluaa. Hieno mies, joka on tehnyt pitkän ja hienon uran.
Conanilla on kuitenkin tuo oma tuotantoyhtiö ja liuta muita podcasteja tuon Teamcocon kautta. Paha sanoa missä määrin mies on mukana noissa kaikissa muissa projekteissa, mutta eiköhän ainakin jossain määrin tuota työtä tuo kaikki muukin, missä ei ole itse esillä.Joo podcastista toki tiesinkin ja olen sitä satunnaisesti seurannut, mutta en usko sen tuottavan hirvittävää määrää töitä Conanille.
Mutta Conanille kyllä suo pienen tauon tai jopa hiljalleen eläköitymisen, jos mies sitä itse haluaa. Hieno mies, joka on tehnyt pitkän ja hienon uran.
Ja kakkoskautta puskee huomenna:Last Week Tonight with John Oliver juhli 10-vuotista historiaansa julkaisemalla koko ykköskauden YouTubessa:
Ja juuri kun kakkoskauden sai katsottua, kolmonen pärähtää tubeen huomenna. Kerran kuussa näitä näyttää nyt tippuvan, saa nähdä montako kautta julkaisevat. Tiedä vaikka tulisivat kaikki, kun uusimman eli 11. kauden jaksotkin ovat tuonne samalla kanavalle ilmestyneet ihan tuoreeltaan aina lähetystä seuraavana maanantaina.Ja kakkoskautta puskee huomenna: