Tässä on nyt kyse kahdesta eri asiasta. Juniorin mediapersoonasta ja yleisestä habituksesta vs. autenttisesta käytöksestä paineen alla. Itse otin nimenomaan kantaa jälkimmäiseen ja siihen, kuinka lapsellista ja epäkypsää ko. tilanteessa tämä oli. Jos vertaa vaikka hiihtäjiin, niin kyllähän sielläkin huomaa, että paineen kasvaessa toiselle hieman tiuskitaan ja annetaan aika napakkaa palautetta. Mutta siellä homma ei läiky yli, ymmärretään toisen halu vastaanottaa palautetta noissa tilanteissa ja antaa asian olla. Versus tuon Ritokoski jr:n käytös, missä heitetään hanskat tiskiin, heti kun ei olla mukavuusalueella ja asiat eivät mene kuten itse haluaisi. Kyllä, ihmiset ovat erilaisia ja perheen sisällä on varmasti erilaisia tapoja toimia ja puhua toiselle, mutta en kyllä mitenkään näe, miten edellisjakson kaltainen käytös olisi yhtään hyödyllistä ja edistävää. Puhutaan kuitenkin (fyysisesti) aikuisesta ihmisestä, niin luulisi ihan työnkin puolesta osaavan käsitellä julkista ulosantiaan vähän maltillisemmin.
Tuosta mediapersoonaroolista ja kyynisestä läpänheitosta olen taas samaa mieltä. Sopivan erilaista ja omalla tavallaan ihan viihdyttävää.