No niin. Lainataan nyt sitten yhtä mailia, jonka sain. En tiedä, yritetäänkö minua ajaa miinaan, mutta en usko.
"No, nyt se Karri varmaan saadaan sinne. Puhuin sen kanssa tänään. Jäin vahvaan mielikuvaan, että Alpon kakkosen paikka kiinnostaakin yhtäkkiä kovasti. Töitä pitäisi saada, on vaimo ja lapsia. Ahola myönsi tänään seuran ehdottomasti olevan kiinnostunut Kivestä, sehän parhaiten tuntee nuorisokaartin."
Että sellaista. Tarkemmin asiasta en tosin tiedä. (Posti tullut kiekon kanssa läheisesti tekemisissä olevalta henkilöltä. Hei vaan hänelle)
Nyt saatiin Ahola ulos ja olen tyytyväinen. Toivottavasti tästä jotakin opitaan ja nimenomaan hoidetaan asiat, kuten OY:ssä kuuluu hoitaa.
Lisäksi: Kenen mukaan Takko on tulossa takaisin? Millä ihmeen logiikalla pelaajat menevät lakkoon, jos Suhonen lähtee? Esim. Kivenmäellä on ollut sopimuksensa aikaan jo muutama valmentaja ja ei ainakaan vielä ole vetänyt istumalakkoon. Samaa voidaan sanoa melkein kenestä tahansa pelaajasta missä tahansa liigassa. Lakkopuheet ovat vain naurettavia.
Itse oikeastaan antaisin Alpon jatkaa vielä tämän kauden. Kivi kakkosena ja hoitaa nämä "pienet asiat" (Peluutus, harjoittelun valvonta, sekä lehdistötilaisuudet?) ja Alpolle jää suuret linjaukset. Palvelisi varmaankin nyt kaikkien etua. Jos Alpo taas erotetaan, niin itkua en vääntäisi, mutta toivon korvaajan/korvaajien (kakkoskoutsi) olevan päteviä henkilöitä.
Elämme kovia aikoja, ystävät hyvät
EDIT: "Tänään"=pari päivää sitten. tiedä tuosta sitten.