Aloitussivusi??

  • 15 324
  • 151

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jaa mitäs kattellaan ensimmäisenä? Minulla se on tietysti se mesta mistä irtoaa reilusti eli kaikkien upeiden kiekkogimmojen seuranhakupalsta http://www.jakoaika.com .
 

scholl

Jäsen
Nykymuodossaan aloitussivu on aika turha, koska sehän on aina kuitenkin väärä, enkä ikinä katso sitä sivua, vaikka se olisi mikä.

Pitäisi olla sellainen sivusto, jossa olisi vain linkkejä ikoneina sivuille, missä useasti käy. Siis aloitussivun pitäisi olla vähän kuin desktop, jolle linkki tulisi ikonina kun painaa "bookmark this page"
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti scholl
Nykymuodossaan aloitussivu on aika turha, koska sehän on aina kuitenkin väärä, enkä ikinä katso sitä sivua, vaikka se olisi mikä.

Juu, itse en ole moneen vuoteen käyttänyt mitään aloitussivua, kun sen lataaminen vain hidastaa menoa. Googlea varten löytyy nopeampikin tapa kuin sen käyttäminen aloitussivuna. Itse asiassa IE on mielestäni sietämätön tässä asissa. Vaikka aloitussivua ei ole, niin fokus ei ole ns. location barissa. Missä on ollut insinöörin järki tässä tapauksessa?
 

Ipa9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Montreal Canadiens
Liverpool FC
Oli vielä viime talvena www.nhl.com mutta sattuneesta syystä ei ole enää.

Tällä hetkellä www.hattrick.org on aloitussivunani ,sillä olen jossainmäärin koukussa kyseiseen peliin.
 

Markus91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Google. Siitä on nopea lähteä eteenpäin, tosin ihan hyvin voisi olla Jatkoaika tai Jippii tai joku tuollainen, kun ne aina ensimmäisenä käyn katsomassa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
kyllä se jatkoaika.com on.. ehdottomasti.
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
www.soccernet.fi/forum

Laatupostauksia, kuten täälläkin... mutta kuningas jalkapallo on edellä arvojärjestyksessä.
 

pongo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Runkosarjan ollessa käynnissä aloitussivunani oli www.liigaporssi.net. Play-Offeihin en saanut tehtyä liigapörssijoukkuetta joten vaihdoin aloitussivukseni jatkoaika.comin. Noilla sivuilla tulee eniten käytyäkin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kylmästi jatkoaika.com kun mulle kukaan mitään lähetä kuitenkaan..
 

bunghole

Jäsen
Niille joilla on Google aloitussivuna (ja miksen muillekkin), suosittelen Operan lataamista selaimeksi ellet sitä jo omista. Operassa nimittäin on vakiona työkalurivi "Google search". Tuo on kätevääkin kätevämpi kun tarvitsee tietää jotain niin siihen ruutuun vaan heittää jotain niin heti löytyy tietoa. Itse käytän kyseistä ruutua paljonkin.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Saa tuon Google-palkin Firefoxiin ja Exploreriinkin.

Ja oma aloitussivuni on www.yle.fi. Tuplaklikkauksella tiedon valtatielle, joo.
 

MR8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Klubi, Kallion Voima
Viestin lähetti erture
Niille joilla on Google aloitussivuna (ja miksen muillekkin), suosittelen Operan lataamista selaimeksi ellet sitä jo omista. Operassa nimittäin on vakiona työkalurivi "Google search".

Firefoxissa löytyy kyllä myös..kätevä on, totta!
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti MR8
Firefoxissa löytyy kyllä myös..kätevä on, totta!

Jaa, niinpä näkyy. Harvoin Firefoxia käytän joten enpä ole huomannut. Jokatapauksessa loistava keksintö integroida Googlen haku suoraan selaimeen. Itse käytän kyseistä työkaluriviä parhaimmillaan kymmeniä kertoja päivässä. Ihminen on laiska ja tuollainen helpottaa tätä surffailua huomattavasti:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös