Öööö..Karri Kivi?
Öööö..ei?
Öööö..Karri Kivi?
Öööö..Karri Kivi?
Ei kait Karri Kivi pelannut -87 vuoden mestaruusjoukkueessa? Ainakaan jos eliteprospectiin on uskominen.
Öööö..Karri Kivi?
Ei kait Karri Kivi pelannut -87 vuoden mestaruusjoukkueessa? Ainakaan jos eliteprospectiin on uskominen.
En tiedä onko tätä nyt kuinka paljon aikaisemmin täällä katseltu, tai huomioitu, mutta huomaako kuinka moni tuon Lehkosen toiminnan tuossa maalia edeltävissä toiminnoissa. Ensin näyttää pelaavansa kiekkoa ja päästääkin sen ohitseen ränniä pitkin. Vie karvaajaa mukanaan ja minusta (täytyy tarkastaa!) näyttäisi pelaavan Ruotsi-pojan mailaa pois ja vetäytyvänsä tilanteesta ns. "kauemmas" antaen Rasselle enemmän tilaa maalin eteen.
Hienosti Artturi tekee kiekottomia asioita kentällä.
Olet ensimmäinen, jonka huomaan/kuulen ottavan ko. tapahtumaketjun esille ja olen tismalleen samaa mieltä kanssasi. Jos voisin, kysäisisin Artturilta, että huusiko Ristolainen, että anna tulla. Koska mielestäni näyttää, että Artturi aikoo ensi ottaa kiekon rystyllä haltuun, mutta kun takaan tulee vauhdilla rigtin pelaaja, ei sitä teekään, vaan tekee nimenomaan tilaa.
Se ei vähennä saavutuksen arvostusta, mutta olisihan se hienoa edes joskus voittaa turnaus siellä, missä sillä on ollut aina eniten merkitystä.
Eniten merkitystä kenelle? Sulle? Suomalaisille? Kanadalaisille?
...katsoin ottelun jäähyt läpi...
Joka tapauksessa Kummolan jyrähdyksen innoittamana katsoin ottelun jäähyt läpi, ja eihän noista koko ottelun vihellyksistä kyllä voi kyseenalaisina pitää kuin paria tilannetta. Toki eriäviä mielipiteitä otetaan vastaan.
Tämän yhden kevyen jäähyn ja yhden kyseenalaisen jonka oikeudenmukaisuudesta en ole varma, vastapainoksi jäikin sitten viheltämättä Suomelle päähän kohdistuneesta taklauksesta 5 + 20, tilanteessa jossa Collberg telottiin taklaamalla törkeästi sillä kaikkien tuntemalla kyynärpäätaklausliikkeellä suoraan kasvoihin. Tällöin pelissä sattui olemaan vielä vaihe, jolloin Ruotsi piti suvereenisti kiekkoa ja loi vetopaikkoja liukuhihnalta Suomen yrittäessä hätä kädessä puolustaa seisoskellen ja roiskien. Jos oikeus olisi toteutunut niin pelin lopputulos voisi olla vähän toisenlainen, mutta ilmeisesti kotiyleisö ei sitten huutanut tässä kohtaa tarpeeksi kun ei "paskahousu kanukki" antanut Suomelle femmaa. Vai miten se meni, Kale?
Vertaisverkoistahan (esim. torrent) nämä löytyy. Vaikka ihan googlella.Oletko itse nauhoittanut pelin, vai näkeekö sen jostain kokonaisena?
Ai niin, olihan siellä vielä se puhdas taklaus joka oli totaalisen huono vihellys. Oliko sekin Kalen parjaaman paskan kanukin viheltämä? En tiedä kun en tunnista tuomareita kasvoista.Entäs se yksi keskialueen puhdas taklaus, joka oli muka kampitus? Vai oliko se tuo Ristolaisen tilanne, ei voi muistaa. Kiinnititkö huomiota viheltämättä jättämisiin? Mm. tämä Collberg taklasi Suomalaispelaajan parikin kertaa ihan pelitilanteen ulkopuolella.
Oletko itse nauhoittanut pelin, vai näkeekö sen jostain kokonaisena?
No en minä lähtökohtaisesti Kalea tuomitse, enkä nytkään ottanut kantaa. Kyselin vain että missäköhän roolissa Kale on kommentin heittänyt. Ja jos kommentti on heitetty yksityishenkilönä, niin aika eri tavallahan minä siinä tapauksessa näen ottelun tuomaritoiminnan kuin henkilö jonka olettaisi olevan hyvinkin perillä lätkästä, etenkin jos Kalen kommentin tulkitsee niin että puheet kotiyleisön paineesta tarkoittavat tuomarin suosineen tuomioissaan ruotsalaisia. Jos hän taasen on kommentoinut liiton puheenjohtajana tai varapuheenjohtajana, niin aika poikkeuksella tavalla on minun mielestäni lähdetty kantaa ottamaan (ainakin taas suhteessa siihen kuinka minä näin ottelun). Eikös tällaista tuomaritarkkailua varten luulisi olevan olemassa ihan omat rakenteet, vai kuuluuko tuomareiden ryöpyttäminen radiossa ja tämän uran jatkolla spekuloiminen samassa virkkeessä oman kansainvälisen lajiliiton auktoriteettiaseman kanssa rautakanslerin arkiseen toimenkuvaan siinä missä omien sarjojen kiduttaminen ja mm-kiekon pelaaminen tyhjille katsomoille?Hartolle: myös Kal€ voi olla jossakin asiassa oikeassa. Jos tuomari viheltää kolme ottelun luonteeseen sopimatonta jäähyä peräjälkeen samalle joukkueelle, silloin ko. tuomari on epäkelpo tehtäväänsä. Kyseessä ei ollut ringeten MM-finaali.
Lyhensin, koska paljon tekstiä.Tekstiä...
Yksi asia ihmetyttää. Ruotsalaiset sanoivat että heidän häviö oli vääryys, koska he pitivät kiekkoa koko pelin. Voittomaali oli kaiken lisäksi paska maali.
...eihän noista koko ottelun vihellyksistä kyllä voi kyseenalaisina pitää kuin paria tilannetta. Toki eriäviä mielipiteitä otetaan vastaan...