Amazing Race Suomi Ruutu+ -tahtiin

• 12 228
  • 77

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Toki selittynee jollain tuotannollisilla jutuilla, muut kuvanneet jotain klippejä tai vastaavia haastattelupätkiä dominotehtävän jälkeen, kun taas Metti ampaissut samalla sekuntilla täyteen juoksuun? Vai onko se vaihtoehto, ettei Metti ja Hanna todellisuudessa edes lähteneet viimeisinä tuolta rastilta, kunhan vain annettiin leikkauspöydällä ymmärtää?
Minun tietoni mukaan kukaan ei saa ampaista samalla sekunnilla täyteen juoksuun, vaan kaikki joutuvat tehtävänjälkeiseen haastatteluun, joka on ainakin tuotannon mukaan kaikille yhtä pitkä, ettei eroja pääsisi syntymään. Olen myös kuvitellut, että ne tehtävänteon "keskelle" editoidut kommenttipätkät ovat peruja siitä samasta loppuhaastattelusta, kysymyksenasettelulla saadaan vain vastaukset kuulostamaan siltä, että ne tulisivat kesken tehtävän.

Muuten samaa ihmettelyä taksien kanssa. Jotainhan siinä on käynyt kun järjestys muuttui noin paljon, tai sitten erot olivat dominoilta lähtiessä marginaaliset. Tosin aika usein tuotanto osaa käsikirjoittaa/editoida leikkauspöydällä näihin erilaisia "liikenneruuhkia" hidastamaan menoa, mutta nyt sellaista ei nähty.

Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Minun tietoni mukaan kukaan ei saa ampaista samalla sekunnilla täyteen juoksuun, vaan kaikki joutuvat tehtävänjälkeiseen haastatteluun, joka on ainakin tuotannon mukaan kaikille yhtä pitkä, ettei eroja pääsisi syntymään. Olen myös kuvitellut, että ne tehtävänteon "keskelle" editoidut kommenttipätkät ovat peruja siitä samasta loppuhaastattelusta, kysymyksenasettelulla saadaan vain vastaukset kuulostamaan siltä, että ne tulisivat kesken tehtävän.

Muuten samaa ihmettelyä taksien kanssa. Jotainhan siinä on käynyt kun järjestys muuttui noin paljon, tai sitten erot olivat dominoilta lähtiessä marginaaliset. Tosin aika usein tuotanto osaa käsikirjoittaa/editoida leikkauspöydällä näihin erilaisia "liikenneruuhkia" hidastamaan menoa, mutta nyt sellaista ei nähty.
Tosin eikös nuo maalintulotkin kuvata jotenkin muutoin kuin ns. reaaliajassa? Olisiko tuotannolta voinut käydä siinä pieni kömmähdys? Siihen sitten (taas) joku twisti, jossa kukaan ei putoakaan.

Jospa

Jäsen
Ihmettelin myös suuresti tuota dominotehtävää. Miten on mahdollista, että ensin kuvataan kun kaikki tuskailevat tehtävän kanssa ja sitten kaikki saavat sen peräkkäin valmiiksi ja kappas vaan, kun viimeisenä tämän valmiiksi saanut, tuleekin näistä maaliin ensimmäisenä. Ärsyttää myös (verrattuna USA versioon) se, että roadblock-tehtävissä tehtävän suorittajaa autetaan sekä joukkuekaverin, että paikallisten toimesta. Kun alkuperäisessä kaverille ei saa edes tyyliin puhua mitään ilman rangaistuksia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy