Anna pääsi vihdoin rauhaan, hän osoittautui tässä ohjelman edetessä erittäin sympaattiseksi hahmoksi. Ja Vesterpäckästä taas tuli kummallisen retardi kuva, miten saakelissa tommonen ontelokotelo on niin hyvin pisneksissään onnistunut?
Ampumahiihtäjistä Kaisalla vähän alkaa kasetti osoittamaan pettämisen merkkejä, mutta toisaalta Marin kanssa jotenkin osuu heillä persoonat yksiin. Toinen sählää ja on aina yltiöpositiivinen tiimipeluri, toinen jämäkämpi ja tosikompi liideri. Vähän pelottaa että onko nyt Twitterit sun muut täynnä paheksuntaa Marin blackface-esitystä kohtaan. Kaisa ja Paasonenkin sentään tajusivat että älä meitä vedä tähän mukaan nyt hei, brot jos tulee maaliin ja mä oon täällä heitä naama mustaksi sössättynä vastassa niin minä tipun samaan kastiin Axl Smithin kanssa kun aletaan seuraaviin ohjelmiin juontajia hakemaan.
Rallimasat näyttää vähän jo luovuttaneen leikin. Kunpa tuotanto olisi tajunnut pistää ensi rasteille jonkun jengit kokoon kasaavan jutun taas, jotta ralli-eeverteilläkin olisi mahiksia jatkoon.
Sen verran vielä näistä jaksojen spoilaamisesta ennen telkkariesitystä; minusta on ihan yleissivistysasia, että jos tänne tahtoo tulla huutelemaan jaksojen tapahtumista ennen kuin sitä jaksoa on telkkarissa näytetty, niin olisi ihan kohteliasta pistää ne viestit spoiler-tagien sisään. Se ei ole ihan kauhean vaikeaa, minäkin osaan niitä spoiler-tageja käyttää, varmaan Bosseltakin se jotenkuten luonnistuisi, niin opetelkaapa nyt te intomielisimmätkin. Toivon että tämä ehdotus osattaisiin ottaa vastaan ilman hirveää marttyyrivollotusta ja rage-rasilamaista jankutusta jostain omien viestienne referoinneista.