Mainos

All-Star Game 2011

• 54 552
  • 166

Ferguson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes
Aika erikoista, ettei Keith Yandlea valittu mukaan, sillä kuitenkin tilastojen valossa kuudenneksi tehokkain pakki ja +- tilastossakin +1. Keskimääräinen peliaikakin on reilusti yli 24 minuuttia.

TML

Jäsen
Ah, All-stars ottelu. Tuo lapsille ja jääkiekosta mitään ymmärtämättömille tehty hieno kamppailu. Sitten vielä jaksetaan kritisoida pelaajavalinnoista.

No ookoo, saatan kattoo lämärikisan jos sellainen järjestetään.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Täytyy toivoa, että ketkä ikinä kapteeneina ovatkaan, niin tehdään sitten niin että kun toinen ottaa Sedineistä toisen, niin toinen menisi ottamaan toisen ja estäisi näin heidän pelaamisensa yhdessä.

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mitä mieltä tämän vuoden All-Star Gamen pelipaidoista? Itse en nykyisestä värimallista isommin innostu. Tyylikkäitä paitoja on, mutta ahdistaa alati muuttuva värivalikoima.

Perinteitä ikuisesti kuolaavana pidin aina tuota perinteistä NHL-väreillä (oranssi, musta, valkoinen) yhdisteltyä väriskaalaa eri muodoissaan parhaana. Tässä esimerkiksi Gretzky vuoden 1991 paidassa. Tässä vuodelta aiemmin harvinainen herkkukuva, Mario ja Bourque heittävät yläfemmoja kun pettynyt Gretzky luistelee ohi.

Sama väriskaala oli jo Kingsin Triple Crown Linen aikaan. Vau!

Myös tässä NHL.comin kuvassa oleva 1992-93 -kauden paita on upea.

Tässä Jagr ja TUKKA poseeraa myös kyseisessä väriskaalassa.

Jonkinmoisena suosikkipoikkeuksena tämä 90-luvun loppupuolella ollut paitamalli, jossa värit olivat varsin ysärihenkiset mutta itse tähtimalli hieno.

Löytäisikö joku muuten sivustoa, jossa olisi kaikki paidat kuvattuna? NHL-comissa vain osa näytti olevan.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
On kyllä rumat, varsinkin tuo vaalea paita. Tosin en noihin vanhoihinkaan paitoihin syty sen vertaa, itse olen sitä ikäluokkaa, kenelle ainoa oikea paita on tuo turkoosi ja violetti.

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Millon tämä All-Stars ottelu pelaillaan, ja onko tietoa että näytetäänkö Nelonen Prolta tai muulta?

riknor

Jäsen
onko Teemulla joku muu etu Hemskyyn nähden kuin ikä?

No ainakin Teemu on pelannut tämän kauden yli piste per peli tahtia, toisin kuin Hemsky. Myönnän etten ole Hemskyn peliä juurikaan nähnyt enkä osaa sanoa onko hän hyvä vai huono valinta, mutta oishan se ollut hienoa nähdä Selänne tuolla edustamassa pappaosaamista.

Ja paitahan on kevyesti hienompi kuin 2009 – mikä ei kyllä sinänsä paljoa vaadi.

Viimeksi muokattu:

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Korjataan sen verran, että tuolloin pidetään nämä taitokilpailut. Itse all-stars-ottelu pelataan 30.1. klo 16 itärannikon aikaa eli klo 23 Suomen aikaa.

Kaipa se televisioidaan? Luulis ainakin.

Nuo 2004 paidat on mun mielestä komiat.

Caniac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers / Carolina Hurricanes
Mitäs himmeliä? Wardhan on ollut aivan huikea tällä kaudella, takuulla NHL:n kärkiviisikossa.

Ilman Wardoakin Carolina olisi kyllä taistelemassa, mutta ei playoff-paikasta, vaan silloin se taistelu käytäisiin NHL:n jumbosijasta. Eli lyhyesti sanottuna Wardo on ollut todella hyvä, tai ylläolevaa lainaten aivan huikea. Mutta en sitten tiedä, mikä se mainittu "supertaso" oikein on? Nollapeli+vähintään 40 torjuntaa joka pelissä? Itse peli pelataan toki Raleighissä, mutta pelattaisiin se peli sitten missä tahansa, niin Wardo on paikkansa parhaiden joukossa ansainnut.

Mitä itse peliin tulee, niin enpä ole moneen vuoteen seurannut kyseistä tapahtumaa. Kiinnostus karisi aikoinaan yhdessä nuoruuden mukana. Toisaalta All-Star -peli on varmasti hieno ja tärkeäkin asia niin Carolinalle kuin Raleigh'n jääkiekkoa seuraaville.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mitä mieltä tämän vuoden All-Star Gamen pelipaidoista Itse en nykyisestä värimallista isommin innostu. Tyylikkäitä paitoja on, mutta ahdistaa alati muuttuva värivalikoima.

Perinteitä ikuisesti kuolaavana pidin aina tuota perinteistä NHL-väreillä (oranssi, musta, valkoinen) yhdisteltyä väriskaalaa eri muodoissaan parhaana.

Nuo vanhat paidat ovat kyllä todella hienoja nimenomaan oranssi-musta-valkoinen värityksellä. Nykyiset sen sijaan ovat aivan hirvittäviä.

Taitokisan tarkkuusammunta, luistelu- ja lämärikisa ovat aina olleet ne kiinnostavimmat asiat koko All-Star-tapahtumassa. Se on ihan hauskaa mittailla kuka on kovin missäkin. Homma vaan on nykyään suht hanurista, kun kisoissa ei ole oikeasti edes kaikkia parhaita vetäjiä/luistelijoita mukana.

Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Sellainenhan asia tässä tuli mieleeni, että näyttääkö ESPN Player noita taitokisoja, tai koko ottelua ylipäätään?

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Mitä mieltä tämän vuoden All-Star Gamen pelipaidoista? Itse en nykyisestä värimallista isommin innostu. Tyylikkäitä paitoja on, mutta ahdistaa alati muuttuva värivalikoima.

Noo, onhan tuo sini-puna teema nyt jonkun aikaa ollut ja ihan mukavathan ovat saaneet taiottua täksi kaudeksi. Itse tosin myöskin palaisin takaisin vanhaan oranssiteemaan. Tai pitäisikö oranssi korvata nyt hopealla, kun tuo NHL:n logokin uudistui siinä lakkokauden aikoihin..? Kuitenkin hienoa olisi saada tuo NHL:n logo taas selvästi eteen. Tosin..... loppupelissä aika sama, koska aika näytöstähän tämä kuitenkin on.

Noi tähtipaidat olivat tosiaan hienoja, jotka Dallas sitten omikin. Ehkä tosin johtuu myös siitä, että silloin olin iässä jolloin tapahtuma kiinnosti eniten. Legendaarinen Owen Nolan ja kaikki..

Loppuun pitää vielä todeta, että pienempänä ihailin NBA:n silloisia tähdistöotteluita, joissa pelattiin joukkueiden omilla paidoilla. Toinen vieras- toinen kotiväreissä. Siinä oli lapsilla ihailtavaa kentän täydeltä ja isommatkin tiesivät heti mistä joukkueesta pelaaja tulee. Sittemmin hekin ovat siirtyneet näihin tähdistöpaitoihin.

e:Tuossa vielä kuva '99 NBA:n All Star-pelistä.

Viimeksi muokattu:

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Tietääkö kukaan et näyttääkö NS1 taikka NS2 ton taitokisan, tai matsin?

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
Nyt Zetterbergin valitsematta jääminen ASG:hen on selkeytynyt lopullisesti. Wings on pyytänyt NHL:ää olemaan valitsematta miestä ko otteluun Zetan selkävaivojen takia:

Henrik Zetterberg is happy the NHL granted the club's request not to select him for the All-Star game, giving him an opportunity to rest his back, which has been bothering him for two weeks.
“I think it’s best for our team, I think it’s best for me,'' Zetterberg said. "If I was 100 percent, I would love to go. But now, the situation with the injuries we have and the way it’s been going lately, I think it’s best for everyone.’’

Lähde:http://www.mlive.com/redwings/index.ssf/2011/01/refreshed_after_two-day_break.html (linkki vie mlive.comin uutiseen)

Viimeksi muokattu:

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
No hyvä että tuo NS2 on ainakin ymmärtääkseni vielä silloin maksuton! Pakkohan noi on kattella.

Erikoista ettei NHL tee All-Star joukkue valinnoista suurempaa numeroa, meikäläistä ainakin kiinnostaisi nähdä pelaajat rivissä ja kaksi kapteenia valitsemassa vuoretellen pelaajia omaan joukkueeseensa.

Tuohon TSN:n televisiointi ja Dreger ja kumppanit kommentoimaan ja värittämään tapahtumaa niin parempaa reality showta saa kyllä hakemalla hakea....

riknor

Jäsen
Erikoista ettei NHL tee All-Star joukkue valinnoista suurempaa numeroa, meikäläistä ainakin kiinnostaisi nähdä pelaajat rivissä ja kaksi kapteenia valitsemassa vuoretellen pelaajia omaan joukkueeseensa.

Olen jotenkin olettanut kokoajan että tuo pelaajien valinta suoritettaisiin jäällä ihan ottelun alussa, aivan kuten vanhoissa kunnon ulkopeleissä. Kellään tarkempaa tietoa tästä?

Samaa mieltä siinä että kiinnostava nähdä kuka valitsee kenetkin, kuka valitaan viimeisenä jne.

Noob

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
meikäläistä ainakin kiinnostaisi nähdä pelaajat rivissä ja kaksi kapteenia valitsemassa vuoretellen pelaajia omaan joukkueeseensa.

Samaten! Peli ei kiinnosta juuri yhtään, mutta olisi mielenkiintoista tosiaan nähdä tuo valitsemistilaisuus suorana, missä muodossa tapahtuma ikinä järjestetäänkin.

ipaz

Jäsen
Nyt kun muutenkin melkein kaikki joukkueet retroilevat enemmän tai vähemmän (Kings pelasi viikonloppuna Rogie Vachon-iltana näillä violetti-keltaisilla peliasuilla) niin olisihan se hieno nähdä All Stars-ottelussakin perinteistä musta-oranssia. Oma suosikkini on tämä 70-luvulla käytetty setti.

Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Pelaajien valinta tapahtuu perjantaina 28. päivä. Lauantaina on sitten tuo taitokisa ja Sunnuntaina itse peli. Fantasy draft näytetään varmaan jossain.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy