Mikä sitten on kenenkin mielestä oikeudenmukaista?Ne ketkä kannattavat tasa-arvoa, solidaarisuutta ja oikeudenmukaisuutta. Jos ne ovat menneisyyden teemoja ni sitten se on niin.
Mikä sitten on kenenkin mielestä oikeudenmukaista?Ne ketkä kannattavat tasa-arvoa, solidaarisuutta ja oikeudenmukaisuutta. Jos ne ovat menneisyyden teemoja ni sitten se on niin.
Ne ketkä kannattavat tasa-arvoa, solidaarisuutta ja oikeudenmukaisuutta. Jos ne ovat menneisyyden teemoja ni sitten se on niin.
Ei se ole mikään mielipidekysymys.Mikä sitten on kenenkin mielestä oikeudenmukaista?
Ikävä, että joogalentäjät (LLP) ovat räpytelleet tiehensä. Ratkaisisi aika monta hyvinvointiongelmaa ja vaikuttaisi myös ilmastonmuutokseen suotuisasti, koska lentävät ekologisesti.Juu ihmettelin tätä ja menin varmistamaan tuolta tulossivustolta niin tosiaan sekopääväen ykkösvitja oli siellä symbioosissa.
Nyt olet käsittänyt väärin. Näitä asioita ajavat yksilönvapauksia kannattavat puolueet.Ne ketkä kannattavat tasa-arvoa, solidaarisuutta ja oikeudenmukaisuutta. Jos ne ovat menneisyyden teemoja ni sitten se on niin.
Mä oon aika pirun vahvasti eri mieltä noista asioista. Sulta ei tietysti oo viety kymmeniä tuhansia tuloja noiden hullujen toimesta... Kaikkea se leipä elättääEi se ole mikään mielipidekysymys.
Minä en muuta motivaattoria äänestääkseni tarvitsekaan kuin sen, että voin asettua SDP:tä, Keskustaa ja Vasemmistoliittoa vastaan. Koko kolmikko on minulle Venäjän perseennuolijoita. Kun Venäjää myötäillään tarpeeksi, ei tarvitse enää hyvinvointialueistakaan miettiä, sillä meidän ainoa "hyvinvointialueemme" on sen jälkeen Siperia, eikä meiltä edes kysytä, kuka meitä edustaa.Surullista jos ennuste pitää paikkansa, kuka helvetti oikeasti äänestää vuonna 2022 jotain wannabe porvareita?
Eivät ne nykyisyyden teemoja ole ainakaan.Jos ne ovat menneisyyden teemoja ni sitten se on niin.
Niinkuin siinä viestissä totesin että en ole missään nimessä tyytyväinen sdp:n toimintaan ja olisi oikein että näitä ketkä rajoittavat yrittämistä ja elämistä perusteetta vastaisivat siitä oikeudessa.Ja ilmeisesti ne jotka haluavat rajata äänioikeuden pois isolta osalta nykyisiä äänioikeutettuja…
Kyllä se nykyään tuntuu olevan.Ei se ole mikään mielipidekysymys.
Niinkuin siinä viestissä totesin että en ole missään nimessä tyytyväinen sdp:n toimintaan ja olisi oikein että näitä ketkä rajoittavat yrittämistä ja elämistä perusteetta vastaisivat siitä oikeudessa.
Juu ihmettelin tätä ja menin varmistamaan tuolta tulossivustolta niin tosiaan sekopääväen ykkösvitja oli siellä symbioosissa.
Ne ketkä kannattavat tasa-arvoa, solidaarisuutta ja oikeudenmukaisuutta. Jos ne ovat menneisyyden teemoja ni sitten se on niin.
Ei se ole mikään mielipidekysymys.
Karihan saa sairaalakuormaa pienennettyä, kun myy kaikille kunnan kouluille ja työpaikoille käärmeöljynsä, jotka auttaa kuulemma vaivaan kuin vaivaanSalli mun nauraa.
Joko persut anelevat Anoa takaisin puolueeseen?VKK nyt kiinni 8 paikassa, ennuste lupailee vielä yhtä lisää
Vituiksihan tuo loppujen lopuksi näyttää menevän.Pahasti punertaa mutta Kouvola vie Kotkaa 34-12 paikoissa joten jotain hyvääkin.