fiftyeight
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Iddrott Förskott Puukädet
Viestin lähetti JHag
- - -
58: Olen usein ennenkin ihaillut pitkää pinnaasi verrattuna meikäläisen pinnan paikalla olevaan ruutitynnyriin. Jos, ihan ajatusleikkinä, Apen konsepti loksahtaa kohdilleen pleijareissa, edellyttäen tietenkin että sinne mennään, ja tulokseksi tulee sijoitus 1-4, niin silti minulla on tunne, että olen ollut kusetuksen kohteena.
Loppuun HIFK-fanin 10 käskyä (accompanied by Carlos):
1. Muista NÖYRYYS, saamme mitä ansaitsemme
2. Tajua, että vaikeudet ovat meidän syytämme
3. Ymmärrä, että me emme maksa koko lystiä
4. Muista realiteetit, SM-liiga ei ole fantasialätkän paikka
5. Älä vaadi henkilövaihdoksia, muista mantra "kuka tilalle"
6. Ymmärrä, että HIFK on liikevaihdoltaan ja erikoisosaamiseltaan IBM:n ja Nokian veroinen jätti ja työhönottopolitiikaltaan yhtä joustava kuin Vatikaani
7. Muista, että olemme aina aikataulussa, oli tilanne sarjassa mikä hyvänsä. Aikataulu saattaa tähdätä esimerkiksi noin 15 vuoden välein tapahtuviin iloisiin asioihin
8. Muista, että voittaminen ja häviäminen täydentävät toisiaan, kuten pimeys ja tähdet
9. Muista, mistä joukkue on tulossa ja mihin se on menossa
10. Muista, että olet kuitenkin jo henkisesti puolimatkassa Ilmalaan, joten kivat sulle senkin mulkvist ja vesipää
Kiitos, parahin JHag, ymmärtäväisyydestäsi. Om apitkämielisyyteni varmaankin pohjautuu siitä, että olen tähän maailmaan kasvattanut ja kouluttanut kolme vaimoa ja kolme poikaa. Olen kuitenkin sellaisessa työelämän tilanteessa, etten voi potkia pois ketään, ennenkuin näytöt on annettu riittävän pitkän työsuhteen aikana. Talomme on perinteikäs ja samoin suhteet asiakkaisiin. Niin pitää sitten olla myös työntekijöihin, ja on ollutkin.
Ymmärrän hyvin sen ajatuksesi, että pleijarit muka korvaisi paskaa alkukautta. Mutta onhan se sentään jotain. Ja henkilökohtainen mieleipiteeni on, ettei Ape jatka kuluvaa kautta pitemmällä. Ei pumppu kestä.
ja sitten teeseihin:
1) Olet oikeassa. Mitäs otettiin Pena.
2) Olet oikeassa. Mitäs otettiin Pena.
3) Olet oikeassa. Loput maksaa Penan kaverit.
4) Olet oikeassa. Pena onkin haastanut jätkät pöytälätkässä.
5) Olet oikeassa. Penaa ei korvaa kukaan.
6) Olet oikeassa. Paitsi että Pena on paavin kaveri. Ja Ape Penan.
7) Olet oikeassa. Aikataulut ovat aina suhteellisia.
8) Olet oikeassa. Pimeys on sitä suurempaa, mitä suurempia ovat tähdet.
9) Olet oikeassa. Pukuhuoneesta pukuhuoneeseen.
10) Kiitos. Mutta en ole koskaan käynyt Ilmalassa, enkä koskaan mene. En edes maaotteluun enkä mihinkään fuckin´ korsettiin. Minä en eurojani Hjallikselle vie. Periaatteesta.