Re: Suhonen
Viestin lähetti reds1897
Tämä on todellakin hieno päivä meille HIFK-faneille. Suhonen onnistui hyvin lyhyessä ajassa tuhoamaan HIFK:n pelityylin perusteellisesti. Nyt onkin todella tärkeätä ruveta korjaamaan hänen aiheuttamiaan tuhoja. En voi toivottaa tuollaiselle "miehelle" hyviä jatkoja, sillä niin paljon vitutusta hän aiheutti minulle.
HYVÄSTI !
Olen täysin samaa mieltä. Suhosen toiminta oli pahimmillaan kuin suuren luokan pyllistys koko IFK-organisaatiolle ja seuran perinteille. Alpon ego taisi olla liian suuri, vässykkä yritti muuttaa seuraa itsensä näköiseksi sen sijaan, että olisi itse yrittänyt sopeutua ja muuttaa valmennustyyliään seuran perinteitä ja vaatimuksia vastaavaksi.
Ape taitaa olla pahemman luokan pessimisti tai synkkä kyynikko luonteeltaan, tai sitten nuo luonteenpiirteet tulevat esiin vain jääkiekon parissa. Animalin peräämä motivaatio, tai lähinnä sen puute, taisi paistaa läpi Alpon tekemisistä/tekemättä jättämisistä ja varsinkin sanomisista. Fiksu mies olisi vastaavassa tilanteessa osannut ajatella seuran ja organisaation etua ennen omaansa ja eronnut tehtävästään ajoissa. Nyt kuitenkin HIFK vaipui samanlaiseen synkkyyteen, missä Alpo taisi rypeä.
Ensi kaudelle on todellakin lupa odottaa (taas) suurta panostusta, mutta lähinnä IFK:n ilmeen ja imagon kohotusta, paluuta vanhaan, fyysiseen ja vittumaiseen IFK:hon. Rosteria on hyvä alkaa kasaamaan Daven, Söden, Joren, I. Pikkaraisen ja toivottavasti myös Tuomon, Vopatin ja Marekin ympärille, vain muutamia avainjätkiä mainitakseni. Lähinnä tulee mieleen lihaosaston kasaaminen, Jore, Tuomo ja Vopi etunenässä, näiltä herroilta kun löytyy myös taitoa ja ennen kaikkea asennetta vaikka muille jaettavaksi. Piku ja Söde samaa kaliiberia.