Alle 18-vuotiaiden MM-kisat 2018 – liveseuranta

  • 93 903
  • 1 044

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Oli karmee mylläkkä heti alivoiman jälkeen. Venäjä oli ihan kusessa.

Lisätään nyt vielä että kyllä junnujen pelit kiinnostaa kun areenassa yli 21 000 katselua.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Hienoa peliä Suomelta. Tuomarit vain pilaavat tämän pelin kun Venäjälle ei vihelletä mistään estämisistä jäähyjä ja vastaavasti Suomelle tulee pienestäkin hipaisusta jäähy. Venäjän kotipaine on vain näköjään tuomareille ihan liikaa......paitsi, että hah, Suomi menee pitkän hyöykkäyksen päätteeksi johtoon...sillä lailla pojat.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Oli karmee mylläkkä heti alivoiman jälkeen. Venäjä oli ihan kusessa.

Lisätään nyt vielä että kyllä junnujen pelit kiinnostaa kun areenassa yli 21 000 katselua.
Mua ainakin enemmän nämä pelit kiinnostaa kuin miesten kisat.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Nyt niitti yyveellä ja homma pakettiin.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Jotenkin olen kuvitellut että tämä ikäluokka ei olisi mitenkään hyvä edes, mutta näin vain ottelua katsoessani huomaan, että kotijoukkue Venäjää dominoidaan kenttätapahtumissa tällä hetkellä melko suvereenisti. Ei huono.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
No nyt tuomarit uskalsivat sentään viheltää Venäjälle.....Suomi on kyllä painanut loistavasti tämän erän..
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mua ainakin enemmän nämä pelit kiinnostaa kuin miesten kisat.
Kyllä minua kiinnostaa ne miestenkin pelit, mutta lähinnä sitä tarkoitin että mäitä ei moniin vuosiin nähnyt mistään näitä pelejä. Yllättävää että kun niitä on alettu kuvaamaan ja näyttämään niin ne sitten on alkaneet kiinnostaa. Aikanaan se oli että U20 kiinnosti vain P-Amerikassa. Nykysin sitten kansa katsoo kun U18 pelaa.
 

Knap

Jäsen
Kyllä minua kiinnostaa ne miestenkin pelit, mutta lähinnä sitä tarkoitin että mäitä ei moniin vuosiin nähnyt mistään näitä pelejä. Yllättävää että kun niitä on alettu kuvaamaan ja näyttämään niin ne sitten on alkaneet kiinnostaa. Aikanaan se oli että U20 kiinnostai vaan P-Amerikassa. Nykysin sitten kansa katsoo kun U18 pelaa.
En tiedä kuinka pitkälle menet, kun sanot että näitä ei näkynyt jossain vaiheessa, mutta ennen YLEä näitä näyttää MTV maksukanavillaan. Mutta joo, eivät ole hyvin kauaa näkyneet TVstä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En tiedä kuinka pitkälle menet, kun sanot että näitä ei näkynyt jossain vaiheessa, mutta ennen YLEä näitä näyttää MTV maksukanavillaan. Mutta joo, eivät ole hyvin kauaa näkyneet TVstä.
Ei MTV näyttänyt U18 kisoja, U20 kisoja kyllä Suomen pelit.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jännä loppu ja hieno voitto.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
On tämä kyllä hienoa kuinka Venäjää pyöritellään kiekolla kumoon. Junnuilla on uskallusta pelata omilla vahvuuksillaan. Siistiä katseltavaa.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Upea voitto! Täysin ansaittu. Kolmas erä oli todella hyvää peliä.
 

Tukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Maajoukkue
Tuo Kokko on kyllä ihan helvetin hyvä pelaaja. Dominoi voittomaalissa kentällä. Olipa viihdyttävä peli!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Hieno voitto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös