HardCore Hooligan
Jäsen
Vimma eläimellinen, rykien, kuohut koskien, kohisten, tuuttaa, välissä korvien, kiehuu taifuuni, sylkykupissa, on, nyt on, operaatiolla opas, vaatii, se haluaa kaaosta, se tulee saamaan kaaosta, kilahtaneena, iso aukko ylhäällä edessä, potkaisee jalkansa läpi pukukopin vessan oven, paukuttaa sitä käsillään, kyllä, kiimakuoro voihkii, hä!, on koko helvetin ovi irti, se haluaa kaaosta, se tulee saamaan kaaosta, jyskää, bakkanaalit, jyrkkää, rähinäkukkulaa, silkkaa, sähisevää kehotaikaa, huolto auttaa sitä irti ovesta, se suihkii pullosta vettä suuhunsa, nyt on, on teatraalinen, yksi siivenisku, Gongshow, tillybutterfly effect, vatsanpohjassa, jätkät, Tsuk Tsuk, villi mekkala, runo, pallot, viiva, nimetään, koetaan, kehäeroottinenherkkyys, vaviskaa, hormonikuhinaa, nyt pamppailee niin, että hyvänolontunnetta vain lisää.
“Vain ja ainoastaan, inspiraatiota metsästäen, taiteilijat me, muutoinhan olisi se, paradoksi olisi se, ulkomaailmaan johtavaa siltaa, vääristynyttä runokiltaa”: toteaa, kuin hahmounien kiihkeiden takaa tullen, puhuen, kielillä kaihon kuiskien, arkkityyppi äärimmäisten ääripäiden, mäyrä, mursu, jääkarhu, ilmaisun runollisen professori, kolkalta mielleyhtyminen, suunnalta väreilyn sekä nykimisen, hullu, mielikuvat toistuvat, aina hyvin samankaltaisina, 80-lukua, sinua, tosissaan, minua, mielipuoli, se kuorii auki mandariinin, on lumoissa sen, osaa opuksen ulkoa läpikotaisin, kertoo, olleensa lähtöteoksen paljastamistilaisuudessa juuri, uunituoreeltaan nähnyt, jäljet veriset, keskiympyrässä, pronssiin valettuna, on ollut, right off the draw and buckets off, ollut on, olet kaikki, jotain suurta, elimistön ikuista stressitilaa, luonteeltaan, juuri sitä, elämyksen kylkiäisinä, kulhoissa, tarjolle asetettuna, erivärisiä karviaisia, mielikuvituksellista, oli sen, sen oli, tarkoitus lausua muutama runollinen sana, se tulkitsi, kahlasi läpi koko tuotannon HCH:n, huurua, teki sen fanaattisesti, kuola suunpielistä valuen, tuhisten, möyrien, kielitieteellisiä maaperää möyhien, yhtä Ahmatovaa…Simone, sinä ymmärrät minua!
Pläräsimme, kun me, niin teimme:
On isot, isot on,
maisemakuvaa,
terhakkaa,
tämä on.
Varaus Wolvesin,
1988,
numerolla 152,
kierroksella 11,
Geoff Charleton.
Flat stage
hilly stage,
massakiri!
Kuuletteko, jossain etäällä, huhuilee lähtöpöllö…
On minulla, minulla on, lähtökulttuuri, asiana sydämen…
“Vain ja ainoastaan, inspiraatiota metsästäen, taiteilijat me, muutoinhan olisi se, paradoksi olisi se, ulkomaailmaan johtavaa siltaa, vääristynyttä runokiltaa”: toteaa, kuin hahmounien kiihkeiden takaa tullen, puhuen, kielillä kaihon kuiskien, arkkityyppi äärimmäisten ääripäiden, mäyrä, mursu, jääkarhu, ilmaisun runollisen professori, kolkalta mielleyhtyminen, suunnalta väreilyn sekä nykimisen, hullu, mielikuvat toistuvat, aina hyvin samankaltaisina, 80-lukua, sinua, tosissaan, minua, mielipuoli, se kuorii auki mandariinin, on lumoissa sen, osaa opuksen ulkoa läpikotaisin, kertoo, olleensa lähtöteoksen paljastamistilaisuudessa juuri, uunituoreeltaan nähnyt, jäljet veriset, keskiympyrässä, pronssiin valettuna, on ollut, right off the draw and buckets off, ollut on, olet kaikki, jotain suurta, elimistön ikuista stressitilaa, luonteeltaan, juuri sitä, elämyksen kylkiäisinä, kulhoissa, tarjolle asetettuna, erivärisiä karviaisia, mielikuvituksellista, oli sen, sen oli, tarkoitus lausua muutama runollinen sana, se tulkitsi, kahlasi läpi koko tuotannon HCH:n, huurua, teki sen fanaattisesti, kuola suunpielistä valuen, tuhisten, möyrien, kielitieteellisiä maaperää möyhien, yhtä Ahmatovaa…Simone, sinä ymmärrät minua!
Pläräsimme, kun me, niin teimme:
On isot, isot on,
maisemakuvaa,
terhakkaa,
tämä on.
Varaus Wolvesin,
1988,
numerolla 152,
kierroksella 11,
Geoff Charleton.
Flat stage
hilly stage,
massakiri!
Kuuletteko, jossain etäällä, huhuilee lähtöpöllö…
On minulla, minulla on, lähtökulttuuri, asiana sydämen…