Löytäisikö joku muuten sivustoa, jossa olisi kaikki paidat kuvattuna? NHL-comissa vain osa näytti olevan.
onko Teemulla joku muu etu Hemskyyn nähden kuin ikä?
29. päivä tammikuuta pelataan.
Korjataan sen verran, että tuolloin pidetään nämä taitokilpailut. Itse all-stars-ottelu pelataan 30.1. klo 16 itärannikon aikaa eli klo 23 Suomen aikaa.
Mitäs himmeliä? Wardhan on ollut aivan huikea tällä kaudella, takuulla NHL:n kärkiviisikossa.
Kaipa se televisioidaan? Luulis ainakin.
Nuo 2004 paidat on mun mielestä komiat.
Mitä mieltä tämän vuoden All-Star Gamen pelipaidoista Itse en nykyisestä värimallista isommin innostu. Tyylikkäitä paitoja on, mutta ahdistaa alati muuttuva värivalikoima.
Perinteitä ikuisesti kuolaavana pidin aina tuota perinteistä NHL-väreillä (oranssi, musta, valkoinen) yhdisteltyä väriskaalaa eri muodoissaan parhaana.
Mitä mieltä tämän vuoden All-Star Gamen pelipaidoista? Itse en nykyisestä värimallista isommin innostu. Tyylikkäitä paitoja on, mutta ahdistaa alati muuttuva värivalikoima.
Molemmat tulee livenä, taitokisa ykkösellä ja matsi kakkosella.Tietääkö kukaan et näyttääkö NS1 taikka NS2 ton taitokisan, tai matsin?
Erikoista ettei NHL tee All-Star joukkue valinnoista suurempaa numeroa, meikäläistä ainakin kiinnostaisi nähdä pelaajat rivissä ja kaksi kapteenia valitsemassa vuoretellen pelaajia omaan joukkueeseensa.
meikäläistä ainakin kiinnostaisi nähdä pelaajat rivissä ja kaksi kapteenia valitsemassa vuoretellen pelaajia omaan joukkueeseensa.