Mainos

All-Star Game 2011

• 54 544
  • 166

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Go PK Subban! :)

Enemmän odotin rankkaritaitokisasta. Vajaaksi jäi, ottaen huomioon talenttimäärän. Perryn eka veivi ihan kiva, mutta maali jäi uupumaan.

Ovechkin ja Eriksson ainoat, jotka tekivät maalin. AO voittaa, mutta peukut Louille.

Isaa

Jäsen
Vähän vaisu oli rankkarikisa tosiaan. Muutama ihan hieno yritys.

Ovechkin olisi äänestetty voittajaksi, vaikka olisi jokaisella yrityksellä vetänyt rannarilla ohi maalista.

Sharp osallistuu accuracyyn ilmeisesti, eli sen verran pitää omia veikkauksia korjata että Sharp dressed man sen vie :)

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tähän mennessä todella väsynyttä paskaa kiitos suurimmaksi osaksi puolikkaalla vasurilla vedetylle "breakaway challengelle" mutta luisteluskabassa oli otetta pakkien takaperin suihkinnan ja ennen kaikkea molarien luistelukisan johdosta. Tuo kombinaatiohässäkkä oli mielenkiintoinen siltä osin, että kiekkoja piti pienen muurin yli lapioida todella pieniin maaleihin ympäri kenttää.

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Lisättäköön vielä, että lämärikisassa positiivisesti yllätti myös Steven Stamkos, olikohan 101.9mph.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Seguin lämäsi yllättävän kovaa, 97 mph taisi kiskaista.

Zdeno on kyllä ihmemies. Samoin Weber helvetin kova patukka.

Ja kohta rankkariskaba.

Alexei Kovaleville voisi muuten olla aina paikka varattuna näihin taitokisoihin. Olisi ollut Kovalev skill competitionissa kovaa valuuttaa käsilläänsä.

anzie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Weberin suoritusta pitäisin kyllä itse kovempana ihan vain sen takia että hän on "vain" 191cm. Ei ole samanlaista vartta takana kuin Charalla.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Zdeno on kyllä ihmemies.

Zdeno on vaan helvetin pitkä.

En itse katsellut livenä tuota, vaan nautiskelen sen tänään paremmalla kuvanlaadulla Nelonen Pro2:lta klo 12.00, joka näkyy vielä kuun loppuun ilmaiseksi. Itse ottelun jätän todennäköisesti katsomatta.

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Itsellä tuli taitokisassa ikävä aika paljon veli-venäläisiä, jotenkin vaisu olo kun ei ole Malkinia, Kovalchukia tai Kovalevia.. Mutta kyllä noi ihan ok suorituksia oli mutta parempaa odotin. No eiköhän nämäkin herrat Kovalevia lukuunottamatta siellä taas ensikaudella ole.. Ei Kovalchuk voi kahtena kautena flopata.

Itse otteluun olisi suuremman mielenkiinnon tehnyt jos siellä olisi ollut Team Lidström ja Team Selänne, olisi pistänyt innostusta Euroopassa ja myös P-Amerikassa olisi ollut elävä legenda vs elävä legenda asetelma..

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Oli kait se katsottava Superskillsit yöllä, koska töllöstä tuli. Aika peruskneppailuksi tuo jäi. Lämäri- ja luistelukisa olivat itselle ne mielenkiintoisimmat kilpailut. Tuo viimeinen rankkarikisa oli erittäin vaisu, koska jannut alkoi liian tosissaan yrittämään maalia. Oviesta lähtien porukka ampui jo p-pisteen tuntumassa, eikä edes lähtenyt yrittämään mitään nättiä kikkaa.

Illalla itse ottelun taidan jättää katsomatta suorana, mutta Nelonen kyllä muistaa näyttää ottelun jälkilähetyksenä vielä kuukausienkin päästä.

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Itse otteluun olisi suuremman mielenkiinnon tehnyt jos siellä olisi ollut Team Lidström ja Team Selänne, olisi pistänyt innostusta Euroopassa ja myös P-Amerikassa olisi ollut elävä legenda vs elävä legenda asetelma..

Näin tämä olisi pitänyt toteuttaa jos siellä olisi ollut vähääkään pelisilmää. Haluaisin kuulla yhdenkin syyn miksi näin ei tehty. Vähän mautonta ettei mahdollisesti viimeistä kauttaan vetävää Selännettä valita tonne vaikka ollut vielä liekeissä tällä kaudella. Mielestäni tälläkin tavoin olisi voitu osoittaa arvostusta Selänteelle, sitäpaitsi miehen luonne on juuri tällaiseen tapahtumaan sopiva että olis varmaan viihtynyt vaikka enimmäkseen mukana näyttäisi olevankin keskenkasvuisia nulikoita.

Noin muuten kyllähän toi vähän Datsyukkia, Crosbyä, Malkinia kaipais niin saatettaisiin nähdä joku kikkakolmonen.

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Hienohan tapahtuma tuo on, ja erittäin tärkeä, ainakin nuorille. Tuossa on aina sellaisilla "inhokeilla" näytön paikat näyttää, että osaa olla hauska ja tulla toimeen muiden joukkueen pelaajien kanssa. Esimerkiksi Ovechkin on aivan erilainen ihminen noissa tapahtumissa, ja ihan varmasti sama meno jatkunee tänään.

Oli hauska kohta, kun Ovechkin pomputtelee kiekkoa, ja Staal ja kumppanit katselevat kiekon lentorataa :D.

Kyllä tämä tapahtuma olisi kaivannut Kovalevia, Datsuykia, Kovya, Malkinia, Crosbya, sekä suomalaisia pelaajia. Minusta nuo tulokkaat ei sovi tuonne joukkoon, koska heillähän on kuitenkin monta vuotta aikaa päästä noihin tapahtumiin. Sinne olisi hyvin voinut heittää jotain kokeneita konkareita, joilla on viimeiset vuodet käsillä, kuten juuri puhuttu Selänne.

Ralph

Jäsen
Pitäisikö ottelulla avata oma otteluseurantaketju :)

Onko kellään mitään linkkiä sivulle josta pelin näkisi pätkimättä.

#_6

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK '83, '98, '11 - Red Wings '97, '98, '02, '08
Vaadin Petr Buzekia jäälle!

Tuosta nimestä tulee auttamatta aina mieleen Linkun unohtumaton lausahdus, kun mies näki Buzekin ensimmäisen kerran NHL-jäällä Dallasin paidassa. Linkulla ei ollut hajuakaan, kuka pelaaja oli, joten Pentti arpoi jonkun etunimen tsekille. Lopputulos oli tällainen venytetty, penttimäisiä taukoja sisältänyt kaaos:

"Jaaaaaaaameeeesss... Buzek..."

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Mukava nähdä että Mike Green painaa tosissaan duunia jäällä. Muut ovat lähteneet vaan höntsäilemään, Green pelaa samaa peliä kun on koko kauden pelannut.

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Tämä on oikeasti kauden hienoin lätkämatsi ja ylivoimaisesti parhaiten toteutettu.

En ikinä olisi uskonut kuinka hyvälle tuulelle tästä voi tulla, johtuen tietyistä asioista...

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Tämä on oikeasti kauden hienoin lätkämatsi ja ylivoimaisesti parhaiten toteutettu.

En ikinä olisi uskonut kuinka hyvälle tuulelle tästä voi tulla, johtuen tietyistä asioista...
Itsekin luulen nähneeni vilaukselta Alyonka Larionovin, vai tarkoititko jotain muuta asiaa?

E: Peli alkoi 23.00...

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Voi nyt kilin kikkelit jos noi höntsää tasurin. Tuli pelattua Lidströmin voittoa kertoimella 2.35.
Itse pelasin +16.5 maalia kertoimella 1.95, helppoa rahaa. Mahtaakohan olla ihan paras idea pelata tällaista peliä voittajavetona? ;)

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Itsekin luulen nähneeni vilaukselta Alyonka Larionovin, vai tarkoititko jotain muuta asiaa?

E: Peli alkoi 23.00...
No voi, missasin Alyonkan sitten ihan kokonaan.

Ihan muuta vähän liian tärkeää asiaa kuitenkin tarkoitin, ja mua käy nyt jo Kukkakeppiä sääliksi.

olleby

Jäsen
Setit kirjoitti:
Itse pelasin +16.5 maalia kertoimella 1.95, helppoa rahaa. Mahtaakohan olla ihan paras idea pelata tällaista peliä voittajavetona? ;)

No ei, mutta lähinnä jotain jännitettävää halusin että jaksaa seurata koko tapahtuman. Saas nähdä pitääkö Lidström vielä johtonsa :).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy