Joo ja hyvällä viimeistelyllä.Melkoista!
Suomihan dominoi aivan täysin vieraskentällä Venäjää vastaan. Venäjä pelissä mukana ainoastaan yv:llä.
Mua ainakin enemmän nämä pelit kiinnostaa kuin miesten kisat.Oli karmee mylläkkä heti alivoiman jälkeen. Venäjä oli ihan kusessa.
Lisätään nyt vielä että kyllä junnujen pelit kiinnostaa kun areenassa yli 21 000 katselua.
Kyllä minua kiinnostaa ne miestenkin pelit, mutta lähinnä sitä tarkoitin että mäitä ei moniin vuosiin nähnyt mistään näitä pelejä. Yllättävää että kun niitä on alettu kuvaamaan ja näyttämään niin ne sitten on alkaneet kiinnostaa. Aikanaan se oli että U20 kiinnosti vain P-Amerikassa. Nykysin sitten kansa katsoo kun U18 pelaa.Mua ainakin enemmän nämä pelit kiinnostaa kuin miesten kisat.
En tiedä kuinka pitkälle menet, kun sanot että näitä ei näkynyt jossain vaiheessa, mutta ennen YLEä näitä näyttää MTV maksukanavillaan. Mutta joo, eivät ole hyvin kauaa näkyneet TVstä.Kyllä minua kiinnostaa ne miestenkin pelit, mutta lähinnä sitä tarkoitin että mäitä ei moniin vuosiin nähnyt mistään näitä pelejä. Yllättävää että kun niitä on alettu kuvaamaan ja näyttämään niin ne sitten on alkaneet kiinnostaa. Aikanaan se oli että U20 kiinnostai vaan P-Amerikassa. Nykysin sitten kansa katsoo kun U18 pelaa.
Ei MTV näyttänyt U18 kisoja, U20 kisoja kyllä Suomen pelit.En tiedä kuinka pitkälle menet, kun sanot että näitä ei näkynyt jossain vaiheessa, mutta ennen YLEä näitä näyttää MTV maksukanavillaan. Mutta joo, eivät ole hyvin kauaa näkyneet TVstä.
Ens kaudella ootellaan Jukureissakin näitä Kokkosen viivavetoja.Ja sitten 5-4! Kokkonen laukoo viivalta ja Nordgren ohjaa.
Näytti näytti. Esimerkiksi kotikisat näkyi MTVllä, mikäli nyt en aivan väärin muista.Ei MTV näyttänyt U18 kisoja, U20 kisoja kyllä Suomen pelit.