Mainos

All staged O, those are Huge!

  • 16 437
  • 151
On se, joka koskettaa ja on se, joka eteenpäin tuuppaa.

Tuulet intohimon ja puhurit, tulkaa ja omaksenne ottakaa.

Antaa mennä ja mitä vaan, yli tai läpi.

Miten vaan, siitä vaan ja romuksi, pistetään kaikki palamaan.

Kroppaa, on vimmaa.

Äärimmäinen energia sisällä kuohuu, se pauhaa ja painaa, painaa eteenpäin vaan.

Silmäripset jäätyvät kiinni toisiinsa, mikään ei ole sen kauniimpaa.

Mielipuolista aaria, revi se juurineen maasta.

On tämä, kuin Ofelian virtuoosimainen hulluuskohtaus.

Runo, tihkuu verta.

Runo, kaksi kohtaa.

Ja minä, olen eläinalan professori.
 
Viimeksi muokattu:
Ja hahmo eräs, eräs hahmo utuisen mystinen oli tunnemaailman voimanostaja, oli kiistatta sitä ja oli tätä, oli melkein mitä tahansa. Soturi muinainen ja sukellamme aikakauteen, jonka tulkitseminen nojaa pitkältä muistitietoon sekä tarinankerronnalliseen perinteeseen. Lähtösaagat, luotteet loitsuihin ja lovia myöten, eräs kohtaaminen kummitteli mielessämme tornissa linnan, emme päässeet sen mielikuvituksellisesta lumovoimasta yli.
Totta, olette oikeassa ja emme myöskään halunneet päästä. Materiaalin nerokkuus, nerokkuus materiaalin ja itse asiassa, kyseinen hahmo sitten rautaakin nosteli siinä missä viihdearvoa kohotteli läpi hallin kattojen. Tuuletusaukkoja poraili, niitä poraili 70-luvun verisissä kehissä operoidessaan ja kypärätön kostaja ollessaan, sarjakuvamaista läsnäoloa toteuttaessaan. Silkkaa sirkusta, nuo räjähdysherkät ja holtittomat goonit, se oli spontaania väkivaltaviihdettä.

Oli hirviö ja oli voimamies, eli Van Dorp sekä Bruce Greig. On ainekset, nyt on koossa helmeilevät ainekset ja kuka oli se tarunhohtoinen tyyppi, joka poliisien toimesta mukaan noudettiin kesken pelin, vaihtopenkiltä suoraan pidätettiin? Niin, Bruce Greig toki ja tämä tapahtui kaudella 1977-78 Edmontonissa. Greig veti silloin WHA:ssa ja tämä nojasi aikaisempaan yhteenottoon katsojan kanssa kaudella edellisellä. Sitten tuo pidätys, toki siihen vaadittiin useampi poliisi ja kunnon rähinän se poiki Indianapolis Racersin penkillä, kuinkas muuten ja entäs sitten se tajunnanräjäyttävä episodi kokoon kursitun Van Dorpin kanssa?

Voi Brynhild, saduta ja ilahduta meitä....anna sen olla stick fight, stick fight olla sen anna.

Tapahtui se, se tapahtui 1983-84 ACHL:ssa ja 10 vuotta aikaisemmin Greig oli näyttäytynyt valoissa kirkkaissa, heittänyt muutaman hanskattoman elonmerkin itsestään Show`ssa. Sitten häiriköinyt eri liigoissa, legendan statuksen arvoisesti mekkaloinut ja metelinkirkkoja jääteattereihin pystytellyt, kiviä nakellen. Siinä sivussa, kohdannut aika monta paronia hullua vivahteikkaissa sessioissa ja lopulta ammattilaiskehien viemäreihin päätynyt, sieltä sitten taas Van Dorp ponnisti kirkkaisiin.
Havinaa, on havinaa ja havaitsetteko leijailevat nostalgia kultahiput ja kyllä, silkkaa haavan lehteä on tarina tämä. Lääpällään, aivan lääpällään ja Greig edusti tuolloin Mohawk Valley Starsia, Van Dorpin Erie Golden Blades oli tulossa pelaamaan sinne. Eli tapahtui tämä Uticassa ja Greig oli ilman paitaa ottamassa vastaan Golden Bladesin, kävi Van Dorpin kimppuun ja ottivat nämä, kunnon myllyt siinä käytävällä hallin. Ja toden totta, esiintyi sitten Van Dorp itse illassa mustassa silmäkulmassa ja itsestäänselvästi niin, läpikotaisin lihanuijalla nuijittu hahmohan soturi tuo oli.

Frankenstein loi hirviön, itse hirviö oli nimetön ja me taas, me tiedämme nimen hirviön.

Aitoa, autenttista omansa itsenään olemista ja hulppeisiin sfääreihin, silkkaa päivänkakkaraa. Silmänkantamattomiin päivänkakkaraa, on siinä runollista symboliikkaa ja se vavisutti mielenrakenteita lähtöuskovaisen, kun Blackhawks puki keväällä 1989 Van Dorpin. Oli ottelevassa, elinkelpoisena panosten kasvettua ja maailma oli kaunis, taivaanrantaan silloin katsahdimme maailmankaikkeutta kauniisti kiittäen.
 
Viimeksi muokattu:
Aika äijä ollut sitten tuo Bruce Greig. Varmasti hyvä joukkuekavereiden suojelija, jota syytä toki pelätä tuon jutun perusteella. Nykyään kun olisi tuollainen ukko joukkueessa mukana, niin veikkaan että tulisi muutama vahingoittamisyritys vähemmän.
 
Kulukseni ajan, ajankuluksi yhtä käsinukkea tuossa vielä väsäilin ja yhden keskeisen Gongerin vajaus vielä hahmorepertuaariin oli, että saadaan vivahteikkuus taiteellinen performannseissa kohdilleen.

Ulottuvuus tarinankerronnallinen, nyanssit pommeja pudottelemaan ja asetamme sen tähdeksi kuuseen, joka metsässä kasvuaan vielä jatkaa saa.

Kohoumat sekä kohtaamiset, jotka aikaa kestävät ja noste kantaa, siivet myyttiset liihottavat aina vaan.

“Pöllönaamareita sekä elämysmatkoja, elämysmatkoja pöllönaamareilla”; kailottaa kuuluvasti kulkukauppias ja me tiedämme tämän tyypin, yli 300 000 minuuttia uskottavuutta sesonkiin yhteen.

Northern Jr.D muinoin, takuuvarmasti tiedämme ja oli ote, ote oli aktiivinen.

Yli 300 000!

“Onko lähtöjä tänään vielä Joe Gallantin sekä Tim Coulisin kohtaamiseen”; me tiedustelemme ja haluamme elämyksen, elämyksellisesti elää mukana tuon kohtaamisen nostalgisen.

Saagat lähtöjen, sykkivät soturitarut ja reagoidessa kehon, mieli matkaa huipuille vuorien.

Retki pilvien yläpuolelle, jyskyttää historia lailla tavarajunan ja me piileskelemme viimeisessä vaunussa, alla sokerijuurikaskasan.

Spitsin Gallant tuhosi Coulinsin ja vimma teoksen, oli ylivertainen.

Aivan, kuin olisi tuo oteltu eilen tai oteltaisiin se huomenna, kohtaamisen polte on tarttuva sekä ikuinen.

On ja liekki sisäinen, polttaa kuin ennenkin, minä hymyilen, olen onnellinen.

Tim Coulis, herättäjä pahennuksen ylivertainen ja härski, niin oikukkaan härski kehäterroristi.

Asioiden sekä käänteiden odottamattomien spesialisti ja hanakka, mielipuolisen hanakka kokki kiihkeistä kiihkeimpien kohoutumien.

Eli tyylipuhdas Gonger ja jälleen kerran, tyhjenivät penkit ja oli tanssit, isot vauhkona laukkaavat joukkotanssit.

Isot tanssiaiset, vellovat sessiot ja otoksella historiallisella, keskiössä hekuman polttopisteiden aina jätkät samat.

AHL, 1986-87 ja Coulis jo häiriköintinsä ehtoopuolella ja oli tullut nähtyä, jo nähtyä ne valot kirkkaatkin.

Vastassa on, on vastassa Rochester Americans ja Coulis esiintyy uniformussa Springfield Indiansin.

Coulis alkulämmössä eksyy väärälle puolelle punaviivan, sitähän ei tee kukaan vahingossa ja Bob Halkidis tästä poikkarin muistutuksena antaa, joten Coulis antaa keihäällään kunnon kirvesiskun käsivarteen Halkidisin.

Jo poreilee, vaahdoksi vatkautuu ja kun sitten vielä hanskaton hirviö ohjuksena paikalle sinkoutui, sumeilemattoman villisti Coulisia jäähän tämä vasaroi.

Kokoon kursittu Van Dorp, runollinen ilmestyksenomaisuus on kuvaelmassa tässä vailla vertaansa, kuin odottelisi poski turvoksissa hahmmaspäivystyksen oven takana jouluaattona.

“ Se pistää nöyräksi, kun toteaa rapistuvan kaiken”; tokaisee kulkukauppias ja kääntyy kiskoillaan, pumppaa menemään resiinallaan.

Kyllä, kohden auringonlaskua ja kukoistavat omenapuutarhat, ne tihkuivat elämänmyönteistä romantiikkaa.

Aivan, lähtörikkauksia mittaamattomin määrin ja Coulis, eittämättä ehtoopuolella oli ja tosin, oli ehtinyt istua yhden kauden kokonaan sivussakin.

Kaikki liigat kattaneen juhlakakun toimesta, arvonanto varteenotettava ja ne ovat tunnustuksia, hullujen mainetekoja.

Oli aktiivisena hahmona jaossa palkintojen läpi uransa, sadistisesta O:sta lähtien ja taas, sytyteltynä runollisesti vellova ja holtittomasti toikkaroiva massa.

On tunnelma kaaottinen, se kytee ja odottaa jotakin, joka kliimaksiin rähinäkulkueen riehakkaan tämän johdattaa.

Coulis ilmestyy kuvaan, vetäisee takaapäin Van Dorpin jäihin ja alkaa paukuttaa, heittää sähäkkää sarjaa.

Ja taas mennään, niin 80-lukua on ja aivan vimmatusti, syöksyillään sekä sinkoillaan.

Erkaannutaan ja yhdytään, Jim Archibald kekkuloi näyttämöllä jäisellä paita riekaleina ja naama aivan veressä.

Kuten Van Dorp sitten myöhemmin Show'ssa ja kuten todettua, toki Coulis tiesi
minkä se punaviivan ylittämällä henkiin ruokki...
 
Ihmeellinen, ilmiömäinen ja haluan, tätä minä haluan. On hyvä näin, sitä tukee havainto ja tuntemus jokaikinen.

Kyllä, me etenemme ja yhdessä, viedään se äärimmilleen.

Sukeltamisesta leijumiseen ja yllättäen, täysin odottamatta vanha putkiradio särisee.

“Köh Köh”; kuulemme seasta suhinan jonkun köhivän ja koputamme kevyesti kylkeen radion, tolalleen sen saamme.

Vaikka meillä ei edes radiota muinaista tuollaista ole, on vain runo ja minä olen, myös olemassa lailla runon olen.

Ääni luettelee, se nimiä sekä lukuja pudottelee ja luvut nuo ovat määriä otettujen, kokoon haalitun uskottavuuden.

Pistämme saippuakuplakoneen kuplia puhaltelemaan, huidomme niitä kärpäslätkällä ja ääni arkistohoitajan, ääni lähtöarkistohoitajan touhuamme taustoittelee.

Todellakin, arvon lähtöseurue ja te, te omistautuneet metsästäjät runollisten kohoutumien!

On aivan, aivan kuin olisi se pyyhitty historiasta pois ja O, Dub sekä kehät varjoisat, on silmiltä kätketty kortit.

Jr.A sekä muut toiminnaltaan vilkkaat, kadoksissa kaikki tyynni ja unohdettu, on maisema kolkko.

Vain hoitaja pölyisen arkiston, meille lakonisesti nimiä sekä lukuja laskettelee, takaa huurteisen usvan rauhoittavasti nippelliä yllemme nakkelee.

Onkohan se itse, itse myyttinen jättiläinen, Antero Vipunen ja on ääni tuo, on se hallitsija tiedon polttavan sekä iänikuisen.

Nostalgia, minä odotan!

“Paul Mitton, 1988-89, 30, 224, 284”; tyyliin tähän ja tähän tyyliin, se hurahtaa hiljalleen hattuun.

Kaikki huojuu, huolettomasti huojuu mielen holvit ja leppoisat on kyydit, keinu kevyesti keinuu alla äärilaidan toitottavan lähtötorven.

Yritämme muotoilla jotakin, jotain järkeenkäypää tiimoilta teeman, “niin, game misconductit ja muut suihkut aikaiset tippuivat tilastoinnista virallisesta pois”; todetuksi vaivoin saamme.

“Ei mitkään hurjan hurjat boksit kuitenkaan”; sirkutti omenapuunoksalla norkoileva punatulkku ja pulleassa kunnossa oli, se mieltä lämmitti.

Mutta uskottavuus hahmon, ne ottelijan kädet, umpeen mustuneet silmät ja profiili lähtijän, tämä jäägladiaattori oli kuningas poisottajien.

Tunteet, me teidät tunnemme!

On, on kaikki kohdallaan ja eittämättä, kulttuurin pioneeri Mitton oli ja onhan se raja maaginen, 30 kohoumaan eivät pääse kuin sitoutuneet erikoisosaajat.

Todellisen omenanviljelyn ammattityypit ja ranteet teipattuina, oli se sitten mitä tahansa sekä tiivis rytmi, kiihkeitä palvontamenoja.

“From Mitton to Shine, from Mitton to Shine” me hyräillen toteamme, jopa tanssiaskeleita letkeästi tapailemme ja onhan tämä eduksi meille, nuora kireälle ja me kävelemme.

Se on täytynyt elää, sitä pitää rakastaa, rakastaa pitää.
 
Tuntemuksien laiva , keulakuvassa irvistää lähtömursu ja tuttua tarinaa, se kiirii ja kantaa. Se tavoittaa, kun laiva Kliimaksinmeren tyrskyissä sekä kuohuissa seilaa ja loppunsa kohtaa, haaksirikosta uuteen alkuun tarina johtaa. Saarille autioille, keronnallisesti tarinan päätyvät vain seikkailijat, epätoivoiset sekä onkijat onnen. Päätyivät sellaiselle myöskin, HCH sekä irvistävä mursu ja käänne mikä vavisuttavan runollinen oli se.

Horisontti, oli etäinen ja unelmat, aallokkoon hyiseen tuhoutuneet. Lähtö viimeinenkin, jäälautan päällä pois näkökentästä lipuen ja ehkä oli se teoksista joku Shinerin. Liikaa iloa tanssimisesta, suoraan aloituksesta ja tuuletellen boksiin, yksipuolisesti olennaista. Se hysteerikkojen päämajassa poimi ratkaisun viimeisen ainekset, ja Shiner vain teki, mitä O:n hahmohistoria ja kulttuuriperintö kyseisen profiilin operoijalta velvoitti.

Ja teki sen hyvin, poimi vimmatusti ja otti pois, pilke silmäkulmassa otti pois roikkumasta. Antoi kohouman kohota, oli hahmona mammuttimaisesti Staged ja tuotti sisältöä, eteni sisältörikkaasti kohtaamisesta kohtaamiseen. Nyt nauttiakseen, pitää katsoa menneeseen ja me hylätyt haaksirikkoiset, piponsa alta ottaa mursu nuuskapurkin, tussin mustan sekä rullan ranneteippiä.


Sillä veijarilla on Thunder Bay Thunder Hawksin pipo ja takaa söyksyhampaidensa, se toteaa; " Mel Angelstad, olkaa runollinen ja kertokaa tuntemuksenne".

HCH; " Täydellistä, mikä kolhittu soturi. Kehien nuhruisten lähtöritari ja miten se paukutti, otti kupoliin ja palautti. Jokainen teos, kohouma todellakin kohosi ja jokainen teos, ikään kuin hienovaraisesti luki ajatuksemme. Oli juuri sitä mitä halusimme, tarjosi sitä mitä juuri toivoimme ja kiimaiset kohtaamiset, kiima puri ja nuoli. Yksi nerokkaimmista koskaan, ikinä missään ja läsnäolossa sekä tarinassa hyvä henki, ulottuvuudet kiehtovat hulluna,

Mursu; "Niin, omasta menneisyydestä syntyy väistämättä jotain persoonallista, kun sen taiteen kauttaa esiin kanavoi".

HCH; "Proust sekä Angelstad, Combray ja tiltit tappiin"!
 
Viimeksi muokattu:

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
“Paul Mitton, 1988-89, 30, 224, 284”; tyyliin tähän ja tähän tyyliin, se hurahtaa hiljalleen hattuun.
Olen HCH:n tarinoita lukiessa toisinaan hakenut esiin ponnahtavia nimiä Googlella ja YouTubella, ikään kuin saadakseni kasvot näille tarinoille. Toisista löytyy, toisista ei. Mittonin Paulista löytyi montakin lähtöklippiä. Tässä niistä yksi, "kulttuurin pioneerilta ja 30 kohouman sitoutuneelta erikoisosaajalta":


HCH, jatka samaan malliin!
 
Oletteko nähneet, nähneet oletteko ja jos ensimmäinen reaktio on kauhisteleva, silloin jo metsään menty on. Silloin ei nähty ole, ei yhtään mitään nähty ole, ei kuuna eikä päivänä ole.

Mutta siimekseen metsän menimme myös me, eksyneet sinne emme, vaikka koskaan sieltä tietämme myöskään pois löytäneet emme. Siellä olimme, edelleen siellä olemme ja olemme aina, kivenlohkareelle hypähdimme ja annoimme hillityt, syvämerkytykselliset aplodit.
Koska ja vain koska, olimme vaikutuspiirissä voiman jylhän ikiaikaisen ja CASHL oli, rähinäviritelmä käsittäen Manitoban sekä Ontarion Nortwesternin. Eli materiaalia räjähdysherkkyyttä ylistävää, spontaania väkivaltaviihdettä ja kyllä, myös kokemuksia sekä tuntemuksia kehäeroottisia.

Jyllää, nyt jyllää ja ei siis Staged, vaan kotikutoisesti kytee ja porisee. Kuten metsän siimeksessä tekee ja myös kuhisi, kehässä kuhisi. Mieli nostalgiaan taipuvainen, itseltään kysyä voisi, oliko liigan tarjonnassa iltaakaan ilman brawlia. Vähintään sitä, kunnon kiimakylpyä, kiihkeää pesutuokiota ja emme nyt puhu mistään tönimisestä tai tuuppumisesta, vaan kunnon tömähdyksestä.

Ilmeikkyydestä, kun hetki raapii ja välissä hyllyjen, ilmiselvä Krihatski. Näky oli tasokas, stimuloivan tasokas ja tuli runo, olin taas runo. Ja mistäs tuo tulla tupsahti, tuo katkelma surrealistinen ja joka tapauksessa, kokemus oli kauttaaltaan mukaansa tempaavan taiteellinen.

Ehkä tähän nyt paneudumme, tähän pureudumme, tätä kaluamme ja läpsytellään hetki, sitten kokoonnutaan sekä vimmaisesti viuhdotaan. Keihäät kädessä kuin mielipuolet heilutaan, kuin oksia kirveellä metsässä riehakkaasti karsittaisiin ja sitten mennään, lähtökaruselli pyöriin kuin hyrrä.

Nerokasta ja nuhruista, kastikkeet sekoittuvat ja on arvaamattomuuspotentiaalia. Larry Wintoneak vetää ilman kypärää, se on kuin myyttinen ja muinainen soturi 70-luvun villistä kuvastosta ja on saumassa reilu kolmekymppinen, tässä hien pintaan nostattavassa yhteisöllisessä rähinäsaunassa . On kohdannut veriteatterissa tirehtöörin sekä paronin jos jonkinlaisen ja tämän katon alla, sillä ei olisi ollut oikeutta olla pipotta…mutta se veti niin, nerokasta!

Ja se nerokkuus vain korostuu, kun sitä ajattelee näin jälkikäteen ja varsinkin jos ajattelee sitä, kun Wintoneak ja Bruce Ramsay treenailivat yhdessä, maestro opetti tanssin saloja nousevalle kisällille. Eihän se ollut enää mikään oppipoika vaiheessa siinä, mutta tilttiguru siitä tuli ja kohoumaa loi tahtiin niin tiiviiseen, ettei edes HCH pysynyt laskuissa mukana.

Hurmospiikissä, kuitenkin enemmän kohtaamisia kuin iltoja, aivan varmasti niin. Ja operoi sitten, lähtötarinassaan operoi sitten IHL:ssä, statuksella legendan. Paukutti ja pamputti kuin noiduttu olisi, kuin myyttinen ja muinainen soturi olisi, itse kirjoittaja saagojen olisi.

Vavisuttavaa, teipit ranteisiin ja ehkä, muutama lähtöhaiku ehkä...
 
Viimeksi muokattu:
Sydän jyskytti, jyskytti sydän ulos tietään rinnastani ja hieroskelin yhteen kämmeniäni. Katsahdin peiliin, olen eläimellinen ja olen eläin, näin toistelin. Nyt lähtee, kiertyy teippi ranteisiin ja isken nyrkiä kämmeneen; "Tilly time, Jungle life".
Ilmestyy teippiin teksti tuo, lanka punainen on runollinen ja kivetys polun on nostaginen, johtaa polku lauteille. Polttopisteeseen hekuman, sykkeeseen sykkivän kiiman ja avaan oven, sinkoudun esiin hulluna käsillä viuhtoen,. Hahmo gorillapukuinen, kantaa kipinää edelleen ja sali on autio, istuu siellä vain yksi tyyppi ympäripäissään.
Osallistuu hän, performannsiin tähän verran muutaman huudahduksen, koputtaa nyrkkillään pöytää ja painaa otsansa siihen, säpsähtää ylös ja toikkaroi taaksepäin tuolinsa kaataen, Törmää seinään, vajoaa siihen kuin hyytelöä olisi ja jää nuokkumaan asentoon tuohon istuvaan, palaan takaisin takahuoneeseen ja kautta hallusinaatioiden yhteyttä otan agenttiini.
Se on hahmo mytologinen, puoliksi sika ja puoliksi ihminen ja kehoittaa palaamaan sinne, esintymään kuin olisin hiilillä tulisilla täytetyssä kuopassa. "Anna tajunnan virrata, tajunnan virrata anna"; se mesoaa ja lataa lyötyä taiteilijaa, lähtökulttuurin kehollista tulkitsijaa. Se pitää ottaa, kuin ottaisin lähdön suoraan aloituksesta ja se pitää vain ottaa pois sekä suorittaa tai muuten se katossa aina hamaan loppuun asti kummittelee.
Näin kuuluu puhe motivoiva ja tavoittaa itsessään vuorovaikutus, olla vuorovesi kohoava. Tekijä ihmeiden, luonnovoima ilmestyksellinen ja heitämme muutaman sarjan sähäkän ilmaan tuhisten, ennen kuin oven taas podiumille avaamme ja toteamme, että on ainoa jäsen yleisömme kyljelleen kellahtanut.

Syntyy kohtaamisista matka fantastinen, luo se mielikuvia abstraktistista uhkeudesta ja hypähdämme päälle erään pyödän, voimakävelemme pitkin sitä edestakaisin. Pumppaamme ja lataamme, ilmestyy valkokankaalle hahmo punaviivalla venyttelevä ja on se Bru, on se Bru Show´ssa. Se legendaarinen kuva, lähtijä kypärätön nivusiaan venyttelee päällä punaviivan ja ei kuitenkaan sitä ylitä, on siinä henki pilkuntarkan taiteellisen toteutuksen.
Kunnioitus historiallinen, vivahde tarinankerronnallinen ja kuka projisoi, heijastaa silkkaa nerokkuutta ja kiehtovaa mielensisältöä, kuka on kykenevä tähän. Kuka tavoittaa aiheet, ratkaisee yhtälöt ja kukapa muu, kuin polkuautolla reittään kiertävä roskakuski. Hahmo omintakeinen, joka kerää aihioita sekä kyhäelmiä epäonnistuneiden kirjallisten tuotosten ja se ohjeisti meitä tehostamaan lajitteluamme, jotkut olisivat kuulemma soveltuvia kierrätettäväksi.
Istahdamme reunalle pöydän, pohdimme tätä ja avaamme puvun vetoketjua, kankaalle ilmestyvät hahmot tiltaavat. "Syistä näistä bongarit 80-lukua kaipaavat"; kuin itsekseni lausahdan Cochranen sekä Brubakerin läpi vetäessä, tajutonta kupolinkopautuskisailua. Sivusta makailija lattianrajan tokaiseen; "Nyt on vimmainen, on paukutus äärimmäisen vimmainen". Onhan se, joten vetoketju takaisin kiinni ja pönttöön paasaamaan, tulta ja tappuraa sekä lailla korkkiruuvin kiertyvää tajunnanvirtaa.

"Läähähtää, puhkua, huohottaa ja mennä, nurkkaan istumaan. Nurkaan, tuijottamaan sekä kyyhöttämään!"; Näin maalailtuamme, viemme sen sanoista tekoihin ja nurkassa podiumin istumme, gorillapuvussa tiuskimme ja murahtelemme. Hypnoottiseen transsitilaan vajonneina ja nyt on elämistä mukana, yhden ihmisen yleisömme mekkaloi ja paiskoo tuoleja.
 

Animal

Jäsen
Tuntemuksien laiva , keulakuvassa irvistää lähtömursu ja tuttua tarinaa, se kiirii ja kantaa. Se tavoittaa, kun laiva Kliimaksinmeren tyrskyissä sekä kuohuissa seilaa ja loppunsa kohtaa, haaksirikosta uuteen alkuun tarina johtaa. Saarille autioille, keronnallisesti tarinan päätyvät vain seikkailijat, epätoivoiset sekä onkijat onnen. Päätyivät sellaiselle myöskin, HCH sekä irvistävä mursu ja käänne mikä vavisuttavan runollinen oli se.

-Clip-

Nyt nauttiakseen, pitää katsoa menneeseen ja me hylätyt haaksirikkoiset, piponsa alta ottaa mursu nuuskapurkin, tussin mustan sekä rullan ranneteippiä.


Sillä veijarilla on Thunder Bay Thunder Hawksin pipo ja takaa söyksyhampaidensa, se toteaa; " Mel Angelstad, olkaa runollinen ja kertokaa tuntemuksenne".

HCH; " Täydellistä, mikä kolhittu soturi. Kehien nuhruisten lähtöritari ja miten se paukutti, otti kupoliin ja palautti. Jokainen teos, kohouma todellakin kohosi ja jokainen teos, ikään kuin hienovaraisesti luki ajatuksemme. Oli juuri sitä mitä halusimme, tarjosi sitä mitä juuri toivoimme ja kiimaiset kohtaamiset, kiima puri ja nuoli. Yksi nerokkaimmista koskaan, ikinä missään ja läsnäolossa sekä tarinassa hyvä henki, ulottuvuudet kiehtovat hulluna,

Mursu; "Niin, omasta menneisyydestä syntyy väistämättä jotain persoonallista, kun sen taiteen kauttaa esiin kanavoi".

HCH; "Proust sekä Angelstad, Combray ja tiltit tappiin"!
Pitää sanoa, että nyt on kyllä sellaista kaukalotappeluromantiikkaa ja -lyriikkaa millaista en vielä aiemmin ole lukenut.

Tekisi mieli kysyä, että onko nautittu muutakin kuin kansalaisluottamusta, mutta en kysy.
 
Nimet, hahmot ja nimet sekä hahmot, rajut episodit ja rujot rähinäkekkerit.

Kyllä, on myönnettävä ja huikeisiin lähtöpitoisuuksiin se tässä kohoaa, on elävää ja hattuun se humahtaa.

Historiaan taotut, legendaarisen ilmeikkäät sessiot ja antaa mielen matkata, huuhtoo se varmasti kultaa purosta väkivaltaisuuksien.

Henkilökohtainen psykologini, myyttinen Harold Snepts klooni livahtaa sisään tuuletusikkunasta ja te tiedätte, sukelsi tarinan kuljetus nyt päätyyn syvään.

Ilmiselvä kypärätön muinaismuisto, istahtaa lattialle ja ojentaa meille Hockey Newsin huhtikuulta 1987 sekä puhaltaa etusormeensa, alkaa sitten itse tyynesti meditoimaan.

Juuri näin, myös olemme me suuntaan harmonian vahvasti kallellaan ja on hahmo tuo hiljaisuuteen vajoava, viiksineen sekä kaljuineen kuin ilmetty myyttinen kehämursu.

Välillä kupoli sen nytkähtää taaksepäin, kuin ottaisi iskua ja takautumat, me kutsumme teitä luoksemme saapumaan.

Lehdessä tuossa, tuossa lehdessä peratttiin Rochesterin sekä Hershey Bearsin brawlia, joka yllättäen taas kerran alkulämpöön sijoitettiin ja kattaus oli valovoimainen kunniakaarti hahmojen.

Sillä selvä, nyt vuodatetaan glooriaa ylle kaiken ja ollaan, läpeensä rakastuneita ollaan.

Andy Ristau ja pelkestään mainitseminen nimen tuon, meidät saa hykertelemään.

Jos joku, ilmestys tämä oli pudonnut kyydistä sirkuksen ja jotenkin, päätynyt terrorisoimaan sekä heittämään brutaalia moukaria kehiin värikylläisiin.

Maailmaan, joka liikkui hämyisästi rajamailla toden sekä keskityn ja soturi keksitynoloinen kyllä Ristau oli, mutta aivan todellinen kehäfriikki se oli.

Sellaista toista ei ole ollut, eikä tule ja lehdessä käsitellään seikkaperäisesti kuvaillen iltaa, jolloin Ristau jääteatterissa piestiin.

Toki, meillä on se leike arkistoituna ja monet muut, on bench clearing brawlia ja kakkua juhlavaa, kaikenlaista kutkuttelevaa.

Ristau sekä Bru lähtevät, päätyvät pintaan kentän ja Kevin Maxwell sekä Ontarion Gonger Greg "Bird Dog" Smyth sekaantuvat pieteetillä, antavat keihäidensä laulaa jylhää sinfoniaa ja näytelmä saa luonteen poikkeuksellisen häijyn.

Maxwell potkaisee luistimellaan Ristauta suoraan kupoliin, menee villiksi ja nyt Bru takoo allaan lojuvaa Ristauta, kehässä velloo tarunhohtoinen rähinäkylpy ja sekaantuvat, kaikki sekaantuvat toisiinsa.

Hulluna, aivan hulluna ja Parker sekä Smyth tlttaavat aivan hulluna.

Kyllä, se on klassikko ja kutsukaa poppamies, sodoman 120 päivää luistimilla....on näin, näin sitä on muinoin kuvaillut HCH.

Mutta tuo lehti, aikamatkailun ilot ja ilotulittavat hahmot, tulkoon värit ja olkoon, mielipuoliset pidot.

Alan Lake, ylistän ja vapisen, ylistän ja vapisen vain!

Rangersin sekä Centsin sarja sadistisessa O:ssa, avausmatsi pohjoisessa ja Lake on kohdannut itsensä Crowderin, silloin on poimittu O:n lähtöhistorian ylimmältä oksalta.

Se on sekoillut itsensä kohouman jälkeisissä huuruissa ulos, suihkuun aikaiseen ja palannut sieltä takaisin, käynnistänyt villit sembalot penkillä Centsin.

Lähetellyt leimahtelevaa iskua sinne sun tänne, riehunut oikein olan takaa ja luonut alkuräjähdyksen sekä synnyttänyt täydellisen kaaoksen penkille Centsin.

Nyt se on asetettuna, pelikieltoon toistaiseksi ja ei mainintaakaan siitä, että samassa hallissa se painoi ringit hulluden ja se tapahtui sykkeessä bench clearing brawlin, kun laukkasi luovuus vauhkona ja valtoimenaan.

Lopulta Lake poliisien talttuttamana boksissa, yläkroppa paljaana ja boksin nurkkaan painettuna, kulttuuri kukkeimmillaan ja Hurraa allegorioille!

Ja aivan, ei mennyt se pesuvesien mukana vielä vaiheessa tässä ja O:n 1987-88 lähtörupeamaan se tilttasi kahden käden vasaroinnilla voiton Crowderista, sen paljon suurempaa päänahkaa ei liene O:ssa sitten kaappiinsa metsästää voinutkaan.

Alan Lake, bileiden järjestäjän muistilista; paikalle tämä jätkä!
 
Viimeksi muokattu:

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Hyvää uutta vuotta @HardCore Hooligan !!! Jatka samaan malliin, äijää vaan seinälle niin, että heikompia hirvittää!
 
Siinä asemalla seisoimme, miten sinne päätyneet olimme, tiedä siitä mitään emme.
Oli tunnelma unenomainen, tunnelma oli sellainen, ei junan junaa lähdössä mihinkään.
Oli tunnelma autio, oli asema autio, ympärillä aseman ei ollut yhtään mitään.
Ei kerrassaan mitään, tyhjää tyhjyyttä silmänkantamattomiin, pitkin raiteita kävelemään lähdimme.
Ei ollut mitään muutakaan, mielessä, mietteitä maan.
Puisia olivat pölkyt, pitkin raiteita matka jatkui aina vain, ilmestyi kiskoja lisää tuosta vain.
Kuin päällä tyhjän olisivat kulkeneet ne lain, ei mitään missään, ei ketään yhtään missään.
Askel perään askeleen, johonkin kait, askeleet vieden sinne missä on askeleiden pää kenties.
Pölkyltä pölkylle, taival jatkui tavoin taipaleen, juuri silloin jonkun tulevan vastaan näin.
Etäisesti tuttu, tutulta etäisesti tuntuen, pölkky puinen jokainen kohtaamisen lähemmäksi tuoden.
Tähän vaeltamiseen, sisältöäkö nyt viimein tähän ilmaantuisi, merkityksen tälle kaikelle viimein antaisi. Ymmärrettäväksi sen saattaisi, ymmärrettäväksi tuoden, valon sekä tunnelin luoden.
Hetkessä kohtaamisen, kohtaavani tajusin itseni, vaikka ei ketään ollut missään.
Hetkessä siinä, itseni, ohikiitävässä hetkessä.

“Siellä edessäpäin ei ole mitään.”

“Ja siellä suunnassa vain ränsistyneet asemarakennuksen, muutaman vuoden matkan päässä.”

“Parempi sekin, kuin mihinkään johtamattomat loputtomat raiteet.”

“Entäs ne toiseen suuntaan lähtevät raiteet?”

“Ei ole mitään sellaisia, on vain nämä yhdet.”

“Entäs se vaja?”

“Hökkelissä, vajassa, siinä tärinässä, varressa radan, ääressä pöydän, minä omistan.”

“Juuri se, eikö ole mitään sellaista?”

Ei mitään,, päättymätön rata halki tyhjyyden vain.”

“Kiehtovaa!”

“Odottamaton, huomaamaton vihjaus.”

“Nykäisee hihasta.”

“Johdattaa.”

“Omakseen ottaa.”

“Siinä hökkelissä.”

"Siinä vajassa".

"Tärinässä."

“Minä omistan.”

“Olen runo.”

Olen enemmän.”
 
Huomionarvoista on, että kuin sattumalta halkesimme juuri kahtia ja meidät osaan kahteen pisti, sapeli tuntemuksien.

Sen synnytti, karkaileva ajatus ja ajattelemaan päädyille Tim O`Brienin sekä Drew Candy kohtaamista OLA:n Jr.A kehissä kesällä 1998.

Jysähti, isot, oli Staged!

Paikalle karauttaa ratsuväki latauksen äärimmäisen ja nyt lapioidaan, ihan vain koska siltä tuntuu.

Näkymättömällä lapiolla, vimmatusti maata siirrellään ja kasataan, sen jälkeen pompitaan kuin kenguru.

Silkasta ilosta pomppimisen ja jostain kumpuaa idea, lyödä naula läpi kämmenestä ja pistää siihen muutama avain roikkumaan.

Jumalatar kohtaamisten, hallitsijatar avaimien ja takana portin odottaa, huoliteltu puutarha huolettomuuden ja selkäpiissänne aistitteko jo, taianomaisen jännitteen poreilevan polttelun.

Ytimessä puutarhan, sijaitsee kaivo ja on se kaivo yltäkylläisen lähtövirnistyksen, keikarimaisen tyytyväisyyden tunteen.

Kas, tuossa on muovailuvahaa ja taidamme muovailla pienen linnan, symbolisoimaan aikaa kadonnutta.

Ja hahmot, hahmot saapuvat liianeilla liitäen ja Candy, sillä oli työkalupakissaan elementit kaikki tarvittavat.

Olla Gonger, tilttimaestro, kuningas lähtäviidakon ja harmi vain, että se olisi tarvinnut luistelutukea liukuakseen aloitukseen.

Päästäkseen suorittamisen ytimeen, lähtöleipuriksi taikinaa kohottelemaan ja toki olihan se vetänyt, mutta ei pariin kauteen missään ollessaan Bramptonin training campilla.

Mukaansa tempaavuudeltaan, se olisi ollut mestariteos ja muuttamat olisivat varmasti tempautuneet niin, että kohoumakatapultti oli singonnut heidät teille tietämättömiin.

Ikuisen usvan varjopaikkoihin, piileskelemään ja loputtomasti, sekä päämäärättömästi hymyillen haaveilemaan.

Kyllä myös me, kuullessamme tuosta olimme, kuin lempeästi olisi meihin johdettu sähköä.

Maistoimme jo nerokkuuden päässä kielemme, meitä pommittivat mielikuvat mitä hulluimmat ja ilmottauduimme jo, jongleerausliiton kesäpäiville.

Kuten myös, jonglöörausliiton "ilmaan ja kiinni" teemaviikonloppuun ja se olisi ollut taidepainotteinen puhuri, kun Candy olisi vivahteikkaasti tuonut osaamistaan esiin O:ssa.

Olihan se muulle joukkueelle näyttänyt heti kättelyssä omia boxlalähtöjää kopissa, oli koonnut oman henkilökohtaisen Fight Tapen käyntikortiksi ja toden totta, on kulttuurin aarteita.

Aarteita kulttuurin on, pulleaa ja pyöreää pullaa uunituoreeltaan, suoraan pelliltä nyt nautitaan.

Käsi hamuaa, purkupalloa sekä pakkopaitaa ja kohoumasta kohoumaan, tämä ilmatyynyalus kohtaamisten meitä kuljettaa.

On kaunista, yösydännä lähtökäki kukkua saa ja ehto ensimmäinen on , että tanssahtelevissa tilttaajista löytyy tarinankerronnallista syvyyttä.

Ei kukaan syty ontoista ja etteivät painotukset menisi tyystin sekä tylysti ohi, O`Brien toki se varsinainen boxlalegenda on.

Ja Candy, kutsu, pelkästään kutsu...oli jo timanttista ajankuvaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
“Odottamaton, huomaamaton vihjaus.”

“Nykäisee hihasta.”

“Johdattaa.”

“Omakseen ottaa.”

“Siinä hökkelissä.”

"Siinä vajassa".

"Tärinässä."

“Minä omistan.”

“Olen runo.”

Olen enemmän.”
Nyt on taas sellaista tajunnanvirtaa, että tällaiseen mestariteokseen kykenee vain HCH!
 
"Tule,

istuta puu,

ole omenapuu."

Tätä runollisesti toistaen, aina jälkeen sen pöytää kämmenillään rummuttaen, sitten huudahtaen; "Kugel"! Ja alkuun palaten, runollisesti samaa hokien, sitten rummuttaen ja silmät palaen huudahtaen. On hurahtanut, kerran pahan on ja omistautunut, näin ajattelimme performanssia kyseistä sivusta seuraillen ja kertoo tarina, tarina kertoo kyseisen tyypin olleen paikalla kun Kugel tuli.

Saattaahan sitä joskus muljahtaa niin, rakenteissa sisäisissä, että jää ikiajoiksi uhkeuden ja latteuden maailmoiden väliin, ajatuskokeelliseen tyrmään. Onhan se, äärimäisen ymmärrettävää on se ja kongia, kumauttakaa sitä kongia!

Olimme saapunut lähtöystävälliseen seminaariin, sen järjesti kohoumakulttuurin menneisyystyöryhmä ja matkasimme, välissä korvien sinne matkasimme. Olkoon se, ainoa kannatettava muoto matkailun ja vanhalla postijopolla matkan tuon karautimme, varpaamme melko pahasti palellutimme.

Seminaarissa, oli tarjolla banaanijogurttia sekä banaanikakkua ja mielessäni tuumasin, on teema valittu ja taidetaan tänään nakkoa banaaneja. Palvotaan sekä havainnollistetaan, erilaisia myyttejä. Luodaan ärsykkeitä kiehtovia ja yksi kokonaisvaltainen aistielin kollektiivisesti ollaan.
Ajankohtainen, tässä ja nyt ja on, tarkoitus eksyä siitä mahdollisimman kauaksi. Ehkä liian kauaksi, olisi se äärimmäisen suotavaa ja nyt jo melkoinen kuoro, elää mukana tuossa säännöllisesti toistuvassa Kugel huudahduksessa.

Ojennan käyntikorttini, kädestä oikeasta vasempaan ja siinä lukee; HCH: Runot ja mielikuvat

Metro Jr A ja jylläävä henki oli, kolme kohoumaa iltaan on vähän. Keskimäärin, viisi iltaan ja siitä lähdetään ylläpitämään kulttuuria, kertokoon se ottelevassa olevasta lähtöpotentiaalista. Villit sessiot, tulkaa ja olkaa, kuin kotonanne olkaa.
Johonkin, vuoksi jonkin ja täysin turhaa, nyt painetaan lähtöhissillä ylös alas. Pitkin fantasiaan taipuvaisia, kuiluja sisäisiä ja Durham Huskiesin Kyle Phillips tuli, rymyten kuin hahmomammutti. Vetäisi nililistisen rähinäpommin niskaan Shelburne Wolvesin Paul Zedricin ja toteutui rinki hulluuden, ilmegaala sykki kaiken mahdollistavassa jääteatterissa.

Commedia Dell`arte!

1996-97, levitoivat kekkerit itsensä näyttävästi ilmaan ja vilisi vavisuttavia tyyppihahmoja, karaktereja. Kulkusoittajia, katutaiteilijoita sekä seikkailijoita, näitä kahden lajin tilttaavia pysähdyspyörteitä. Velloessa massan, riitin juhlavan nokkelissa vaiheissa ja nojalla runollisen haahuilun lakien, Zedric sekä Phillips kohtaavat toisensa. Huipennuksena keskiympyrässä, ilmaisun ilo ja kiihkeä vuorovaikutus, olen sinun.

Kuljettaa, tarina meitä lepatellen kuljettaa ja Zedric nuijii itselleen tyydytyksen, paraatipaikalla sen tekee. Itsestäänselvästi, jos on halua mennä, sessio viedään keskiympyrään. Lukee niin, oppikirjassa lukee niin ja ollaan hahmoja hekuman polttopisteiden, tai tylsyyteen tumput käsissä vajotaan. Staged, on olo autuas ja melkoisen pätevän kortin Zedric pamputtaen kasaan operoi, löytyy kirjanpidosta McPolin, O´Brien sekä Candy.

Jaahas, kiertää henkilökunta koreineen ja jokaiselle oma terttu valmiiksi. Tuossa oli vihjeen saanut joku, että Kurt Walsten ja kehätaiteellinen häiriökäyttäytyminen viemäreissä teatterien olisi aiheena seminaarin
 
Viimeksi muokattu:
Aluksi, hetki hiljainen aivan aluksi ja jälkeen hetken hiljaisen, perkaamaanko me nyt ryhdymme yhdessä tuumin Walstenin yhteenottoja kanssa katsojien ja oli siinä havaittavissa kaava pakonomainen, jota tämä häirikkö kehien mielikuvituksellisesti toteuttaen toisti. Paukutti menemään jo NOJHL:sssa aikanaan, yli kanaverkon paukutti, tuossa pohjoisesta väkivaltaisuuksille sekä kohtaamisille omistetusta liigassa ja yllätys yllätys, bench clearing brawl sykki Elliot Lake Vikingsin sekä Thessalon Flyersin välillä.

Lähtölistat, eli ottelevat sanoen toisin, olivat uhkeat. Ne täyttymykseen johdattelevaa potentiaalia huokuivat ja viisi kohoumaa iltaan myös liigan tämän kohdalla, ajatusta tätä me nyökytellen maiskuttelimme ja harmonisia mielenpurkupalloja vastaanotimme. Olimme nousevan mieliajan tyyssija, leijailimme kultturellien mielleyhtymien solassa ja samassa avautui lattialuukku mystinen tarjoilupöydän alla.

Sieltä kurkisti, kurkistaen sieltä kiipesi esiin hahmo gorillapukuinen ja sinkoili villisti sinne tänne, alas verhot ikkunoista repien. Istahti lattialle, alkoi vetämään eläimellisellä vimmalla vatsaa ja toden totta, ammensi isoin kulauksin repertuaarista ja materiaalista meidän. Olimme, me HCH olimme ryövätty, kuin puulla päähän lyöty ja hetkellä sillä, ei liekki runouden loihtien lepatellut.


Olet,

olet ainutlaatuinen,

lähde inspiraation,

sinä,

sitä olet.


Aina nähdessäni sinut,

minä sytyn.


Hahmo gorillapukuinen, istahtaa risaiseen nojatuoliin, josta sisälmykset pursuilevat esiin ja arkun sanaisen keskiössä seminaarin avaa, virtaa tajunnan meloo henkevästi kuin rantaa taivaan pensselillä mahtipontisella maalailisi; Auloissa, eteishalleissa, sisäpihoilla, verannoilla sekä kuisteilla elämän, ollaan ja mietitään, tätäkö se on, tätäkö se on, mietitään ja ollaan, tässä ollaan, tuolla ollaan, yhä enemmän mietitään ja ollaan, mitä se on,onko se tätä, tätäkö se on....kun kaksi kohtaa, halu se on!"

Huh, mikä seremoniamestarin läsnäolo tutkiskelevuudessaan ja jälkeen sen on vuorossa viuhtova performanssi, nyt demonstroidaan villisti. Se avautuu kirkkaasti, on olo brutaalin historiallinen ja joku jyskyttää takana muurien, se on luoksemme iskeytyvä vyöry paatoksellinen. Soittavat keihäät, jylhää sinfoniaa soittavat ne ja on, äärimmäisen virikkeellistävää nyt on.

Kuin äärimmäinen kokemus vapauden, löylyissä omaehtoisuuden ja hurjasti heittäytynyt gorilla makaa tiedottomana tantereessa, loikoilu vertauskuvallinen ja onko se Archie Henderson vai Willie Trognitz?

Ääressä, myyttien ääressä ja 1977-78, klassisessa verinäytöksessä Port Hudon Flags ja Dayton Owls. On, juurikin on bench clearing brawl kukkinut muinaisessa rähinäpuutarhassa, Henderson vielä seikkailua janoaa ja sessioista läkähtyneen Trognitzin tunne kohtaamisesta silloin on, keihästä taltuttavaa kupoliin. Vaiheissa tarinakerronnallisen myytin, sitä saa maistaa myös "Wild Willie" itse, kun häneltä vaihtopenkille päätynyt katsoja lyhdystä valot sammuksiin kohtauksessa seuraavassa kopauttaa.

IHL, kuinkas muuten ja on tarunhohtoinen, runo on sitoutunut ja uskollinen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös