Alkusyksyn NHL Fantasy Draft 2010

  • 18 615
  • 277

bungala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, sympatiat Särjille
Jos jollain on käyttöä hyvälle ja monipuoliselle sentterille, niin Martin Hanzal voi mahdollisesti vaihtaa maisemaa vaihdossa laituriin.
 

Johnnie

Jäsen
Ykköskorin kiekollista puolustajaa haetaan. Koskemattomia ovat vain B.Richards, Marleau, Perry ja Bouwmeester, kaikkiin muihin saa ehdottaa vaihtoa.
 

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Edelleen sitä pakkia haen. Omista hyökkääjistä Satan, Pouliot ja Drury ainakin ovat blockissa. Saa tarjota myös muista hyökeistä, ei sitä koskaan tiedä, milloin sopiva diili osuu kohdalle.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Jos joku on treidiä hakemassa, niin mulle voi ehdottaa jotain. Kaksi treidiä on tehty, voin tehdä kolmannenkin jos jotain oikeesti järkevää ehdotetaan.

Nashvillen ROSTERI siis tuon linkin takana.

Isoa kaloja vilahdellut treidikeskusteluissa jo, mutta katellaampa huomenna.
 
Viimeksi muokattu:

Mustakotka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Muutama ehdotus kaikille managereille.

Satan + Ericsson
<->
nelosen laituri + kakkosparin pakki

Drury + Ericsson
<->
nelosen sentteri + kakkosparin pakki
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Voihan ton äänestyksen keskiviikkona aloittaa, mutta oikeastaan minulle ihan sama vaikka alkaisi jo huomenna. En mä mitään mainospuheita lue.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Voin pitää noita playoffketjuja pystyssä, eli aloitetaanko tänään, huomenna vai ylihuomenna?
 

Weissflog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Islanders, Earl the Pearl, avoin liiga
Joo, kyllä mun puolesta kanssa voi aloittaa jo tänään.
Ei noilla mainospuheilla kovinkaan paljon kenenkään päätä käännetä, tämähän on draftaus- eikä mainospuhekisa.
 

Sandersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Porin Ässät
Katos pari viestiä ylemmäs. :D

Teen topicit kohtapuoliin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös