King Jeremy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Tästä olen osittain samaa mieltä. Tosin nyt kannattaa myös muistaa taas tämä ihana suomalainen kulttuuri; ihmisethän kasvatetaan täällä siihen, että pitää olla niin h-vetin nöyrää ja vähätellä itseään ihan joka paikassa, mielellään sitten turpa kiinni ja puhetta vain pakon edessä, jos silloinkaan. En minäkään kaikista Alpon avautumisista ole mitenkään nauttinut, mutta jos ihminen ei itse luota itseensä, niin kuka sitten luottaa? Järjestäänhän nuo valmentajat tuntuvat olevan pikemminkin itsevarmoja ja töykeitä, lukuunottamatta ehkä jotain Alatalon Mattia, joka tuntuu luonteensa perusteella olevan ihan väärällä alalla. Sanotaan ja ajatellaan Suhosesta sitten ihan mitä tahansa, niin mielestäni on ihan raikasta, ettei Ape ole kauheasti linjastaan tinkinyt, vaikka paskaa on heitetty niskaan suurin piirtein viimeiset viisitoista vuotta. Se on minusta aivan oikea linja.
Niin, mun mielestä on eri asia luottaa itseensä ja olla kusipää. Itseluottamus ja kusipäisyys eivät välttämättä kulje käsi kädessä, vaikka joskus näinkin on. Hyvä esimerkki on Doug Shedden. Ei, ainakaan mun mielestä, ole tippaakaan kusipäinen tai käyttäydy ylimielisesti, mutta eipä ole itseluottamuksessakaan vajetta.
Muuten ihan hyvää keskustelua ja hyviä mielipiteitä, vaikka eriäviä ovatkin.