Alpo Suhonen IFK:n uusi päävalmentaja

  • 54 414
  • 499

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Faktaa vai ei ?

Viestin lähetti Ralli


Mikäli ollenkaan olen kärryillä niin ei Matikainen ole vielä käyttänyt koko 10 Milj pottia. Kuulin jossain vaiheessa että noin 8;5 Mmk olisi vasta mennyt jonka jälkeen kyllä on tapahtunut. Myös Mälkiän kommentti "harmittaa kun ensi kaudella olisi ollut käytettävissä enemmän rahaa" viittaa vähän siihen että 1-1,5 Mmk olisi ollut sukanvarressa limurahaa ensi vuoden budjetin päälle, mikä olisi tietänyt siis Levokarille ja Vauhkoselle palkankorotusta. Ja hallituksen ylimääräinen hiihtoreissu!

On se silti älytön summa tällaisesta hula hula-joukkueesta. Vertailun vuoksi Kerhon budjetti on n. 7milj. Siellä on rahat osattu käyttää oikein. Olenkin laskeskellut näitä mopen 90-luvun joukkueiden budjetteja ja ihmetellyt miten HIFK:n budjetti, joka on aina ollut isoimpien joukossa (sijoitus taas ei) on saatu upotettua carlssoneihin, hyttisiin, vuorioihin ja muihin kaatuilijoihin. Onko ne rahat oikeasti edes käytetty pelaajapalkkioihin?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jos otetaan esille vähän vanhempia aikoja, vaikkapa 70 luvun loppu ja siitä pitkälle eteenpäin niin ei silloin mitään scouttaamista tapahtunut vaan Moberg katsoi liigapelit joukkueen mukana ja otti keväällä yhtetyttä ja teki sopimuksia.Hifk käytti myös aika rankasti hyväkseen Jokereiden heikkoa tilannetta ja kuppas pelaajia rankalla kädellä.
Pelkästään tällä tyylillä ei enää joukkuetta rakenneta vaan sen eteen täytyy nähdä vaivaa.En usko että nykyisistä vastuunkantajista on tähän vaan heidän junansa on mennyt noin 10-15 vuotta sitten,valitettavsti.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Re: Re: Re: Faktaa vai ei ?

Viestin lähetti Metukka


On se silti älytön summa tällaisesta hula hula-joukkueesta. Vertailun vuoksi Kerhon budjetti on n. 7milj. Siellä on rahat osattu käyttää oikein. Olenkin laskeskellut näitä mopen 90-luvun joukkueiden budjetteja ja ihmetellyt miten HIFK:n budjetti, joka on aina ollut isoimpien joukossa (sijoitus taas ei) on saatu upotettua carlssoneihin, hyttisiin, vuorioihin ja muihin kaatuilijoihin. Onko ne rahat oikeasti edes käytetty pelaajapalkkioihin?

Ei varmasti ole!! Sillä äijällä on likaiset näpit 80-luvulta asti!
Sitä voikin jokainen miettiä miten saada 10 Mmk menemään tähänkin IFK:n jengiin, mutta minuakin mietityttää 90-luvun alussa pelanneet IFK-jengit. Tosin Moberg aina maksoi yläkanttiin vanhoille patuille kuten Lehtonen, Kortelainen etc. Hyttinen & co pelasikin sitten nälkäpalkalla ja päivärahalla.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valhe koston välikappaleena.

Ei sillä summalla ole mitään väliä. Pääasia on että Keklu ei ylittänyt pelaajabudjettia! Ja se että Moberg näin lehdistössä valehtelee on sairasta! On aivan turha edes unelmoida että Matikainen tai Moberg olisi samalla rahalla saanut edes puolet kyseisestä joukkueesta kokoon, tai Elomon ja Jokisen ilmaiseksi.

Ei sillä summalla mitään väliä olekaan, korjasin vain valheen. Eikä silläkään ole mitään väliä. Sujuvastihan siirryt seuraavaan asiaan.

Muutenkin sinun ja hännystelijäsi Owenin kirjoitukset alkavat olla varsin omituisia. Ylistätte täällä Kekäläistä ikäänkuin joku IFK:n kannattaja olisi asettanut hänen taitojaan mitenkään kyseenalaiseksi. Se, että kaikki eivät häntä sentään Jumalaksi korota ei kai anna oikeutta henkilökohtaisuuksiin meneviin hyökkäyksiin.

Sama tilanne Matikaisen kanssa. Annatte ymmärtää, että minä tai muutama muu pitäisimme Matikaista jos nyt ei Kekäläisen veroisena niin kelpo miehenä kumminkin. En ole havainnut, että täällä kukaan olisi ihmeemmin Matikaiselle sympatiaa jakanut puhumattakaan, että joku olisi hänen toimiaan kehunut.

Jo nämä väärät ja tahallaan väristellyt tulkinnat toisten kirjoituksista ja mielipiteistä asettavat kaiken muunkin faktaksi väittämänne vähintäänkin kyseenalaiseksi. Vihasi johonkin vie kaiken uskottavuuden kirjoituksistasi. Vedät mutkat suoriksi ja se, että pari fiktiota siinä ohessa muuttuu faktaksi tai päinvastoin ei sinua juuri häiritse.

Sitä paitsi Ralli sinun on ihan turha alkaa minulle selvittämään Mobergin huorabisneksiä tai Frankin ja Stubbin välirikkoa tai IFK:n hallituksen mainossopimusprovikoita. Kyllä minä ne kaikki tunnen. Eikä huimaa yhtään. IFK:n on silti minun seurani kaikkine vikoineenkin.

Sinussa olisi ainesta muutamista totuuden vastaisuuksistasi huolimatta, jos motiivisi ei haisisi niin hel&%tin pitkälle. Jokainen näkee, että motiivisi ei ole IFK:n etu vaan henkilökohtainen kosto. Kosto jollekin IFK:n johdon jäsenelle jostakin, mitä me muut emme tiedä. Kosto jollekin, joka on joskus polkenut sinut syvälle jalkoihinsa. Ralli, älä sotke meitä muita omaan sotaasi.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Huokaus!!!!!!!!

Odotan jo nyt suurella mielenkiinnolla ensikauden joukkuetta,sillä pakkohan tuolla Pentillä on "pikku"vapina päällä oltava.Vaikka tällä kaudella päästäisiinkin viivalle,niin se ei poista sitä seikkaa,että tämä on ollut YLIVOIMAISESTI PASKIN kausi seuran historiassa.Kun katsotaan tuota rahamäärää ja sillä hankittuja pelaajia/sarjasijoitusta,niin IHMETTELEN miksi syy siitä kaadettiin yhden miehen niskaan.Olisin suonut Mällille sopimuksen mukaisen jatkon,mutta seurassa jatketaan sillä linjalla mikä on valittu.Eli pelkällä tumpeloinnilla.Pitää muistaa Mällin Ilveksen ajat ja myöskin Föönin sanat joukkueen rakentamisesta pitkällä tähtäimellä.Kaikki nämä on jo unohdettu,sillä Matikainen pelaa nyt varmaan jo urastaan!!!!

Mitkä asiat sitten ensikaudeksi tulevat muuttumaan?Omasta mielestäni,ei mitkään,sillä tämä Ihmemies saa edelleen jatkaa faksinsa kiillottamista,sillä aikaa kun muut hankkivat vahvistuksia.Sinänsä oli kyllä hyvä saada Apen kaltainen mies/sivari/humaani/lojaali ukko seuraamme,sillä hänen kontaktejaan käyttämällä saamme varmasti parempia pelureita,mikäli vaan niistä osataan maksaa heidän taitonsa edellyttämällä tavalla.Kaikki me tiedämme mitä meille oli tarjolla,mutta kun sitä rahamassia vaan pidetään tiukasti kiinni,niin silloin emme todellakaan saa muuta kun Vauhkosia sun muita tusinapelureita. Matikaisen on suorastaan pakko onnistua ensikaudella,muuten hänellä ei voi olla seurassamme enää tulevaisuutta.Silti en odota ensikaudeltakaan mitään erityistä,sillä usko on tällä kaudella mennyt kaikkeen mikä koskee seuraamme.

En tule enää osallistumaan viestiketjuihin,jotka käsittelevät joukkueemme peliä,sillä en jaksa enää sinne kirjoittaa.Toki tulen mielenkiinnolla seuraamaan siellä käytävää viestiliikennettä.Enkä lisäksi tule enää tällä kaudella halliinkaan,sillä minä en tuollaiselle KUSETTAJALLE enää Eurojani syydä.Lopuksi on pakko vielä heittää sananen tästä Rallista,on se vaan hienoa,että meilläkin ompi oma zztoippari,vai miten se nimi nyt menikään.Tapelkaa hänen kanssaan,kurissahan tuollainen täytyy pitää!!!!!:mad:
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Launtaina mielenilmauksia?

liimasin ja leikkasin tän tekstini tuolta Kärpät-IFK-ketjusta, tänne se sopii paremmin eli niille jotka vielä halliin jaksavat/joutuvat lauantaina:

Miten on, jääkö vain puheen asteelle, vai onko lakanoita tulossa lauantaina halliin? Itse on ajatuksena jonkinlainen lakana väsätä ja nyt kaivataan kaikkien peliin pettyneiden panosta. Nimittäin yksi lakana hallissa ei juuri mitään tee, mutta kymmeniä lakanoita ympäri hallia, joissa hyvä iskulause tuovat varmasti tunteemme esiin.

Tässä vaiheessa, kun pleijarit ovat muisto vain, pitää ruveta tekemään, muuten olemme samassa tilanteessa ensi vuonna tähän aikaan.

Itsellänikään ei tee mieli pelaajia ja valmennusta tästä syyttää, tämän nupin otsaan nostavan tilanteen syylliset löytyvät IFK:n johdosta, Pentti Matikainen ja IFK:n hallitus.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Valhe koston välikappaleena.

Viestin lähetti Isaksson


Sitä paitsi Ralli sinun on ihan turha alkaa minulle selvittämään Mobergin huorabisneksiä tai Frankin ja Stubbin välirikkoa tai IFK:n hallituksen mainossopimusprovikoita. Kyllä minä ne kaikki tunnen. Eikä huimaa yhtään. IFK:n on silti minun seurani kaikkine vikoineenkin.

Sinussa olisi ainesta muutamista totuuden vastaisuuksistasi huolimatta, jos motiivisi ei haisisi niin hel&%tin pitkälle. Jokainen näkee, että motiivisi ei ole IFK:n etu vaan henkilökohtainen kosto. Kosto jollekin IFK:n johdon jäsenelle jostakin, mitä me muut emme tiedä. Kosto jollekin, joka on joskus polkenut sinut syvälle jalkoihinsa. Ralli, älä sotke meitä muita omaan sotaasi.

Sun on aivan turha ruveta selittää mitä minä saan täällä kertoa ja ei! Eikä ketään kiinnosta sinun mielipiteesi, ihan tiedoksi vaan.
Jätä mun viestit lukematta jos ei totuus kiinnosta, ja keskity mielummin faktan hankkimiseen.

Mistään kostosta ei todellakaan ole kysymys, vaan syvästä vihasta näitä hallituspellejä kohtaan ja heidän vuositolkulla jatkuneesta vastuunpakoillusta. En tiedä yhtäkään yritystä tai vastaavaa jossa hallitus olisi selvinnyt tai kehdannut jatkaa näillä näytöillä!

Hyvää Yötä Isaksson!
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Re: Re: Valhe koston välikappaleena.

Viestin lähetti Ralli


Sun on aivan turha ruveta selittää mitä minä saan täällä kertoa ja ei! Eikä ketään kiinnosta sinun mielipiteesi, ihan tiedoksi vaan.

Taidat nyt puhua Ralli ihan itsestäsi. Kyllä Isakssonin tarinat kiinnostavat, kuten myös monen muun. Rallin itku on kyllä sitä luokkaa, että masennuslääkkeet olisivat varmaan hyvästä.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Ralli ja Mobergin testamentti

Moni asiasi, jota tuot esille Mobergista muistuttaa minua siitä netti-kirjoituksesta "Mobergin Testamentti", joka oli netissä nähtävänä jokunen vuosi sitten. Oliko se sinun aikaansaannoksesi??

Se oli nimittäin helvetin hyvin kirjoitettu ja siitä sai todellakin makeat naurut.

Sinulle ja kaikille muille: Budjetti on sana joka tarkoittaa, että rahaa varataan johonkin määrätyyn asiaan. Se ei tarkoita, että rahat on käytetty., varsinkaan ei silloin kun tilikausi on vielä kesken.

Toisaalta tilinpäätös ja tuloslaskelma voidaan laatia siten, että määrättyjä asioita voidaan "peittää". Todelliset faktat saadaan vain tositteista.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Svante
Ralli ja Mobergin testamentti

Moni asiasi, jota tuot esille Mobergista muistuttaa minua siitä netti-kirjoituksesta "Mobergin Testamentti", joka oli netissä nähtävänä jokunen vuosi sitten. Oliko se sinun aikaansaannoksesi??

Se oli nimittäin helvetin hyvin kirjoitettu ja siitä sai todellakin makeat naurut.

Sinulle ja kaikille muille: Budjetti on sana joka tarkoittaa, että rahaa varataan johonkin määrätyyn asiaan. Se ei tarkoita, että rahat on käytetty., varsinkaan ei silloin kun tilikausi on vielä kesken.

Toisaalta tilinpäätös ja tuloslaskelma voidaan laatia siten, että määrättyjä asioita voidaan "peittää". Todelliset faktat saadaan vain tositteista.

Olen itse myös lukenut vastaavan, loistavan kirjoituksen moneen kertaan. En valitettavasti ole kirjoittanut kyseistä tekstiä, siis valitettavasti! Olen kyllä saanut siitä vaikutteita, kuten moni muukin.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Re: Valhe koston välikappaleena.

Viestin lähetti Isaksson


Muutenkin sinun ja hännystelijäsi Owenin kirjoitukset alkavat olla varsin omituisia. Ylistätte täällä Kekäläistä ikäänkuin joku IFK:n kannattaja olisi asettanut hänen taitojaan mitenkään kyseenalaiseksi. Se, että kaikki eivät häntä sentään Jumalaksi korota ei kai anna oikeutta henkilökohtaisuuksiin meneviin hyökkäyksiin.

Eikö toi yllä oleva ole sitten henkilökohtainen hyökkäys ? No, joka tapauksessa -98 budjetti oli n. 10 milj mk ja tappiota tuli 300 000 mk. Seuraavana vuotena voittoa tuli jo 1 000 000 mk, joten ei paha ! Ja kun mukaan ottaa kaikki muut asiat, kuten että IFK oli taas markkinoilla haluttu, yleisön kiinnostus oli nostettu huippuun, halli uusittu, organisaatio alkoi muistuttaa sitä mitä sen pitäisikin jne. jne. Ja nämä asiat on varmistettu asianosaiselta.

Ja mun mielestä tällä on myös erittäin moni muukin puolustellu Keklua muutamien tyyppien kommenttien jälkeen. Ja itse jo totesin aiemmin että Keklu ei ole jumala ja on tehnyt virheitä ja tulee myös jatkossa tekemään, mutta minä en ainakaan tiiedä parempaa miestä IFK:n johtoon, ehkä teillä muutamilla on joku parempi tiedossa ... Mua vähän kyllä ihmetyttää miksi osa koko ajan yrittää viedä creditiä Keklulta pois, vai tulkitsemmeko monet muut täällä teidän kirjoituksianne väärin ? Ja onhan täällä myös monet puolustelleet Penaa ja sysänneet todelliset syyt jollekin muulle, kuten Tuohimaalle ...

Ja mitä tulee siihen että Keklu ei olisi missään nimessä jäänyt tänne kun oli toi Ottawan paikkakin tarjolla, niin väärin. Keklu todellakin olisi tänne jäänyt jos hallitus olisi halunnut. Ja ainakin minua se sapettaa vieläkin tosi paljon kun katson tuota nykyjohdon toimintaa.

Frankkiä arvostan monessa asiassa aika paljonkin ja on ollut ilo jutella hänenkin kanssa aika usesti. Frank on rauhallinen johtaja ja erittäin arvostettu mies monien mielestä. Minun mielestäni hän vaan ei osannut koota joukkuetta koska ei ymmärtänyt jääkiekosta tarpeeksi. Musta Frankin pahin lapsus oli se että kun hän jo kerran myönsi että hän ei osaa koota joukkuetta ja palkkasi onnistuneesti Keklun, hän taas muutaman kauden jälkeen kuvitteli asian osaavansa. Keklukin on ikuisesti kiitollinen Frankille siitä että hän aikoinaan antoi vielä siinä vaiheessa kokemattoman Kekeäläisen näyttää taitonsa IFK:ssa. Ilman Frankiä Keklun asema tuskin olisi se mitä se nyt on.

Ja Marek oli Keklun löytö, mutta Frank hoiti neuvottelut.

Ja jatkossa ehdotan että puolin ja toisin lopetetaan toistemme syyttelyn ja keskitytään asiaan. Musta asiat saa toki aina riidellä ja jos jokin asia on jonkun mielestä väärin tai on siitä eri mieltä, totta kai siihen saa ja pitääkin vastata. Ja kyllä minä arvostan myös Isakssonin ja 12 kommentteja todella paljon ja luen ne kaikki varmasti aina. IFK herättää tunteita ja se on hyvä asia, jokaisen tulee vain tajuta että meillä jokaisella on omat tunteet ja mielipiteet, joten ei niistä pidä loukkaantua.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Aivan !

Kuten täällä jo viisaasti todettiin , lopettakaa nyt helvetissä se riitely ja keskitytään kaikki täysillä siihen , että nenä pysyisi pinnalla. Tämän päivän IS kertoi IFKsta , että " mädistä hirsistä ei saa loistohuvilaa , oli rakennusmestarina kuka hyvänsä " Loistavasti filosofoitu !
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Owenille

Owenin asiallinen kirjoitus noteerattu ja rauhantarjouksena hyväksytty.

Lisään vielä, että en ole arvostellut Keklua, päinvastoin, ja juuri siksi en hyväksy hänen käyttämistään lyömäaseena.

Olen myös sen verran Matikaisesta sanonut, että hän ei ole virheinensä yksin. Tuohimaa on suuri syntipukki Matikaisen ohella. Tuohimaa ei kuitenkaan täytä Rallin mainintaa vuosia toimineesta paskasta hallituksesta. Hän on ollut virassa puoli vuotta. En hyväksy yleistämisiä ja asioiden vääristämisiä, joita Rallin vuodatukset ovat täynnä. Asiat eivät ole aivan niin yksinkertaisia kuin Ralli antaa täällä ymmärtää.
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Tuohimaa

Isaksson kertoisitko tästä case Tuohimaasta enemmän. Mä en todellakaan tiedä miehen toimista mitään, joten en myös voi ottaa asiaan mitään kantaan. Eli onko mies todella tehnyt jotain typeryyksiä ? Ja koska täällä on viime aikoina ollut vähän herrkä fiilis, korostan että tämä ei ollut vittuilua, ei aiheen kyseenalaistamista jne. :))) Kun en vaan tiedä ...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Aivan !

Viestin lähetti Brewer
Kuten täällä jo viisaasti todettiin , lopettakaa nyt helvetissä se riitely ja keskitytään kaikki täysillä siihen , että nenä pysyisi pinnalla. Tämän päivän IS kertoi IFKsta , että " mädistä hirsistä ei saa loistohuvilaa , oli rakennusmestarina kuka hyvänsä " Loistavasti filosofoitu !

-Aivan totta. Ja Remu sanoi asian näin "Paskasta ei saa kermaleivosta". Nyt kannattaa keskittyä olennaiseen.

Viimeisimpien epävirallisten tietojen mukaan Zeta olisi jäämässä HIFKiin, kukaan muu kuullut tällaista?
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Re: Aivan !

Viestin lähetti Brewer
Tämän päivän IS kertoi IFKsta , että " mädistä hirsistä ei saa loistohuvilaa , oli rakennusmestarina kuka hyvänsä " Loistavasti filosofoitu !

Aivan mahtava analyysi ! Kyllä tää kausi on jo pilalla ja nyt on syytä keskittyä ensi kauteen. Toki jo nyt tälle kaudelle kannattaisi hankkia pelaajia ensi kautta silmällä pitäen.
 

Eldritch

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuohimaan rooli

Kun kerran olette useampaan otteeseen asiasta vihjailleet, kertokaa nyt Muksu ja Isaksson loputkin. Mitkä kaikki fanit suututtaneet ratkaisut ovat pohjimmiltaan Tuohimaan käsialaa? Sen ymmärrän, että nämä ovat tulenarkoja aiheita, joiden vuotamisessa on teille omat riskinsä, mutta usein tuollainen osittainen vihjailu on vielä vaarallisempaa, koska se johtaa villeihin spekulaatioihin, jotka nopeasti muuttuvat joidenkin mielissä totuuksiksi.

Mikäli oikein muistan, Isaksson täällä vihjaili Tuohimaan olleen pääpiru mm. Calounin karkottamisessa. Kuinka se on mahdollista, kun kerran mies astui puikkoihin vasta touko-kesäkuussa? Ja jos Tuohimaalla ei ole asiaan mitään osaa, please, oikaiskaa väärää vaikutelmaani, jonka olen muodostanut juuri tällaisten epäselvien vihjailujen perusteella.

Luinpa myös eilen Kiekkolehden haastattelun, jossa Tuohimaa puhuu itsensä pussiin. Jutun alkupuolella hän toteaa, että joukkueen kokoamisessa on epäonnistuttu (ensimmäinen kerta, kun joku HIFK:n organisaatiossa asian myöntää), mutta loppupuolella kritisoi rankasti Mälkiää. Lehteä ei ole käsillä, mutta jotenkin näin Harri asiansa ilmaisi: Mälkiän tiedetään onnistuneen Saipassa ja Ilveksessä pitkässä juoksussa, mutta HIFK ei ole mikään Ilves tai Saipa, jolla olisi varaa odottaa kaksi vuotta – joka kausi pitää pystyä taistelemaan mestaruudesta. Mälkiää kohtaan on vielä luottoa, mutta nyt se luotto on kovalla koetuksella. (Kiekkolehden painoaikataulun tuntien haastattelu on tehty ennen Saipa-peliä, jossa se luotto sitten taisikin lopullisesti romahtaa).

Tästä tietenkin herää hyvä kysymys. Jos hallituksen puheenjohtaja myöntää joukkueen rakentamisen epäonnistuneen, ei kai se silloin ole valmentajan vika, ettei joukkue kykene mestaruutta tavoittelemaan.

Itse olen sitä mieltä, että tämä kausi on virallisesti menetetty. Piste. Kaikille tekisi hyvää hyväksyä se. Ei enää "vahvistuksia" kuluttamaan meidän rahojamme. Sciffons ulos, Mäkkäri ulos, Kölli penkille tai kolmoskenttään, kenties Kuhtakin, loppukauden Ape saa viettää valmistautumalla ensi kauteen, peluuttamalla nuoria, pohtimalla kenestä on tulevaisuuden luottomieheksi – samalla kun yritettäisiin etsiä ensi kaudeksi ihan oikeita maalintekijöitä. Muutakin tarvitaan, mutta tästä osastosta on ihan pakko aloittaa. Siis huomio, Pentti: MAA-LIN-TE-KI-JÖI-TÄ.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Niinkuin sanottu Pentti ja Harri palakatkoon loppukaudeksi kaksihuippuvahvistusta, joiden palkan maksavat tämän kauden osalta omasta pussistaan. Ja Matikainen voi sitten siirtyä tuhoamaan vaikkapa omaa firmaansa, vittuun koko viiksekäs hiiri.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Re: Owenille

Viestin lähetti Isaksson
Owenin asiallinen kirjoitus noteerattu ja rauhantarjouksena hyväksytty.

Lisään vielä, että en ole arvostellut Keklua, päinvastoin, ja juuri siksi en hyväksy hänen käyttämistään lyömäaseena.

Olen myös sen verran Matikaisesta sanonut, että hän ei ole virheinensä yksin. Tuohimaa on suuri syntipukki Matikaisen ohella. Tuohimaa ei kuitenkaan täytä Rallin mainintaa vuosia toimineesta paskasta hallituksesta. Hän on ollut virassa puoli vuotta. En hyväksy yleistämisiä ja asioiden vääristämisiä, joita Rallin vuodatukset ovat täynnä. Asiat eivät ole aivan niin yksinkertaisia kuin Ralli antaa täällä ymmärtää.

Ei Mobergin ja Heinon vuosia jatkunut vastuun pakoilu ole asioiden vääristämistä. Mikäli se sinun mielestä on, that's life!

He ovat kahdestaan vastuussa Matikaisen valinnasta, jälleen kerran aivan idioottimainen valinta jota monet kannattajat jo vastustivat huhujen vahvistuessa.

Olen muutenkin katsonut sinun "ylijumala"-kirjoituksia näillä sivuilla huumorimielessä. "Tuohimaa on suurin syntipukki"?? Montako päätöstä luulet että Tuohimaa on tehnyt Mobergin/Heinon tahtoa vastaan?? Nolla!!
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Meidän...

...pitää olla kärsivällisiä. Ei saa unohtaa, että tämä on Matikaisen ja Tuohimaan rookie-vuosi. Meidän tulee suhtautua heidän tekemisiin yhtä hyväksyvästi kuin Carlo Grunniin, joka kiertää vastustajan puolustuksen, on kahden maalivahdin kanssa, harhauttaa... .... .... ja hukkaa kiekon ratkaisevalla hetkellä.

:D ;) ;) :D
 

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Hommat hoidossa , Punalippu

Viestin lähetti Brewer
Se Matikainen on jo tuhonnut sen oman konsultointiyrityksensä. We are next ?

Eikös se ollut joku verkostomarkkinointi/kaljatelttafirma
joka teki täydellsen hasardin Pietarin MM-kisoissa?

Siinähän onkin meriittiä kerrakseen luotsata Sm-tason
liigajengiä.
 

peterw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miettikääpä tätä nykytilannetta:

HIFK:lla ei ole yhtään kotimaista laatupelaajaa, mistä löytää heitä ensi kaudeksi tilanteessa missä esim. Jokereiden, HPK:n ja Tapparan kaikki huiput ovat sitoutuneet seuroihinsa moneksi vuodeksi eteenpäin....

Meiltä löytyy toki iso liuta kehityskelpoisia junnuja, joista joku saattaa vielä lyödä läpi tai sitten ei....mutta tämä ns runkopelaajien vähyys tarkoittaa vääjämättä sitä että tässä menee vuosia ennenkuin edes voidaan taistella välieräpaikoista.....Ja mikäli Pena vastaa pelaajahankinnoista niin tuo äskeinen lause pitää päättää sanalla playoffspaikoista....
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tahallista valehtelua!!!

Viestin lähetti Ralli


Ei Mobergin ja Heinon vuosia jatkunut vastuun pakoilu ole asioiden vääristämistä. Mikäli se sinun mielestä on, that's life!

He ovat kahdestaan vastuussa Matikaisen valinnasta, jälleen kerran aivan idioottimainen valinta jota monet kannattajat jo vastustivat huhujen vahvistuessa.

Olen muutenkin katsonut sinun "ylijumala"-kirjoituksia näillä sivuilla huumorimielessä. "Tuohimaa on suurin syntipukki"?? Montako päätöstä luulet että Tuohimaa on tehnyt Mobergin/Heinon tahtoa vastaan?? Nolla!!


Juuri tällaista asioiden vääristelyä en voi sietää. Laitat lainausmerkkeihin lauseen "Tuohimaa on suurin syntipukki" ikäänkuin se olisi suora lainaus minun tekstistäni. Jokainen voi tarkistaa aamulla kirjoittamastani, että siinä lukee sanatarkasti "Tuohimaa on suuri syntipukki". Suuri ja suurin, minusta siinä on selvä ero ja kun vielä laitat väärän lainauksen tahallaan lainausmerkkeihin ja minun suuhuni niin ei voi kuin sanoa, että tapasi ja tyylisi on kuvottavan ala-arvoinen.

Lisäksi on pakko puuttua tekstisi kohtaan "... he ovat kahdestaan vastuussa Matikaisen valinnasta". Toisaalla täällä olet kaikille vannonut ja vakuuttanut, että heillä (Moberg & Heino) ei ole mitään ansioita Kekäläisen valinnan kanssa. Mitenkä nämä nimitykset poikkesivat toisistaan, kun huonosta päätöksestä ovat vastuussa, mutta hyvään ei ole osaa eikä arpaa ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös