Tuulolan pitää kertoa selostajalle koko ajan mistä vihellykset tulevat.
Onneks kohta alkaa aikuisten kisat, niin päästään nauttimaan Saukkosesta ja Mertarannasta.
Tuulolan pitää kertoa selostajalle koko ajan mistä vihellykset tulevat.
On. Tuleva NHL-maalivahti. Lausutaan amerikaksi ''Ugo-Pega Luugonn''Tämän todettuani on pakko kysyä: onko meillä Suomessa oikeasti alle 18-vuotias jääkiekkoilija jonka nimi on Ukko-Pekka?
Enpä ole minäkään seurannut näitä kisoja ollenkaan, tulokset olen teksti-tv:ltä tms. nähnyt mutta muuten en käytännössä lainkaan ole katsonut. Jotenkin nämä U18-kisat on itselleni vähän "välikisat" kun vertaa U20 ja aikuisten MM-kisoihin.Kertoo varmaan aika paljon siitä, minkälainen bandwagon fani olen kun vasta finaalissa hyppään mukaan. En siis ole yhtään perillä ketä pelaa, missä pelaa ja edes miksi pelaa.
Tämän todettuani on pakko kysyä: onko meillä Suomessa oikeasti alle 18-vuotias jääkiekkoilija jonka nimi on Ukko-Pekka?
Joo, kävin kuukeloimassa :) Dylan St Cyr - 2017 IIHF Ice Hockey U18 World Championship - Poprad, Spisska Nova Ves (Slovakia) - International Ice Hockey Federation IIHFIlmeisesti kassari on Manon Rheaume Jr.
On. Tuleva NHL-maalivahti. Lausutaan amerikaksi ''Ugo-Pega Luugonn''
Vaikka nyt vasta mukaan hyppäätkin, niin miten sä et Ukko-Pekkaa tiedä? Tulee menemään 1-2. Kierroksen vaihteessa ensi kesänä, todella lupaava veska.Kertoo varmaan aika paljon siitä, minkälainen bandwagon fani olen kun vasta finaalissa hyppään mukaan. En siis ole yhtään perillä ketä pelaa, missä pelaa ja edes miksi pelaa.
Tämän todettuani on pakko kysyä: onko meillä Suomessa oikeasti alle 18-vuotias jääkiekkoilija jonka nimi on Ukko-Pekka?
Enpä ole minäkään seurannut näitä kisoja ollenkaan, tulokset olen teksti-tv:ltä tms. nähnyt mutta muuten en käytännössä lainkaan ole katsonut. Jotenkin nämä U18-kisat on itselleni vähän "välikisat" kun vertaa U20 ja aikuisten MM-kisoihin.
On. Ja tuo kapteeni Aarne Talvitie kuulostaa enemmän sotaveteraanilta kuin 18-vuotiaalta jääkiekkoilijalta.Tämän todettuani on pakko kysyä: onko meillä Suomessa oikeasti alle 18-vuotias jääkiekkoilija jonka nimi on Ukko-Pekka?
Eikös se niin mene, että isovanhempien sukupolven nimet ovat aina muodissa.Jormia ja Maureja odotellessa.On. Ja tuo kapteeni Aarne Talvitie kuulostaa enemmän sotaveteraanilta kuin 18-vuotiaalta jääkiekkoilijalta.
On. Ja tuo kapteeni Aarne Talvitie kuulostaa enemmän sotaveteraanilta kuin 18-vuotiaalta jääkiekkoilijalta.