Jaahas, peli ratkesi Vigneaultin ylivertaisiin pelikirjaan ja peluutukseen Quennevilleen nähden.
Laskitko viivelähdöt?
Jaahas, peli ratkesi Vigneaultin ylivertaisiin pelikirjaan ja peluutukseen Quennevilleen nähden.
Jep, Vigneault selkeästi painotti pelaajilleen fyysistä pelaamista.
Oli myös kymmenen kertaa jäällä, kun oma joukkue teki maalin ja keräsi jopa yhden syötön. Annettakoon papalle kuitenkin anteeksi tämä, kun kerran höntsäpelit kyseessä.Ei, mutta mukavan tiukoille meni peli lopussa. Tosiaan selostajienkin mainitsema melko mielenkiintoinen yksityiskohta, Lidström (40v) +7 - onse kone.
Jokaisesta joukkueestahan piti joku valita ja Elias on Devilsin paras pistemies. Kovaltshuk olisi varmaan ollut mediaseksikkäämpi valinta, mutta Elias on tehnyt kuitenkin 8 pistettä Iljaa enemmän. Eikä nuo Eliaksen tehot nyt niin huonot ole heikosti pelanneessa Devilsissä: 48 ottelua, 13+24=37.
Munkin mielestä jokaisesta joukkueesta piti olla joku, mutta en ainakaan itse bongannut ketään Calgaryn joukkueesta? Olikohan vain omissa okulaareissa vika, vai oliko tosiaan niin.
Iginlahan valittiin, mutta ei osallistunut.
Ottelussa ei ollut myöskään Islandersin, Panthersin, Sabresin eikä Oilersin edustajaa.
2011 NHL All-Star Game Intro
Tuossa tuo ottelun intro, jos jotakin kiinnostaa katsella. Harvinaisen hieno ja mahtava toteutus. Tähän voisi sanoa taas tämän kliseen ''kyllä ne siellä rapakon takana vaan osaa vähän paremmin''. Tuohan oli parasta koko tapahtumassa, itse peliä en jaksanut katsella kuin pari ekaa minuuttia.
Ilmeisesti olivat saaneet valita itse musiikki pätkän mikä soi kunkin pelaajan jäälle tultaessa.
Olin kuuntelevinani, että jokaisen pelaajan kohdalla soi pelaajan oman joukkueen (maali)laulu, mitä soittelevat kotipeleissä.
2011 NHL All-Star Game Intro
Tuossa tuo ottelun intro, jos jotakin kiinnostaa katsella. Harvinaisen hieno ja mahtava toteutus. Tähän voisi sanoa taas tämän kliseen ''kyllä ne siellä rapakon takana vaan osaa vähän paremmin''. Tuohan oli parasta koko tapahtumassa, itse peliä en jaksanut katsella kuin pari ekaa minuuttia.