Re: Re: Alpo Suhonen IFK:n uusi päävalmentaja
Viestin lähetti Mike
Ehehhehhehhehhehehheh :D
Ei vaan, nyt kyllä ihan oikeasti alan jo säälimään naapuria.
Miksi kaikista mahdollisista maailman valmentajista juuri sivari. Tämä maailmanparantaja jonka mielestä huippu-urheilun pitäisi olla elämää suurempaa taidetta, jossa sana tulosvastuu on täysin merkityksetön.
Minä muistan kuinka tätä puiden halailijaa kuorossa huudettiin pihalle - pahimmat vääräleuat asepuvut päällä - heti ensimmäisestä ottelustaan lähtien kaudella 93-94. En millään muotoa jaksa uskoa, että mikään olisi muuttunut ja etteikö sama olisi tahti tälläkin Helsingin vierailulla.
Alpo = Sivari
Alpo = Mies ilman pelisysteemiä
Alpo = Mies joka haluaa joukkueensa pelaavan pihahöntsyä
Alpo = Mies joka antaa sanalle häviö täysin uuden merkityksen
Alpo = Pelaajat tykkäävät kun ei tartte treenata
Alpo = Itserakas ja jostakin syystä kovamaineinen, vaikka on todellinen luuseri, joka ei ole oikeastaan ikinä onnistunut juuri missään
Alpo = Ei tule ikinä voittamaan valmentajana yhtään mitään
Otan osaa ja kaikkea hyvää teille..
PS: Kjäh :)
Loistavaa Mike! Tulihan se sieltä...
Mitä sitten, että Ape on sivari?? Itse olen intin käynyt, mutta en kuitenkaan olisi parempi jääkiekkovalmentaja kuin Ape.
Miten mies ilman pelisyysteemiä, on päässyt ikinä Chicagon ykkösvalmentajaksi NHL:ssä??? Eikö siihen tarvita mitään taitoja???
Miten niin ei ole koskaan onnistunut missään??? Tässä HIFK:n sivuilta lainattu, Apen saavutukset:
"Saavutukset: Olympialaiset 1984, Kolmet MM-kisat (1977, 1983, 1985), EM-pronssia 1985, 20-vuotiaiden MM-pronssia 1981, 18-vuotiaiden EM-kulta 1978, 18-vuotiaiden EM-pronssi 1977, Kaksi Sveitsin mestaruutta (1996-97), oli nostamassa SaiPaa SM-liigaan keväällä 1980. Oli ensimmäinen NHL:n eurooppalainen päävalmentaja (Chicago Blackhawks 2000)."
Ymmärrä kyllä Mike, etteivät nämä saavutukset ole mitään esim. suuren Jokerivalmentaja Summasen saavutuksiin verrattuna. Ai niin, voittihan Summanen 2-valmentajana HIFK:ssa yhden Suomen mestaruuden! Loistavaa Rami!!!
Otan osaa Mike ja kaikkea hyvää myös teille, oj Te suuret JokeriRamiFanit....