Viestin lähetti cobol
Muutama arvaus Apen & HIFK:n yhteistaipaleesta ihan sen perusteella kun Apen tunnen. Olen rakentanut hänestä profiilin useampaankin mediaan. Mitä itse valintaan tulee, Apen valinta oli Matikaisen käsialaa. HIFK:n johtokunta ei olisi Apea ikinä valinnut ellei Matikainen olisi mennyt Apesta takuuseen. Itse luulen, että Matikaisen liike onnistui tällä kertaa. Apea on nimittäin loistava kaveri motivoimaan nimenomaan alamäessä olevaa joukkuetta. Pystyy nostamaan IFK:n taatusti kohti pudotuspeliviivaa - jos HIFK:n kannattajat ja konkaripelaajat hänet hyväksyvät. Luultavasti hyväksyvät, sillä vaihtoehdot ovat kai vähissä?
HIFK:n pelityyli tulee Apen aikana yksinkertaistumaan, mutta kovuutta lisätään. SAmoin luisteluun kiinnitetään huomiota. Ape pyrkii luultavasti siihen, että jokainen HIFK:n kaveri löytää mahdollisimman nopeasti punaisen pedon sisältään. Ape on aina ollut kovan jääkiekon ystävä ja yksi hänen tunnuksistaan on "isku iskusta." Tappeluita tappeluiden itsensä vuoksi (jos siis kyse ei ole joukkueen edusta) hän ei ole hyväksynyt, mutta ei Ape ole mikään neitikiekon ystävä, ei lainkaan. Niinpä HIFK:n fyysisyys ole ainakaan Apelle mikään ongelma. Nielikäinenkin tulee saamaan komennuksen takaisin Hermeksestä.
Kuinka pitkälle eväät sitten riittävät? Luultavasti pudotuspeleihin.
Viestin lähetti kamraterna
Muita hyviä puolia tässä voisi olla Apen erinomaiset suhteet ympäri kiekkoilevan maailman, ja jos Ape teki pidemmän diilin kuin vain tämä kevät, niin luulisin IFK:n menestyksen pelaajamarkkinoilla paranevan oleellisesti.. luulen että Apella on vetoa pelaajien keskuudessa..
Viestin lähetti Brewer
Ai niin ja cheerleadereiden valmentajaksi Sinikka Sokka
Viestin lähetti Johannes
...käyttääkö Ape mamiksia. :D :D :D
Alpo on Sport FM:n haastateltavana juuri nyt.
Viestin lähetti Johannes
Alpo on Sport FM:n haastateltavana juuri äsken
Alpo sanoo: pitää pelaajilla olla hauskaa ja hyvä mieli. Mitään kikkoja ei ole. Pelaajien innostus tärkeintä. Ifk otti yhteyttä sunnuntaina. Alpo keskusteli eilen lääkäreiden kanssa ja sai vihreätä valoa hommalle. Alpo on nähnyt ifk:n tällä kaudella pelaavan kerran luonnossa. Saipa oli myös kiinnostunut Alposta. Mahdollisia pelaajavaihdoksia tutkitaan vakavasti lähipäivinä.
Viestin lähetti ks
Kannattaa muistaa,että Alpo on mies joka teki penasta valmentajan.Nämä vanhat kytkökset lienevät tämän projektin taustalla.
Kuten olen toisaalla todennut eivät Hifkin pleijarimahdollisuudet ole millään lailla menneet edellyttäen että pelit Bluesia ja Jyppiä vastaan kulkevat.Muutenkin on päästävä yli piste/peli tahtiin,johon edullinen sarjaohjelma antaa hyvät mahdollisuudet.Pleijareissa vaan pitäisi sitten saada Jokerit vastaan.
Antakaa nyt hyvät hifkifanit Alpolle näyttöpaikka ennen tuomitsemista.Saa nähdä joko tänään vapautuu peli.
Alpo tosiaan totesi ettei valmenna Suomessa muita joukkueita kuin Ässiä.Vanha ystävyys penan kanssa kuitenkin sai miehen pyörtämään sanansa.
Viestin lähetti toimittaja
Ape sanoo haluavansa vaihtaa 5-6 pelaajaa, aikataulusta ei ole mainintaa.
Annetaan kaverille mahdollisuus.