Kiitos Ck:lle linkistä, toivottavasti näyttää! :)
Ei tässä saatana saa unta, kun pata on iha jumissa vieläkin, on se kumma kuinka tämä jääkiekko on vain peli, mutta silti saa tällaiset fiilikset!! No ei kai tässä auta kuin katsoa joku hassu playoffs-matsi rapakon takaa ja sitten toivoa, että herää varmasti ennen Suomen peliä. Sen verran pitemmällä kesälomalla nyt olen, että on tämä minulle yhtä juhlaa vaikka välillä alkaakin potuttaa. Toivottavasti Suomen pikkuleijonat tuovat huomenna iloa meikäläisen elämään.
Sen verran on Suomella vahva porukka, kun Ikonen ja Teräväinen on mukana, että pitkään saa ehtiä tällaista, vastaavan lahjakasta suomalaista ikäluokkaa. Löytyykö edes? Huhhuh, toivotaan parasta, että pojat toisivat kirkkaimman kotia!
Itseä ei edes enää jaksa kiinnostaa noitten kanavien paskanlätinät, koko homma alkoi mennä perseelleen, kun maksukanavia tuli. Toki nyt tarjonta on laajempi, mutta samalla kaikki kansansuosiossa olevat ohjelmat viedään varmasti maksukanaville - parasta siinä on se, että mieleisesi lajit tai lajin sisällä olevat sarjatkin ovat eri operaattoreiden oikeuksissa, jolloin pitäisi hommata monenmoista sopimusta ja korttia, jotta näkisi kyseisiä suosikkisarjoja ja -lajeja. Onneksi minä kuitenkin juuri nyt sain erään paketin mukana Canal+:n ilmaiseksi toviksi, joten saan nauttia esimerkiksi miesten MM-kisat, kohtuu laadukkaasti kotisohvalta :) Olisihan se mukava nähdä kisat TV:stä, mutta sellainen ei nykypäivän maailmassa ole mahdollista.